hoeveel dagen van ter voren moet je startlijst...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

hoeveel dagen van ter voren moet je startlijst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 13:44

(paste er niet op)... binnen hebben?

woensdag, vrijdag en zaterdag (hoezo veel wedstrijden Haha!) heb ik een wedstrijd. De startlijsten van al die dagen zijn nog niet bekend. Heb al gebeld met de secretariaat, maar ze wou me de tijden nog niet geven Verward Maar officieel, in hoe zo'n tijdsbestek moet je de startlijsten al weten?

Erg irritant, nu weet ik niet of ik nog eventuele vervangende chauffeur moet regelen Scheve mond

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:14

Officieel 3 dagen voor de wedstrijd:

Artikel 6.4 Algemeen wedstrijdreglement:
Citaat:
Aan de deelnemers en/of verenigingen, die hebben ingeschreven, dient tenminste drie dagen voor de wedstrijd een start- of deelnemerslijst en/of tijdschema op een in het vraagprogramma aangegeven wijze kenbaar gemaakt te worden (ook mogelijk via internet).

Wij houden meestal een termijn van 1 of 1 1/2 week aan. 3 Dagen vind ik zelf wel erg weing. Lijkt me ook niet handig voor het wedstrijdsecretariaat van de organiserende vereniging, want die worden natuurlijk helemaal plat gebeld door mensen die willen weten hoe laat ze moeten. Scheve mond

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:15

meestal krijg je ze minstens een week vtvoren binnen
idd omdat een hoop mensen gaan bellen ..
en een hoop mensen de tijd willen verzetten !

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:17

Staan ze niet op startlijsten.nl?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 14:21

neuh, nergens op nog Scheve mond Niet via post, niet via internet, hoop dat het vandaag erop komt, anders bel ik nog wel een keer Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:21

2-3 dagen is standaard. Zou het ook liever hebebn dat het soms wat eerder was ivm plannen van nog meer bezigheden (vooral als je een starttijd hebt van voeg in de ochtend of laat in de middag). Maarja er zijn altijd nog zoveel verschuivingen dat het vaak gewoon niet eerder kan.