Wie gaat er naar concours Agterberg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Wie gaat er naar concours Agterberg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 17:11

Ik ben benieuwd hoeveel bokkers er mee doen aan concours Agterberg. En ook ben ik benieuwd naar ervaringen van bokkers die al eerder hebben meegedaan. Ik denk erover om me in te schrijven, maar ik zit te wachten op mijn startcoupons die ik heb bijbesteld Scheve mond anders is de inschrijving niet geldig.



Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 14:44

Leuk om zoveel reacties te lezen OK dan! ! Maar ik begrijp dat inschrijven niet zo heel veel zin meer heeft Maar hoelang moet je je ongeveer van tevoren inschrijven? Ik denk wel dat ik er toch heen ga, maar dan zonder paard Haha! want het zal zeker de moeite waard zijn om er een dagje rond te lopen en te kijken Lachen
Ik heb nog een vraagje voor degenen die ook op hun startcoupons aan het wachten zijn. Wanneer heb je ze besteld? Normaal had ik ze binnen een week binnen, maar ik wacht al bijna twee weken Scheve mond . Ik ga zo ff bellen of ze wel mijn mailtje hebben gehad!

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 14:49

Cinzano schreef:
meestal moet je gemiddeld twee weken wachten... ik zou het weekend nog even afwachten, heb je ze dinsdag nog niet binnen zou ik gewoon even bellen.


Ha, ik ging net bellen, maar het blijkt dat ze op vrijdag tot 15.00 uur aanwezig zijn. Dus ik was toch te laat. Maarruuuuhh ..... het telefoonnummer was afgesloten Verward Hebben ze soms een nieuw nummer dat niet op de site staat? Wie weet het?

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 17:57

Ik heb nog steeds geen startcoupons ontvangen. Ook die brief van sharonaollie die waarschijnlijk naar alle leden is gestuurd, heb ik ook niet ontvangen, en ik bedacht me dat ik de laatste paard & sport ook niet heb! En zeker weten dat ik mijn contributie heb betaald hoor!! Lachen

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 06:05

Oh sorry Bloos ! Ik dacht dat jij een brief had ontvangen waarin ze schreven dat ze nieuwe telefoonnummers hadden. Dus ik had gelijk dat nummer uit jouw berichtje geprobeerd en toen ging de telefoon iig over Scheve mond maar vrijdag hoorde ik dus zo'n toon dat je hoort als het nummer niet meer bestaat. Want ik had juist gebeld waarom het zo lang duurde Haha! alleen het lukte niet Knipoog

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 17:09

sharonaollie schreef:
haha maak niet uit.
dan moet je maar maandag bellen.
ben benieuwd .


Haha, nou ik heb gebeld! Ze hadden mijn email niet ontvangen Haha! Ik blij, want ik maakte me al zorgen of er misschien iets mis was gegaan bij de ledenadministratie, omdat ik ook al de P&S niet had ontvangen. Afijn, als het goed is heb ik ze zaterdag binnen. Kan ik me weer gaan inschrijven *LOL*

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 07:15

Dat hoop ik ook! Iig wens ik jou en alle anderen die op dit topic hebben gereageerd en die meedoen veel succes OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Melzazu, OmgiliBot en 13 bezoekers