Eng... mn eerste wedstrijd sinds 8 jaar!!! HELP!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Eng... mn eerste wedstrijd sinds 8 jaar!!! HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 10:18

Oh oh, ik heb me dus opgegeven voor een wedstrijd. Een simpel dressuurproefje, klasse B. Nu heb ik al een jaar of 8 geen wedstrijd meer gereden en ik weet dus totaal niet meer waar ik op moet letten! Ja, natuurlijk dat mn paard goed loopt en op mn zit, maar dat moet je ook als je geen wedstrijd rijdt... Ik weet echt totaal niet meer hoe het allemaal in zn werk gaat, waar je op beoordeelt wordt en ga zo maar door. Waar ben ik aan begonnen?! Ik ben totaal niet overtuigd van mn eigen rijkunsten dus ik schijt nu al 7 kleuren! (en het duurt nog 2 weken! Bloos) Heeft iemand nog nuttige tips/ aanbevelingen?!
Help me! Ik ben desperate!!! Scheve mond Tong uitsteken

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:43

Het gaat toch om de Lol??? Tong uitsteken haha ik snap hoe je je voelt. ik had dat vroeger ook altijd echt verschrikkelijk. dan was je ZO zenuwachtig dat het helemaal fout ging...
Maar als jij op jezelf vertrouwd dan lukt het!
Denk niet aan het winnen maar aan het plezier... Knipoog

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 10:47

Het gaat me zeker om het plezier, maar ik ben zo bang dat ik mezelf verschrikkelijk voor banketstaaf zet... Scheve mond

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:49

Haha, ik wil volgend jaar mogelijk ook gaan starten.. Volgens mij ga ik ook op zijn van de zenuwen *LOL*

Lekker vooruitzicht Bloos!

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:49

owjah... dat snap ik... maar als jij je paardje vertrouwd dan komt Alles Goed Knipoog