1e buitenconcours (in Ommen)!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

1e buitenconcours (in Ommen)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 20:38

Ik reed dus vandaag voor het eerst weer buiten. Dit was in Ommen, twee proeven. Ik weet nog goed dat ik daar vorig jaar meereed in het M2, en toen OVER moest rijden voor het Rabobank-Talentenplan (terwijl ik er al 2 had gereden, niet verstandig met zo'n pony als ik heb Haha! ). Ik had het toen nog zelf veroorzaakt ook, door te zeggen dat de M1 en M2 niet te vergelijken waren in punten, omdat deze klassen verschillende juryleden hadden Boos! Boos! .

Maar goed, nu over vandaag! Ik startte dit keer ( Tong uitsteken ) in het Z2, voor de tweede keer. Mijn eerste proef was om 12.22 uur. Mijn tweede zou ik eigenlijk om 12.37 uur moeten rijden, maar de tweede jury was niet aanwezig, dus ik werd twee keer door hetzelfde jurylid gejureerd. Verward Ook al niet ideaal dus...

Met het losrijden was Mazzel echt heel erg vervelend. Hij was de afgelopen week al niet superfijn, maar nu was het echt erg. Maar goed ik ging dus toch maar de ring in.
De proef ging voor zijn doen op DAT moment goed. Ik was blij dat er geen rare fouten waren. Ik had 179 punten (270=winstpunt), dus 66,30% en 2 winstpunten Party!! . Dat betekende een 1e plaats (met 7 punten verschil) Haha! .

Toen de tweede proef... Die ging dus niet zo goed. Scheve mond Ik had 3 grote fouten (aangalopperen in de uitgestrekte draf, overspringen in de uitgestrekte galop en bij het 5 sec. halthouden probeerde hij 2x achterwaarts te gaan Boos! )
Uiteindelijk had ik voor deze proef 199 punten (310=winstpunt), dus 64,20%. Daar was ik best tevreden mee. Uiteindelijk werd ik hiermee 3e, maar er waren 2 prijzen (verschil met de nr. 2 was 2 punten).

Helaas ( Haha! ) is hierdoor mijn mooie ( Tong uitsteken ) reeks van 1e prijzen verbroken, hehehe, maar dat maakt niet uit Tong uitsteken . Ik heb nu namelijk 12x achter mekaar gewonnen Haha! Haha! . Eigenlijk best grappig Haha! .



Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 09:18

Haha ja Loolee aan de top Knipoog .

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 15:33

dank jullie! Haha!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 16:10

marieketencate schreef:
Met die 270 en 310 bedoel je waarschijnlijk het maximaal aantal te behalen punten en niet wanneer je een wp hebt... Waarschijnlijk reed je die internationale proeven? Die hebben nl meer of minder onderdelen dan de reguliere Z2, zodat 180 niet de wp-grens is en 300 niet het max. aantal te behalen punten.

Anywayz: gefeliciteerd!! Super score! Zeker wanneer je pas net in de Z2 zit! OK dan!


Ja inderdaad was een foutje, maar geen zin om het weer te veranderen..... Maar alles wat jij zegt snap ik wel hoor Knipoog Haha! . Maar dank je wel!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 16:45

Ja ik had inderdaad zelfs bijna 2 winstpunten! Dan had ik nog 2 puntjes extra moeten hebben... Haha! Word bijna altijd hoog Schijnheilig gewaardeerd, nooit te laag eigenlijk Tong uitsteken .

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 16:53

Hahahaha *mijn doel* Knipoog Haha! Ja dat zou ik heel gaaf vinden als het zou lukken!! Maar denk het niet Schijnheilig Knipoog Helaas is het haar laatste jaar bij de pony's, anders had ik volgende winter nog een kans Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, SentiBot en 53 bezoekers