mag je een Kopie van je paspoort laten zien?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

mag je een Kopie van je paspoort laten zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 10:01

Misschien een hele domme vraag hoor Bloos maar ik was eigenlijk benieuwd of je een kopie van je paardenpaspoort mag laten zien aan de jury, ipv de echte.

Ik ben nl behoorlijk bang dat ik hem verlies oid, en daarbij heb ik een (hartstikke lieve hoor, daar niet van) vader die hem gerust 20x dubbelvouwt, vervolgens in de zakken van zijn doorweekte jas stopt zodat ik vervolgens met een vodje onherkenbaar ezeloorig papier zit Scheve mond
Het paspoort dat ik nu heb is ook nog eens Belgisch dus dat lijkt me helemaal een geklooi om een nieuwe aan te vragen.

Om de startkaart aan te vragen/chippen te regelen moest ik een kopie naar de KNHS zenden, dus omdat ik nu een prachtige kleurenkopie heb van mijn paspoort wilde ik even weten of ik die niet mee kan nemen ipv de echte... dan kan ik m tenminste met een gerust hart aan mijn paps meegeven Knipoog

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:11

Volgens mij moet je gewoon de echte meenemen. Persoonlijk heb ik hem nog nooit hoeven laten zien (behalve bij de endurance) maar heb hem wel altijd netjes mee.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 10:15

hmmm helaas.

Ik ben nu even een proffesorisch hoesje in elkaar aan het knutselen, met harde kaft, zodat paps m iig niet meer dubbel kan vouwen Lachen
Iemand nog tips voor fijne hoesjes?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:16

de V&D? Lachen

weet niet hoe groot een paardenpaspoort is, maar past het niet in een kant en klaar waterdicht rijbewijshoesje ofzo?

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:59

Helaas, zo'n paspoort is groter dan de hoesjes voor rijbewijzen, maar ik geloof dat er wel regelmatig hoesjes worden aangeboden op marktplaats, deze zijn speciaal voor je paardenpaspoort.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:25

via het fjordenpaardenstamboek kun je ook hoesjes (plastic) bestellen, kosten 1 euro geloof ik www.fjordstudbook.com Passen ook de andere paspoorten van andere stamboeken in.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:30

Kun je je paspoort niet in de auto laten liggen, en de kopieen aan de jury laten zien? Dan kun je altijd daarna je pas uit de auto halen, toch?
Uhh.. maar de entingen staan er natuurlijk ook in, dus je hebt toch het origineel nodig, ben ik bang....

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:52

Cinzano schreef:
Helaas, zo'n paspoort is groter dan de hoesjes voor rijbewijzen, maar ik geloof dat er wel regelmatig hoesjes worden aangeboden op marktplaats, deze zijn speciaal voor je paardenpaspoort.


ja die had ik al gezien, maar ik heb helaas geen 17 euro (als het niet meer was Scheve mond ) voor zo'n hoesje
Ik ben nu even wat aan het proberen met een insteekhoesje en een kartonnetje Lachen

Vippie bedankt voor de tip!

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:00

Ik had eerst ook altijd een kopie mee, maar een jurylid ging moeilijk doen dus nu neem ik altijd een originele mee. Kopie mag dus niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:39

Ik heb een hele handige documentenmap met allemaal vakjes waar ik alle papieren van de paarden in heb zitten.
Stamboekpapieren, paspoort, entingboekjes, startkaarten, coupons, verzekeringsbewijs (nodig voor SGW mennen), trailerpapieren, de hele mikmak zit erin en zo heb ik altijd alles bij me, waar ik ook naar toe ga.

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:33

Ilindra, Ja dat doe ik ook altijd. normaal gesproken wordt er niet echt naar gevraagd, maar na vorige week....dat ik bijna was gediskwaliviceerd
neem ik alles wat je maar enig sinds nodig KAN hebben mee!! beter het zekere voor het onzekere laten we maar zeggen!

[url]op naar L1!!alleen knhs zat niet mee.... [/url] (hoop dat t lukt met die link.)

groetjes