M2: 2x 1e en 3 wp's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

M2: 2x 1e en 3 wp's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:22

Ik zit heerlijk in mn vel vandaag *LOL* , heb vandaag namelijk weer een goede wedstrijd gereden. Dit keer in Deil (voor de mensen bij mij uit de buurt).
Ben super trots op mn paardje, want ook vandaag waren we weer de onderdeurtjes van de rubriek. Tegenwoordig moet je op een paard van 1.65 constant omhoog kijken Knipoog

Eerst losgereden in een klein en druk bezet bakje, en dat ging niet eens zo slecht. Toen op voor het eerste proefje, er zat nogal wat onrust in en wat slordige foutjes. En hoe blond kun je zijn... ik ben tot twee keer toe foutgereden Frusty , dat leverde me dus meteen -4 op. Mn arme voorlezer kreeg zowat een hartverzakking en heeft de rest van mijn proef met gekromde tenen staan voorlezen Haha! Overigens kende ik het proefje helemaal uit mijn hoofd en ik heb deze al 4 keer eerder gereden..
Uiteindelijk nog 157 punten en een 1e plaats.

Wonder boven wonder heb ik het tweede proefje wel in een keer goed gereden en het ging imo best goed. Geen (grove) fouten en veel impuls en verzameling. De jury was het blijkbaar met me eens en gaf me 169 punten, wat me wederom een 1e plaats opleverde.

Nu nog twee punten te gaan, stiekem hoop ik dat ik ze komend weekend kan scoren. Als ik dan ook mooie punten heb ga ik dit zomerseizoen maar eens heel hard oefenen op appuyementen en galopswissels zodat ik in het nieuwe indoorseizoen Z kan starten. Maarja, dat is allemaal wishfull thinking...


patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 10:34

Miss Blimm: ben nog steeds bezig met het vinden van een goed uploadsite, de foto's van onze digi hebben een nogal grote resolutie.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 10:35

Dankje gaby, volgend weekend ga jij in zoelen L2 starten toch?

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 10:41

En dan na die maand weer naar een andere toe? Ben namelijk niet van plan om te betalen voor het uploaden.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 11:16

Dank u Haha!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 11:27

Yep die regel ken ik, ben zelfs nog naar de jury toegeweest. Ze kan na de uitreiking van de punten mijn score niet meer verlagen (toch?), zij was er heilig van overtuigd dat per fout gereden onderdeel -2 op de coupon komt te staan, vooral omdat ik niet goed begreep wat ik fout had gereden en daarna de zelfde fout maakte. Ze wilde me het niet heel streng aanrekenen omdat ik door de verwarring van de eerste fout daarna de proef niet goed oppakte. Nouja, dat moet ze dan maar lekker zelf weten, maar ben idd er goed vanaf gekomen!


patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 11:28

Daarom was het voor mij ook wel een goed gevoel dat de tweede proef wel goed ging, die punten had ik iig eerlijk verdiend.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 11:31

Citaat:
Ja dat klopt!
Dit wordt de 2e x, hopelijk hebben we nu wel een winstpunt!

Mijn camera heeft ook grote foto's en die verkleinde ik eerst via Paint en gebruikte toen de uploadsite Picserver. Nu werkt mijn Paint niet meer en gebruik ik de verklein-service van Bokt. Ik gebruik nog steeds Picserver en dat gaat al heel lang goed!
Ben nou wel heel benieuwd van foto's van jou en Patos, ik zie haar alleen maar in de wei lopen!


Ben heel benieuwd hoe het je vergaat dit weekend! Laat je het horen hoe het gegaan is? Veel succes iig!

Ga met jou tips de andere aanwijzingen die ik inmiddels gekregen heb eens aan de slag, kan ik ook eindelijk wat foto's in mijn profiel zetten..

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 13:46

Druk programma dus!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 13:51

Citaat:
Gefeliciteerd! Goed hoor.

Enne... Z1 kun je echt wel starten van de zomer hoor, als-ie M2 kan lopen kan hij ook Z1. Je moet alles nèt iets meer aan elkaar breien, en een appuyement in draf komt erbij.
Nou nou, groot verschil...


Ik wil graag goed voorbereid de ring in komen wanneer ik Z ga starten. Ik zie te veel combinaties die na een jaar nog geen winstpunt kunnen rijden, dat wil ik graag voorkomen. Van veel mensen hoor ik dat het de eerste paar wedstrijden flink kan tegenvallen wat punten betreft.
Daarbij komt ook nog eens dat mijn paardje 6 is en nog erg speels in dr koppie. We hebben nog even een rustige periode nodig voor we in het grote avontuur springen.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 19:44

Anoukie schreef:
Gefeliciteerd, netjes resultaat! Maar ook ik ben intussen erg benieuwd naar foto's van je "onderdeurtje" Haha! Knipoog.


Ben druk bezig! Tja, onderdeurtje..dat valt wel mee, maar de gemiddelde hoogte van de paarden in mijn rubriek ligt toch zo rond de 1.70-1.75. En daar komt nog bij dat ik een paard heb dat geen bijzondere kleur heeft (vos) en ook nog eens geen spectaculaire bewegingen of afstamming. En tot slot toont ze ook nog eens niet zo groot. Maar dat kan me niet schelen, tis een schat van een dier Lovers

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 19:45

Sall"]
[quote="patos schreef:
En dan na die maand weer naar een andere toe? Ben namelijk niet van plan om te betalen voor het uploaden.


Het vervalt na een maand, en dan neem ik gewoon weer een nieuw account.
Het wordt niet automatisch een betaald lidmaatschap om zo maar te zeggen.
[/quote]

Das handig! Dat ga ik ook proberen dan, bedankt voor de tip!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 19:48

INkie schreef:
gefeliciteerd!
Veel mensen zouden je het niet na kunnen doen: 2 keer verkeerd rijden en toch nog 1e worden Knipoog


Haha, weet niet of ik er nu trots op moet zijn of me dik moet gaan zitten schamen. In de M2 mag je toch hopen dat je in een keer de proef goed kunt rijden.. Knipoog Het was trouwens de 2e keer dat ik in Deil starte sinds ik wedstrijden rijd, en ook meteen de 2e keer dat ik fouten in mn proef reed. De vorige keer dat ik in de fout ging was ook al daar. Er ligt gewoon een vloek op die bak, of aardstralen.. Haha!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 20:03

Zover ik weet word je nu na de 3e vergissing gediskwalificeerd, en dat was vroeger bij de 4e keer, tenminste dat staat in mijn proevenboekje.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 20:16

Nouja, ben zoiezo al gematst, als ze de officiele 6 strafpunten had aangehouden bij de 2e vergissing had ik 155 gehad, maar ze zei dat ze er zo haar redenen voor had. En ik was er niet minder blij om Knipoog

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 13:58

Ctal schreef:
Super gedaan zeg!De vorige keer had je ook al zo goed gereden toch?
Veel succes met je volgende wedstrijd!


Bedankt! De vorige keer ging het idd ook niet slecht. Toch is het wel voor het eerst in de M2 dat ik met 1 proef 2 wp's haal. Maarja, heb tenslotte pas 5 wedstrijden gereden.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 18:56

Haha, ja, die jury zal wel gedacht hebben..hoe is dat kind in de M2 verzeild geraakt als ze nog geen eens een proefje kan rijden Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TurboDi en 6 bezoekers