2 keer eerste..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

2 keer eerste..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 17:05

nou ik had dus gistur wedstrijd in diepenveen.. en ik reed 2 super proeven.. maar toen kreeg ik dus de punten.. nou ik schrok me dood was echt. niet verdient ik had voor de eerste proef 144 en de 2de proef 143. en dat vond ik onterecht maar toen zijn we maar naar huis gegaan omdat wij dachten dat ze de m1 en de m2 bij elkaar in deden. kijkt mijn moeder gistur op startlijsten ziet ze dat ik dus 2 keer 1ste ben geworden met die punten nou ik heb me rot gelachen.. en weet je wat dan ook nog zo is. bij de eerste proef werd er €100 extra weggeven.. nou mooi toch Haha! hahaha. maar ondanks mijn punten ben ik heel tevreden en blij..

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:21

Wow, dat is dan wel superlaag gejureerd!!!

Maar die 100 euro is extra is toch maar mooi meegenomen Haha!

[edit]100 euro?! Wat veel eigenlijk!![/edit]

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:47

hey
gefeliciteerd hoor!!!
lkkr meegenomen €100 extra Tong uitsteken
ja en dat van die pnt, het blijft een jurysport he.. Knipoog

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:22

dat geld is erg lekker jah!!! *LOL*

wel jammer van je lage punten, maar het belangrijkste is dat je zelf vind dat je goed gereden hebt!! die jury is er alleen om dat nog even te bevestigen, maar als zij dan net de comby niet leuk vinden, tja, dan heb je pech... Jurysport jah, en dat is soms handig, en soms er vervelend!!!

groetjes

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 23:36

jah het was zeker jammer van de punten. maar jah ik heb die jury al heel vaak gehad maar bij haar krijg ik de punten gewoon niet. maar jah het gaat er om dat ik tevreden ben.. lady had in maanden al niet zo goed gelopen. en mijn ouders die zeiden het ook. er waren ook mensen langs de lijn die zeiden tegen mij: van zooo je hebt een mooie proef gereden.. nou en daar ben ik super blij mee. maar ja het komt vanzelf we weer dat ik mijn punten haal. ik heb geduld... toch allemaal bedankt.

maar nog een vraagjuh nu was ik dus niet bij de prijsuitrijking maar hoe krijg ik nou mijn prijs. ik ga er morgen wel heen bellen maar sturen ze dat op of moet je het zelf op halen???