Nog iemand vandaag bij de SGW in Zeist geweest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Nog iemand vandaag bij de SGW in Zeist geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 23:49

Is er toevallig vandaag nog iemand gaan kijken in Zeist bij de SGW?
Ik wel, was leuk om te zien! Helaas twee nare ongelukken, dat is altijd de mindere kant natuurlijk. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft, aangezien ik voor de prijsuitreiking ben weggegaan. Dus als iemand dit toevallig weet?
Het zal wel niet, want ik lees op bokt nooit wat over deze officieuze SGW's in de regio Utrecht

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:56

Heb het topic even naar Wedstrijden geplaatst, heb je ook meer kans dat er SGW ruiters in je topic komen Knipoog

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 00:00

Cody schreef:
Heb het topic even naar Wedstrijden geplaatst, heb je ook meer kans dat er SGW ruiters in je topic komen Knipoog

Tsja, ik twijfelde.... aangezien het geen "officiƫle" SGW is. Maarreh, thanks! Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:00

ohh ik wist niet dat ze in zeist ook een SGW hadden!
Als ik het had geweten was ik even gaan kijken Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:21

ik wist niet eens dat die er was Verward

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 20:24

Lielle schreef:
ik wist niet eens dat die er was Verward

Nou, wat ook al in mijn "kleine lettertjes" staat, volgens mij is het ook niet echt officieel, maar ik weet wel dat er een heel aantal maneges uit de omgeving aan meedoet (Soest, Maarn, Bilthoven, Doorn etc.) en in ieder geval een paar individuele starters. Blijkbaar is de Bokt-dichtheid bij mij in de buurt wat kleiner Haha!
Jammer hoor, is een mooie cross!! OK dan!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:21


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:00

Is dat trouwens ten noorden van Austerlitz? Er stonden vorige week wat crosshindernissen (met bordjes erbij) op de enduranceroute, mijn paard werd er een beetje enthousiast van. Haha!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 17:20

Karin schreef:
Is dat trouwens ten noorden van Austerlitz? Er stonden vorige week wat crosshindernissen (met bordjes erbij) op de enduranceroute, mijn paard werd er een beetje enthousiast van. Haha!

Ja, dat zou wel ongeveer kunnen kloppen
Heb je er voor de lol nog een paar "meegenomen"? Haha!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:37

Ik ben niet wezen kijken heb een aantal jaren geleden wel meegedaan maar dat liep niet helemaal goed af bij de laatste hindernis. (ging over de kop met paard en al), ambulance e.d. erbij en sindsdien heb ik eigenlijk ook niet meer sgw gereden. Heb ondertussen ook wel een ander paard maar eer dat ik dat toch weer ga doen moet ik wel weer een helboel moed verzamelen , maar vindt het nog steeds leuk om te zien.

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:23

Ben er even wezen kijken bij het stukje dressuur van een stalgenoot. Van de cross niets gezien.... jou ook niet gezien trouwens Boos!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 20:17

MarkKH schreef:
Ben er even wezen kijken bij het stukje dressuur van een stalgenoot. Van de cross niets gezien.... jou ook niet gezien trouwens Boos!

Kan kloppen... ik was er juist alleen met de cross en het springen Knipoog

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:35

Heyyy, ja ik ben wezen kijken tijdens de cross, halverwege het springen weggegaan, dus de uitslag ook niet meegemaakt. Het zag er wel heel gaaf uit!! Wie weet volgend jaar.....
Maar misschien heb ik je wel zien lopen, zometeen even in je profiel kijken. Een vriend van mij heeft foto's gemaakt, als hij ze een beetje op tijd ontwikkeld zal ik ze hier plaatsen

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 15:13

Elsjuhh schreef:
Heyyy, ja ik ben wezen kijken tijdens de cross, halverwege het springen weggegaan, dus de uitslag ook niet meegemaakt. Het zag er wel heel gaaf uit!! Wie weet volgend jaar.....
Maar misschien heb ik je wel zien lopen, zometeen even in je profiel kijken. Een vriend van mij heeft foto's gemaakt, als hij ze een beetje op tijd ontwikkeld zal ik ze hier plaatsen

Ik sta niet echt herkenbaar in mijn profiel Haha!
Ik liep bij de SGW rond met of in de buurt van een klein herdershondje dat steeds heel irritant ging piepen en/of blaffen als er een paard voorbij komt, misschien heb je dat meegekregen *LOL*

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:31

Haha, had al in je profiel gekeken en het enige wat ik zag was een bois bruine krullen Haha! Maar ik heb niemand zien lopen met een herdershondje dus jou waarschijnlijk ook niet