Duurt het altijd zo lang (coupons)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Duurt het altijd zo lang (coupons)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 14:26

Ik heb nu 3 weken geleden coupons besteld bij de KNHS (gewoon via internet)

Maar ik heb de coupons nog niet ontvangen! De meeste mensen zeggen dat je ze binnen 2 weken moet ontvangen en ik heb dus helemaal niks.... duurt het altijd zo lang of.... ?

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 14:39

mijn moeder verwacht de coupons altijd binnen een maand via internet. als je ze over een week nog niet hebt kan je er altijd even achter aan bellen.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:03

Ik had ze ook via internet besteld maar mijn mailtje is nooit aangekomen, dus ik zou maar even bellen!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:08

Ik heb tot nu toe altijd via internet besteld en heb ze altijd binnen 2 weken binnen! Nooit geen problemen mee gehad.
Misschien hebben ze net een drukke periode (koningendag Verward ) dat het iets langer duurt maar als ik jou was zal ik gewoon nog even rustig afwachten. Lachen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:34

Ik heb al een paar keer gehad dat ik ze na een paar weken ook nog niet had en belde en dat er bleek dat er geen bestelling gedaan was! Verward Gaat dus niet altijd goed via internet, maar t is wel makkelijk!

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:51

Ja, dat had ik ook de laatste keer Ik had ze een week of drie geleden besteld via internet, en ik maar wachten en wachten >;) . Dus heb ik afgelopen gebeld en toen zeiden ze dat ze geen mail van mij ontvangen hadden Verward Nou ja, kan gebeuren! Ze hebben de coupons alsnog verzonden en ik had ze vandaag binnen OK dan! Gelukkig maar, want ik had vandaag echt mijn allerlaatste twee coupons (die ik altijd als reserve bij mijn papieren heb zitten) nodig !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:23

Normaal hoor je ze binnen 2 weken te krijgen, dus mss is de bestelling wel helemaal niet doorgekomen.. Ik doe het nog ouderwets met de post en had ze binnen anderhalve week volgens mij Lachen

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 09:12

Rosanna schreef:
Ja, dat had ik ook de laatste keer Ik had ze een week of drie geleden besteld via internet, en ik maar wachten en wachten >;) . Dus heb ik afgelopen gebeld en toen zeiden ze dat ze geen mail van mij ontvangen hadden Verward Nou ja, kan gebeuren! Ze hebben de coupons alsnog verzonden en ik had ze vandaag binnen OK dan! Gelukkig maar, want ik had vandaag echt mijn allerlaatste twee coupons (die ik altijd als reserve bij mijn papieren heb zitten) nodig !



Ik heb dit dus ook 1 maand geleden gehad, ze vertelden mij ook dat ze mijn mail niet hadden ontvangen?
Ze gaf aan mij door dat ik voortaan ze maar schriftelijk moest bestellen Verward We hebben toch niet voor niets internet en mail, dus we gaan het maar weer gewoon op de ouderwetse manier doen met een postzegel!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 09:54

bij mij liggen ze altijd 2 dagen later in de Bus, maar ik denk dat het komt doordat konninginne gebeuren enzo

groete

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:25

gewoon ff naar bellen!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 15:14

Gelukkig zijn ze vandaag door de brievenbus gekomen Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 16:19

Ik heb die van mij maandag besteld en ben benieuwd wanneer ze komen. Ik dacht dat ik nog een setje had, maar dat bleken die van mijn vorige vereniging te zijn Clown (die heb ik nu opgestuurd naar de concoursen met een briefje erbij dat ik de goede met de wedstrijd meeneem *LOL* )

Ik kreeg wel drie(!) bevestigingsemails. Hoop niet dat ik straks 6 setjes coupons krijg ipv 2 Haha!