Selectie Diessen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Selectie Diessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 19:46

Hoi,
wie van de bokkers gaan er 9 mei naar de selectie in Diessen (paarden)??
ik moet daar rijden in de B, alleen de startlijst is er nog niet,

misschien tot dan Knipoog


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 21:48

ow heel irritant jaaa Boos! maar goed dan zal ik de startlijst wel op de club zien, maar ik moet dus in de B Knipoog mijn 2e uitwedstrijdje, maar ja nu is het dus springen én dressuur lekker druk dus Knipoog maar goed, we gaan ons best weer doen, en meer kunnen we niet doen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 15:08

ow heel erg bedankt meneer burgers Knipoog ik zal je vast wel zien dan, en we gaan geen davey spelen hè Haha! hahaha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 15:46

ik heb hier de startlijst niet, maar waarschijnlijk moeten we tegen elkaar, wordt vroeg vertrekken dan, en vroeg op stal Scheve mond

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 21:51

ja het vrouwtje van onze club heeft me vanavond gebeld, en ik moet dus om 10:48 Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 10:11

ja ik weet dus niet in welke ring ik moet Verward


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 20:29

ja ik wist het al, ik had inmiddels het boekje ook al gezien, zijn jullie paardjes trouwens in vorm Knipoog die van mij wel, maar ja dat is thuis, en op wedstrijd is het toch altijd anders, ik vertrek morgen om kwart voor 9 op stal, dus om half 7 op stal zijn Bloos! tja, ik ga dan zo ook maar eens slapen Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 14:55

jaa ik ben ook alweer thuis, alles gepoetst, en de prijsuitrijking was toch pas om half 4, dus daar ga ik niet op wachten, maar frans, je hebt een leuk paard onder je kont lopen hoor wooow maar biij mij ging de proef slecht haha het was ook kei druk niet normaal, maar ze was zoo gespannen, had deze keer ook niet gelongeerd, maar ja weer een ervaring rijker ben eigenlijk wel benieuwd wat mijn punten zijn Knipoog rond de 130 ofzo

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 13:00

jaa het was echt té druk vond ik, ik zat er net op, en die van mij was al een bommetje, dus er hoefde maar een gekke beweging gemaakt te worden, en ze ging ontploffen Scheve mond dus komt er een dom kind op een vos aan gegalopeerd, roept ze kei hard OPGEFLIKKERD, nou ze knalt dus boven op mij, cacharel helemaal over de zeik, stond dus meteen recht overeind en gaf een flinke bok Schijnheilig ben wel blijven zitten Knipoog maar ja van die mensen kan ik dus echt niet uit staan, ok dat hun paard misschien ook fel en gespannen is, maar dan kan ze het nog wel vriendelijk zeggen maar goed ik was dus 13e met 154 punten, toch nog van de 25, het viel me eigenlijk zwaar mee, want ik had echt een poedersuiker gevoel na de proef,en ik had echt veel fouten gemaakt. maar ja ze deed haar best, ze kende zo'n drukke wedstrijd gewoon niet, en het was voor ons beide ook de eerste keer, en ik was zelf ook heeel erg gespannen, maar ja 23 mei gaan we er weer tegen aan, maar over dat het zonde is van die selectie, ik rijd toch niet alle selecties in de B, dus dan kan ik toch niet meer geselecteerd worden, het ging me echt om een wp, maar ja volgende keer beter, dan is het waarschijnlijk een iets minder drukke wedstrijd..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 14:34

heej vonneke,
ik heb je proef een beetje gezien, en wat ik ervan gezien heb, vond ik echt wel veel meer waard dan 156, ik had echt super veel fouten gemaakt, en had maar 2 punten minder, maar ja die jury had ik vorige week dus ook in Tilburg, en die durfde niet echt goed te punten, ik had vorige week ook maar 160 punten bij hem, maar ja zo goed liep ze ook niet, ik vond het wel veel voor toen. maar 23 mei in berkel, dat is dan toch bij de kraan? daar hebben ze toch helemaal niet zo veel plek, tenminste niet dat ik weet, naar mijn weten zal het ook niet zo groot worden, maar dat moet haast wel want het is een selectie, en er zullen wel weer zoveel mensen mee doen als in Diessen... maar ik heb mijn coupon trouwens nog niet terug ben best benieuwd wat de jury voor commentaar had Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 14:18

jaaa ik heb gisteren ook mijn coupon gezien, en ik had ook echt een 6jes proef, maar ja ik had eerder verwacht een 5jes jury Knipoog haha maar goed voor de 2e keer zo'n druk concours mag ik nog niet klagen, voor mij is het ook nog nieuw, maar ja we zien wel weer hoe het in Berkel gaat Knipoog nou misschien tot dan,
Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 16:17

wij 23 mei...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 17:35

dan hoor jij daar helemaal niet thuis Knipoog haha maar 23 mei wordt het dus weer een leuke wedstrijd in berkel

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 18:38

nee hoor haha ik ben nóóit chagerijnig Haha! maar dressuur is en blijft een jurysport, maar ik vond het eigenlijk nog wel heel aardig van deze jury, een ander had me vast 130 punten gegeven Knipoog haha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 22:14

niks tegen dressuur ja Knipoog jaaa zodra times gaat springen kom ik kijken

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 17:06

weet iemand toevallig al tijden voor 23 mei?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 07:47

ja ik heb het boekje dus nog niet gezien Schijnheilig misschien dat ie vandaag op stal ligt...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 17:37

ik heb gehoord van vonneke dat ik in berkel enschot in ring 12 om 11:24 moet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers