Uitslag Abcoude: Anouk&Splash

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Uitslag Abcoude: Anouk&Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 19:28

Hey,

Vandaag was het dan zover. Het hemelvaartconcour in Abcoude. Ik had met chamayalover telefoon nr's uitgewisseld, want we wilden elkaar zeker niet mislopen!
Ik wilde parcours gaan lopen en ja daar kwam de 'beruchte' gele vrachtwagen aanrijden. FF naar elkaar gelachen en verder gelopen. Na het parcours lopen Splash opgezadeld en richting het inspringen. Ik zag in de verte Melanie rijden. FF door die inrijbak gereden, maar ze was druk. Dus ff losgesprongen en toen poging 2 en ja hoor. FF praatje gemaakt en toen moest ik weer verder met losspringen.
Splash was erg heet met in springen, maar ze was ook erg geconcentreerd. Ze was precies aan het uitmeten waar ze af moest zetten en dat heeft ze eigenlijk nog nooit zo goed gedaan. Dus ik vol goede moed de ring in.
Groeten en volte en op hindernis 1 af. Daarvoor ging ze over in draf en ging ze laten zien dat ze toch echt een draver is geweest. Der overheen, maar ging net goed. Ook alle andere hindernissen gingen net goed, op 8 na. Daar ging het mis en hadden we 1 balk. Boven hindernis 5 bleef ik met mn plastronspeldje in der manen hangen dus die flapperde ook lekker los Boos!
Ik wil door rijden naar de trailer om alle springspulle op te bergen en de dressuurspullen te voorschijn te toveren, maar mocht van mn moeder niet weg. Er moest nog 1 meisje en als zij ook een balk had of meerdere had ik nog een kans om 1ste te worden, maar nee. Ze reed erg netjes en heeft terecht gewonnen!!! Ik was dus als nog 2de, ondanks mn waardeloze rijden.
Toen als nog naar de trailer en toen weer snel terug. Ik ging losrijden en mn moeder ging kijken hoever ze waren, bleek er nog maar 1 voor me te zijn en Splash was nog steeds zo rennerig dus ik dacht al dat wordt niks.
Ik de ring in en opeens was ze braaf en deed (bijna) alles wat ik van der vroeg. Ging voor mijn gevoel errug lekker. En ook de 2de ging lekker. Was dus erg tevreden...
Paar uur later was de prijsuitreiking. Degene die geen prijs hadden konden hun coupons uit een rek halen. En daar lagen al mijn coupons dus we konden snel weg. Ik had 42 punten voor steil met springen, logisch want het zag er niet ui... Met dressuur had ik in de 1ste proef 157 punten en in de 2de proef 160.
Ik was dus erg tevreden en trots op mn dravertje, ze verbaast me keer op keer...
Ik merk ook dat ze steeds meer plezier krijgt in de dressuur, terwijl ze daar in het begin een pest hekel aan had...

De enige foto die we gemaakt hebben was boven hindernis 4, de hindernis dernaast is de hindernis waar ik de balk had Boos!
Afbeelding

greetz een tevrede en trotse Anouk

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:30

Leuk verslag Anouk! Is dit ook bij die manege waar wij toen die wedstrijd hadden in de binnenbak??
Netjes hoor van je dressuur Gefeliciteerd Lachen Jammer dat je balk had maar ja volgende keer gewoon beter Lachen

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 19:32

Margon schreef:
Leuk verslag Anouk! Is dit ook bij die manege waar wij toen die wedstrijd hadden in de binnenbak??
Netjes hoor van je dressuur Gefeliciteerd Lachen Jammer dat je balk had maar ja volgende keer gewoon beter Lachen

Dank je wel, ja het is van de slotruiters, maar het was op het veld waar je langs komt als je net van de snelweg afkomt
Haha! thanks

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:38

Dan stond je toch naast ons met de trailer Haha! Mijn zusje en ik waren al aan het denken..

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 20:40

oh ahah wist niet dat jij ook kwam Bloos , hoe is het bij jou gegaan?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:57

Mijn zusje moest rijden in de M1.. Ze had 149 en 158 punten. Sja in de eerste proef ging ze een beetje in de staak en ging wisselen in de contragalop, was niet helemaal de bedoeling Haha! Maar daarna heeft ze d'r een beetje meer doorgepakt en de 2de proef ging daardoor wel een stukje beter, al is het wel eens beter gegaan.. Maargoed 2de pinksterdag start ze voor het eerst M2..

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:02

oh feliciteer je zusje maar van mij en wens haar maar succes, gaat ze dan naar Hoogland?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:03

Ja ze gaat idd naar hoogland.. Zal ik doen!! Moet jij ook starten daar?

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:04

ik wil der heen, maar moet nog ff mn moeder overhalen of ik mag bellen of er nog plaats is...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:01

oh nou netjes toch! daar moet ik zaterdag dus rijden!! leuke foto!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 22:06

vond het ook netjes, veel succes zaterdag, dan moet ik ook weer rijden> dressuur Tong uitsteken bij ons thuis
ik vond het ook een leuke foto alleen mn houding is toch wel erg bagger...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:10

Jemig die splash die is in topvorm!
knap hoor meid!e traint er ook hard voor je hebt het verdiend.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 22:11

*trots*
thanks voor het compliment en idd splash is in topvorm *LOL*

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 00:12

gefeliciteerd met je wp.
en gelukkig ben je nu niet de laatste hindernis vergeten Tong uitsteken
nee hoor zal je niet meer pesten.
maar leuk dat het de laatste tijd zo goed gaat.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 09:57

haha ik heb dat blaadje extra goed bekeken en goed op gelet welke ik als laatste moest Tong uitsteken

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:58

Super meid!!! En dat voor een draver!!! Wanneer ga je nu L starten??? Stoer hoor allemaal in zo'n korte periode!!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 10:00

Dank je wel Haha!
ja met mn eigen dravertje Tong uitsteken
weet niet ik moet nog 2 winstpunten dressuur: daar ga we morgen heel hard ons best voor doen

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:02

O ja, je moet er 10 hebben natuurlijk. Maarre ook tussen door nog wel eens een ontspannen buitenrit maken hoor!!! Ze moet wel fris blijven natuurlijk!!

Succes dus morgen!!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 10:04

Jorie schreef:
O ja, je moet er 10 hebben natuurlijk. Maarre ook tussen door nog wel eens een ontspannen buitenrit maken hoor!!! Ze moet wel fris blijven natuurlijk!!

Succes dus morgen!!!

haha tuurlijk doe ik dat *LOL* ik kan niet zonder
ik ga nu eerst maar heel hard oefenen voor de L1, wil de selectie wedstrijden nog B rijden denk ik, maar ik moet gewoon ff kijken hoe het nu allemaal loopt
thanks

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:53

Selectie B is ook wel stoer natuurlijk!! Maar idd, gewoon kijken hoe het loopt allemaal (op 4 benen neem ik aan!! Knipoog )

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:50

Gefeliciteerd! Super hoor! *LOL* Succes zaterdag! Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 21:03

dank je wel (3x Knipoog )

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:04

mooie foto en goede punten!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 17:59

dank je wel Haha!

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:00

Super man enne hoe ging je wedstrijd gisteren