Vraag mbt deelname na tussentijdse promotie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:51

Helaas helaas, het wedstrijdsecretariaat doet het op de juiste wijze. Als de L1 vol zit heb je helaas pech, een groot nadeel van promoveren helaas.
Waarom heb je niet eerder gemailt/gebeld toen je bij de andere wedstrijd L1 ging starten.
Ik heb nl net zoiets gehad. Had genoeg wp voor de L 1 maar wilde nog een paar keer B starten (had ik me toch al voor ingeschreven), echter bij 1 vereniging bleek ik als 20e op de wachtlijst te staan, oeps vergeten te melden aan mij dus ik hoorde het pas toen ik voor mn starttijden belde. Dus andere vereniging gebeld met nog 2 dagen te gaan en gezegd dat ik B of L1 mocht starten en dat ze maar moest kijken waar er het eerst wat vrij kwam. Dat bleek de L1 te zijn, dus meteen alle andere verenigingen gebeld waar ik in de B was ingedeeld de weken erna en dat is allemaal goedgekomen, als je het maar meteen meld. Bij 1 werd ik ook op de wachtlijst gezet en kon gewoon starten toen er iemand uitviel.

Promoveren is helaas geheel eigen risico/initiatief, secretariaten zijn niet verplicht plek te maken voor jou in dat geval.

Gewoon rusig afwachten, en ach is er geen plek dan is het ff balen maarja volgende keer weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Succes in de L1!!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 06:31

Tsja NoirIdylle das idd een risico als je met meedere onderdelen mee doet. Maar is dat nou echt zo'n wereldramp om dr voor het springen op de wagen te zetten? Gros van de NL zet hun paard op de wagen voor 2x 6 minuten dresuurproef hihihii
Naja hoop dat ze nog plek voor je hebben. Idd vaak valt er op de dag zelf ook nog wel eens iemand uit, dus gewoon 's morgens even bellen.
Succes!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:23

Heeej toppie, nou heel veel succes en doe je best!
Btw goed om te weten, ik wist niet beter of je moest gewoon wachten op een plekje (was mij verteld door het wedstrijdsec).

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:48

Dat was dus idd de reden die mijn secretariaat opgaf toen ik overstapte naar de L1. Aan de andere kant als er bij de B een plekje vrijkomt kan alles inschuiven zodat er bij de L1 een plekje vrijkomt. Dacht dat dat maximum aantal deelnemers voor een jury weer van de baan was inmiddels. Maar kan het mis hebben.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:38

In alle gevallen waarin deze bepalingen niet voorzien, dan wel waarin geen eenduidigheid bestaat omtrent de uitleg van een bepaling, of wanneer de dichtst bij komende uitleg van de van toepassing zijnde
regel zou resulteren in een overduidelijke onrechtvaardigheid, is het de plicht van degenen die daarvoor verantwoordelijk zijn een beslissing te nemen, welke is gebaseerd op gezond verstand en op een sportieve geest.

Deelname mag worden geweigerd wanneer de inschrijving is ontvangen na de in het gepubliceerde vraagprogramma vermelde sluitingsdatum of indien voor een programma-onderdeel het maximaal aantal starts is bereikt.

De deelnemer is persoonlijk verantwoordelijk voor inschrijving en starten in de juiste klasse.

zomaar wat quotes uit het regelement. Misschien kunnen we daar wat mee? Dit soort situaties als van NoirIdylle zullen vast vaker voorkomen.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers