SGW Roden 2004 verslagje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

SGW Roden 2004 verslagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 20:40

orginele titel he? Tong uitsteken

nou begon vanochtend al lekker Verdrietig ik werd niet wakker...door mijn diabetes, damn wat voelde ik me beroerd, kan me er ook nix van herinneren, maar het verkloot wel je hele dag
we hadden eerst bij mij afgesproken dus ze stonden vanochtend om half 7 op het erf...maar geen tabitha...maja uiteindelijk ben ik toch maar in de auto gaan zitten Haha!

daar aangekomen,springen ff gelopen, toen opgezadeld, was trouwens de eerste keer crossen met dit paard(oeterma) dressuur ging werkelijk waardeloos Bloos maar volgens de eigenaresse zag het er leuk uit Verward

toen de cross gelopen, daarna wat clubgenootjes op de foto gezet Tong uitsteken en toen paardje maar eens klaar maken. intussen hoorde ik dat is 167 punten had...
maja wat had de rest?????
oetje was weer erg sterk en de hindernisse vond ze maar te laag en ik geloof ook niet dat ze vond dat ze mij nodig had, springen was foutloos, maar die muts struikelde zowat over de hindernissen...en dan voroal niet op de hulpen van de ruiter reageren Schijnheilig
toen naar de da, hartslag van 70
toen de cross in. ik had me sporen maar omgedaan, rijd normaal gesproken zonder, maar Oetje voelde goed aan, alles ging lekker, bij 9(water) kwam ze flink terug, daarna was het nog wat bochtenwerk naar 10ab, maar alles verliep super, ik had het idee dat ik veels te snel was, dus ging heel langzaam galopperen(heb ook geen tijd bij me.... ) dus het moet op gevoel! dus ik wat rustig aan.....en ik was foutloos Tong uitsteken

toen was het vreselijk lang wachten... Boos! niet zo zeer om mij en een clubgenootje(wij reden samen) maar om 2 andere clubgenootjes die het goed hadden gedaan! en maar wachten, clubgenootje wat met ons meereed was 7e in het L, en dat voor de 1e keer....deed ze best netjes
die andere 2 waren 5e en 2e in de B pony's

en ik.... ik won zelfs de 4e prijs...zat met grote ogen te kijken! ik bleek met dressuur(167) 5 van onderen te staan haha en dat met 22 deelnemers.... Bloos maar de dressuur ging ook gewoon slecht, maar ik was toch iets te langzaam in de cross(had nooit rustig aan moeten doen...maar zonder een klokje heb ik het toch aardig gedaan Tong uitsteken ) daarvoor kreeg ik 3,2 strafpunten

en voor mijn stijl had ik een 7 en een 6.8, dus gemiddeld een 6,9

foto's komen er aan, maar van mij niet....want niemand die fotos van mij maakt haha....komt zeker omdat ik zo van fotograferen houd...dan lijkt het net of ik er nooit opsta Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 08:54

liberty schreef:
Netjes hoor, een 4e plaats Party!!

Sommige juryleden punten echt wel hoog volgens mij...


veels te hoog! de B pony's was nog veel erger, wel stuk of 7 combinaties die in de 200 punten zaten! Verward denk dat het laagste 160 daar was... nou dat vind ik niet normaal, die kinderen gaan nog naast hun schoenen lopen.....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:51

dankje wel!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 21:58

Karin schreef:
Ik zag jullie uitslag vandaag hangen, herkende je naam natuurlijk meteen! *LOL*

Van harte gefeliciteerd met je vierde plaats, netjes gedaan! Ik zag idd dat er in sommige ringen meer dan 200 punten waren gegeven. Vandaag (M/Z en de L-paarden) werd er naar mijn idee redelijk normaal gepunt, bij mijn zusje in de ring was het hoogste 178 en er zaten er ook redelijk wat in de 140. In de andere L-ring varieerde het overigens wel tussen de 153 en 183.


ja die naam ik ook niet zo moeilijk te herkennen als je hem ziet, maar te onthouden....... Tong uitsteken

je zusje heeft het ook super gedaan, er komt nog een pony in de L paarden binnenkort

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers