Geslaagde wedstrijd dag met een nare smaak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Geslaagde wedstrijd dag met een nare smaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 19:07

Vanmorgen moest mijn zeer goede vriendin Dynamiek starten in het B dus waren wij al heel erg vroeg op stal. Dynamiek zag het heel niet zitten maar het ging erg goed! Zelf de Harley club die voorbij kwam daar was Dynamiek heel rustig onder.

Dynamiek was in een proef 3de en weer twee winstpunten!!! Dynamiek ik ga van de week klompen voor je kopen want in 4 wedstrijden 9 winstpunten das toch wat Knipoog

Toen mijn paardje even aan de longe gedaan want het begon heel erg hard te waaien en bij de thuiswedstrijden is hij niet een van de makkelijkste. Toen rustig om gekleed en op gezadeld... Het losrijden ging heel erg fijn het was de eerste keer M1 met Harry Potter dus wel iets zenuwachtig. De eerste proef ging naar mijn gevoel wel lekker wel een paar dingetjes. Toen de tweede was net begonnen hoor ik in de andere ring getoeter daarna zag ik een paard staken en toen het gekraakt van hout en een gil en allemaal mensen die naar de ring toe liepen.

Het paard was omhoog gekomen, het meisje was er van af gevallen en was op haar geland. Mijn jury keek er wel naar maar ik kreeg geen melding dat ik moest stoppen. Harry werd wel iets gespannender maar liet zich heel fijn rijden. In die proef wel een paar mindere dingen.

Toen de prijs uitreiking... 1 proef 147 pnt en de 2de proef 160 pnt. In de eerste proef was maar net een winstpunt gegeven aan de nummer 1 en ik was in bijde proeven nr. 2.

Ik weet de naam zo niet van het meisje dat viel maar ik wil haar toch heel erg veel sterkte wensen en veel beterschap...
Laatst bijgewerkt door Chronos op 18-04-04 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:11

super van al die winstpunten en die andere ring werd dan waarschijnlijk wel laag gejureerd, of slecht gereden Scheve mond

Eng he?! Van dat meisje, dan kan je echt niet lekker verder rijden. Zo'n vier jaar geleden alweer was ik getuige bij een paard, die uithaalde naar een ander paard. HEt paard trapte de vrouw die erop zat recht tegen haar been aan, en je hoorde het bot echt kraken, bovenbeen dus gebroken. Ik moest al snel aan de start, maar het is wel moeilijk om je gedachten even te verzetten...

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 19:26

Ik was idd wel iets van slag en je kunt niets doen... moest zo af en toe ook wel even WAT??? roepen want door de wind en het rumoer en geroep kon ik mijn voorlezer niet verstaan..