Uitslag Nedereind

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:42

Gefeliciteerd! Ik vond het ook allemaal heel goed gaan. Iedereen reed ook goed! Nu ikke morgen nog! Spannend!!!!
Jits, ik ben lekker verbrand in mijn nek, morgen maar even insmeren, jij nog ergens last van?


SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:45

Uitslag volgt trouwens zo snel mogelijk op www.nedereindsestallen.nl

Caro wat waren je punten? Zag er netjes uit hoor, wat een groot paard, naam past goed bij hem!

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:54

Thanx, jammer van je eerste proef trouwens........

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:02

ja, zeker weten, je hebt in ieder geval geen hekjes omver gelopen Knipoog Mijn paard denderde vanochtend al door de hekjes heen...

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:12

Jits en ik hebben zaterdagmiddag voor ringmeester gespeeld. Jits bij de ponys en ik bij de paarden (bril). Zondagochtend zat Jits er weer tot een uur of 12, toen heeft Nancy er even gestaan en nog een man van onze stal, verder heb ik er vanaf een uur of half 4 tot het eind weer gezeten.

Er waren een aantal uitvallers, die gaten werden niet opgevuld, vandaar ook dat het allemaal zo rustig verliep en het dus mogelijk was om wat later te rijden.......

Die van mij liep weer super (vond ikzelf) In de eerste proef was hij heel soepel en kon ik alles met hem doen, helaas vond de jury het niet goed genoeg (147 punten) Ik snap niet dan wat er fout aan is, alleen verlies ik impuls met doorzitten, omdat hij zo hoog opgooit, anders stuiter ik eraf als ik flink door blijf draven.
Bij het 2e proefje was de auto dood en dood eng met als gevolg dat hij supersterk werd en ik hem er niet meer door heen kreeg. Was een beetje meeliften en proberen mijn figuren nog goed te rijden en dat vond de jury wel een winstpunt waard (156) ikke nie snappe, maar hij was blijkbaar imposant vonden de anderen. Heb 10 minuten losgereden, was nog net iets te lang.

Goed gedaan trouwens Caro! Misschien heb je iets te lang losgereden???

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:15

Je hebt inderdaad met haar losgereden. Alleen ging zij de ring in toen jij ongeveer begon met losrijden......

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:16

Ik vond trouwens dat Charlotte een super leuke pony had. Volgende keer weer veel ponys hoor! Is veel gezelliger dan paarden! Misschien wordt de B weer naar de zaterdagmiddag verplaatst.

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:53

officieel is het nu volgens het nieuwe regelement uitsluiting als je de ring uit rent. Gelukkig voor jou kende het jurylid blijkbaar het nieuwe regelement niet goed Knipoog Bij het oude moest je binnen een minuut weer in de ring zijn......

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:38

En niet te vergeten 13 juni! Chantel de Boer jureert heel eerlijk, niet te streng en niet te makkelijk........ik had Mw Kruk, die jureert heeeel streng en mw Kempen, die jureert ook normaal.......

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:51

Ja, daar houdt ze inderdaad wel van. Ze helpt me af en toe wel eens en dan moet ik hem ook vrij hoog instellen. In juli is trouwens nog zat plek. Maar wie weet stromen de coupons wel binnen na het succes van afgelopen weekend!

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:26

C Boer jureert alleen maar B en L..........volgende wedstrijd gaat ze waarschijnlijk op zondag zelf meestarten en op zaterdag jureren.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers