Met wie gaan jullie naar wedstrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Met wie gaan jullie naar wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 22:05

Ik vraag me af met wie jullie naar de wedstrijden gaan?

Mijn ouders bieden namelijk aan om mee te gaan naar wedstrijden. Maar ze kunnen beide nog niet eens een paard opzadelen. Laat staan dat ze een proefje kunnen voorlezen! Hoe doen jullie dit? Vragen jullie iemand anders mee?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:30

INkie is wel heel vaak met mij mee geweest op wedstrijden!
Maar nu mijn vader er meer verstand van heeft gekregen weet ie zelfs hoe ie een zadel op moet leggen *LOL*

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:31

Je moet gewoon vragen of iemand van stal mee wil met je op wedstrijd of een vriendin of zo die aardig wat ervaring heeft of die goed een proefje kan voorlezen!

Of wat ik ook weleens heb gedaan toen ik geen voorlezer had; gewoon aan een wildvreemde vragen; waarvan je denkt dat die het wel goed kan!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:36

Tja Margon, dat doen veel mensen Op onze wedstrijden zijn er altijd wel een paar die geen voorlezer hebben Scheve mond

Anyway, lees je ouders voorlezen, gewoon oefenen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:37

Mijn zus en ik hebben het paardenvirus te pakken door onze ouders, dus ze mogen aan het werk op wedstrijden ook Haha!
Mijn moeder is al jaren mijn vaste voorlezer en mijn vader moet de trailer rijden omdat hij de enige is die het uberhaupt mag.

Verder helpen ze dan natuurlijk ook bij het opzadelen. En een extra klusje voor mijn vader is het indraaien van de stiften (kalkoenen) zomers
Verder is mijn zus ook zo goed als altijd van de partij. Gewoon een gezellig familie-uitje dus.
En heel soms dat er wat andere mensen komen kijken Lachen

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 22:42

Antoinette schreef:
Mijn zus en ik hebben het paardenvirus te pakken door onze ouders, dus ze mogen aan het werk op wedstrijden ook Haha!
Mijn moeder is al jaren mijn vaste voorlezer en mijn vader moet de trailer rijden omdat hij de enige is die het uberhaupt mag.

Verder helpen ze dan natuurlijk ook bij het opzadelen. En een extra klusje voor mijn vader is het indraaien van de stiften (kalkoenen) zomers
Verder is mijn zus ook zo goed als altijd van de partij. Gewoon een gezellig familie-uitje dus.
En heel soms dat er wat andere mensen komen kijken Lachen


Ben heel jaloers op je! Nee, mijn familie en paarden

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:42

mijn ouders kunnen ook geen paard opzadelen,maar vinden het leuk om te leren Lachen

mijn pa gaat dus altijd mee op wedstrijd met mij.
hij houd mickey vast en zadel ik op,erna houd hij haar vast als ik me omkleed.
laats was hij eens 2 uur lang met mickey aan de hand laten grazen Haha! helemaal leuk vind hij de wedstrijden altijd Lachen

het voorlezen ga ik hem nou leren Haha!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:20

Ik ga altijd met mijn broer. Ja het klinkt raar maar het is zo.
Hij rijd zelf niet, maar is zo lang ik paarden heb mijn vaste groom en voorlezer. Vroeger hoefden we elkaar maar aan te kijken en we hadden al ruzie Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:22

Mijn vader gaat mee. Eerst kon hij er ook niks van, maar het gaat steeds beter. En zo heb je altijd iemand bij de hand.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:30

Mijn vader gaat altijd mee. Mijn moeder heel af en toe. Alleen mijn vader kan dus ook niet voorlezen en hij moet ook altijd iemand zien te regelen. We moeten het samen altijd nog een keer oefenen maar het komt er maar niet van. Maar ik merk wel dat die steeds meer leert op wedstrijd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:38

Ik ga meestal met een stalgenote naar wedstrijd. Zij heeft een trailer en die huur ik dan inclusief het vervoer. Bijkomend voordeel is dat ze het ook leuk vind om te helpen en dat ze goed proeven voor kan lezen Haha!.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:46

Mijn man gaat altijd mee. Hij had niets met paarden, maar is me wel voor gaan lezen terwijl ik Z reed. Hij had geen idee wat ik deed, maar het lezen ging prima. Als hij er niet is gaan mijn ouders met me mee, net als vroeger! OK dan!

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:48

Ik zou met m'n ouders naar de wedstrijd willen gaan, dan zou ik er tenminste nogeens op eentje geraken ...
Als ik tegenwoordig op wedstrijden ga is 't om te groomen...da's ook fijn, krijg een even grote kick zonder dat je zelf door zenuwen van je paard dondert *LOL*
Maar we geven niet op, ik hoop eindelijk nogeens met de trailer van ons erf te geraken Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:59

Ik zeg niet eens wie er met mij mee gaan, maar het kan ook niet anders dat ouders en zus of een combinatie meegaan En heb ook 2 grooms voor de menwedstrijden, die moeten ook wel eens mee.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:10

Mijn paard gaat mee. En op het terrein zelf dan maar een voorlezer zoeken. Sinds ik echter groom bij een tandemrijder biedt zij vaak aan om voor te lezen en na een noodsprong is mijn vriend ook een keer het diepe in gedoken. Maar tot vorig jaar ging ik vaak alleen. Maar je bent dan wel afhankelijk van een goede ringmeester.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:12

Jah, mijn moeder is een echte bemoeijal als ik rij.
Kan wel fijn zijn maar ook vreselijk irritant! Ze weet het gewoon beter!
Soms wou ik dat ze nooit paardengek werd Verward Maar lang de andere kant is het wel superleuk om je hobby met je moeder te delen! (krijg je meer Tong uitsteken )

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:35

Mijn moeder gaat altijd mee. We waren allebei onervaren en in de loop der jaren hebben we alles geleerd zeg maar. Zij heeft leren voorlezen, gewoon thuis oefenen. Nu gaat het gewoon automatisch! Wees blij dat je ouders mee willen! Niet alle ouders staan te springen om mee op concours te gaan!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:47

mij vader gaat altijd mee.
en meestal mij instructrise ook.
me vader kan ook voorlezen al gaat het af een toe een beetje mis Schijnheilig Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 01:36

Mijn moeder rijdt zelf paard maar die hield met wedstrijden de camera vast.

Mijn schoonzusje las voor en opzadelen etc deed en doe ik nog steeds zelf. (behalve als ik weer eens te laat ben Schijnheilig )

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 04:58

Mijn moeder gaat eigenlijk altijd mee naar wedstrijd.
Door de jaren heen heeft ze al goed geleerd hoe ze met paarden om moet gaat etc.
Ook leest ze mijn eventuele proefjes voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:46

Mijn man gaat altijd mee. Hij rijdt de trailer, helpt met opzadelen, doet de kalkoenen, regelt de aanmelding op het secretariaat, geeft tips tijdens het losrijden, houdt de tijd in de gaten en leest voor.
Mijn mannetje is er dus altijd bij. Zonder hem geen wedstrijden Lachen

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:59

mijn ouders gaan altijd mee. die helpen me ook met alles. wel makkelijk. je zou maar elke keer een ander moeten vragen voor de proef enzo.. hmm niets voor mij..

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:20

Vroeger ging ik veel met paps en mams op concours maar tegenwoordig alleen met mn mams Haha!

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:34

Ik ga altijd met een vriendin (en stalgenote) mee. Als ik zometeen ook ga starten, helpt zij mij weer.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:34

Mijn paps en mams gaan mee (die met een winstpunt nog trotser zijn op mijn Mirk dan ik, zo lijkt het Haha!). En Uums of een ander meisje leest me voor op wedstrijden... De kalkoenen, aanmelden ed doe ik zelf