wedstrijd te malden 30 april L1 met FOTO'S!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

wedstrijd te malden 30 april L1 met FOTO'S!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 18:28

hallo allemaal,
30 april heb ik een L1 wedstrijd in malden gehad. ik moest 2 proefjes rijden en voor me gevoel ging de eerste proef erg slecht. Ze sprong over in contragalop in de middengalop en ik reed verkeerd!ik moest namelijk f-m middendraf doen maar ik had het niet goed verstaan en wilde de diagonaal middendraf doen. mijn lezer zei gelijk dat ik verkeerd reed dus heb ik er maar een gebroken lijn van gemaakt haha maar toch helaas 2 - min punten. verder kreeg ik voor cmba vrije stap een 5. omdat ik aan het praten was met de lezer dat het zo slecht ging haha, domme fout maar ja leer je ook weer van. onderaan het protocol stond: amazone praat graag.proef is pas bij A afgelopen. wel lache maar toch zonde van de puntjes. toch nog 161 - 2 = 159 punten gehaald en een winstpunt dus!

Ik moest gelijk door naar de 2e proef dus ik zat nog helemaal met die andere proef in mijn hoofd en baalde dus erg en reed te gehaast. Een echte pechdag dus. maar gelukkig toch 159 punten gehaald. daar was ik wel blij om en had het nooit verwacht. ik had de 5e en 7e plaats.

1 mei moest een vriendin van me rijden en die had 165 en 159 punten met haar eerste wedstrijd in de B met een 4 jarig paardje. dus dit vond ik erg goed van der. goed voor een 2e en 3e plaats.

hieronder foto s van mij 30 april en daaronder foto's van mijn vriendin.

Afbeelding
Dit was volgens mij middendraf 30 april
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het meisje dat ik les geef lief he;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Commentaar hoeft niet maar mag wel. Ik weet dat ik soms niet rechtop zit en mijn hakken niet naar beneden houd en dat asmila vaak te diep loopt haha. Daar werken we aan maar ja als je gespannen bezig bent dan is het soms moeilijk eraan te denken ook al is het hartstikke fout.

hier foto's van hanke vriendin van me
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ziet er goed uit voor een 4 jarige of niet! Hij loopt hier nog beter als mijn pony haha alleen hij zwabbert nog een beetje maar dat gaat er vanzelf uit.



AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 22:14

dank je!wanneer heb jij weer wedstrijd en waar?misschien kom ik je wel tegen

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 11:32

maikuh: hoeveel punten had je?en hoeveelste ben je geworden?
clementia: Ja ze hadden dat weiland afgehuurd want er werd ook gesprongen en anders hadden ze niet genoeg plek die club ligt trouwens ook net achter een woonwijk. grappig he!

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 20:38

nou, die 161 zullen wel verdiend zijn anders had je ze niet gekregen denk ik!!goed gedaan!en die 148 kan gebeuren volgende keer beter!!

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 19:39

liza van loon schreef:
Gefeliciteerd met je winstpunt. Wat waren je punten van de tweede proef? Ook 159? Die 4 jarige loopt helemaal niet slecht nee, toen mijne 4 was had ik daar nooit van mogen dromen dat ie zo liep!


Ja bij de 2e had ik ook 159. Dat paardje van 4 kan idd leuk lopen voor zn leeftijd.een echttalentje

AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 19:39

6 wps

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 18:19

Ja, ik ben wel bezig gaat best goed, alleen heb nog beetje moeite met doorzitten haha!dusik moet nog goed oefenen!maar dat zal nog wel ff duren. Als ik in de L2 zit dan vertel ik wel hoe het is gegaan!

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)

AsmilaJarig

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:05

de L1was 30 april,en idd toen was het heel druk!...thnx!

Mijn nieuwe aanwinst: Bas! (Florencio x krack c)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Myrsky, OmgiliBot en 37 bezoekers