ons M2 debuut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

ons M2 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 17:50

Vandaag was het zover: voor het eerst M2 starten. Het was direct ook de eerste buitenwedstrijd dus erg hoge verwachtingen had ik er niet van. Maar het was in elk geval al heerlijk weer, en ik had zowaar 'hoekjes'dus niet alleen maar letters om tussen te rijden.

Eerste proef was ze wat omrustig met haar hoofd, ik dacht dat dat kwam door vliegjes of zweet. Maar halverwege de proef bleek dat ze gewoon niet aan het opletten was: middengalop werd race galop en contragalop werd draf. En dat mag niet. Schijnheilig Dus avalla gecorrigeerd (gewoon boven op de rem zo van ik was er ook nog) en daarna weer vrolijk verdergereden. Toen was ze wel braaf. Daarnaast maakte ik nog een aantal 'foutjes'dus ik had gerekend op ong. 135 pt. Maar

Tweede proef ging een stuk beter. Ze liep een stuk gehoorzamer. Uitstrekken kon ik ook hier niet uitzitten, en door mijn eigen fout viel ze uit galop. Daarnaast nog een paar kleine dingetjes. Aangezien ik niet echt verwachte dat ik al veel kon compenseren met 7ens dacht ik dat ik ong 145 punten had.

Maar wat bleek: 1e proef 153, 2e proef 156. Dingen die verkeerd waren gegaan een 3 of 4 en voor de rest 6en en 7ens voor de dingen die wel netjes gingen.

Officieel M2 dus! Cool

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:58

Haha super..echt een goed debuut, en moet je nagaan wat er gebeurt met je scores als je niet zulke grove fouten meer maakt en het voor je gevoel ook goed gaat Haha!