Wie rijd er wedstrijden(paarden) met bont paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vonny
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: deventer

Wie rijd er wedstrijden(paarden) met bont paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 11:45

hoi hoi

wie rijd er wedstrijden met een bont paard?
Ik rij nu sinds januarie wedstrijden, soms gaat het goed, maar hij is wel heel kijkerig.
Daardoor nog geen winstpunten kunnen pakken!
Ik wil daarna graag gaan springen want dat vind ik leuker en daar is mijn paardje beter in.

wat is jullie ervaring op wedstrijden met een bont paard? welk niveau rijden jullie met jullie bonte?

groetjes Yvonne

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:05

Mijne is niet echt bont(volgens z'n paspoort is hij bruin), maar heeft wel vlekken onder zijn buik. Foto's zie profiel. Ik start nu L1 bij de pony's, maar ik ben bijna 18 dus moet straks over naar de paarden. (hij is 1.55)

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:11

Zowel mijn mannetje als ik rijden op onze bonte merrie (tinker) wel eens mee met onderinge dressuurwedstrijden op B-niveau.
Jan heeft ook een x een springparcourswedstrijdje meegedaan van 60cm, niet zo hoog maar je moet ergens beginnen Knipoog

Als t allemaal goed blijft gaan wil ik volgend jaar, dan hebben we als t goed is wel een trailer, een startkaart aanvragen!

sioen

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: schoonaarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:36

bij ons op paard heeft de zoon van de eigenaar een bonte pony, echt een mooi beestje, zo een echte sportpony, een plaatje om te zien, hij rijd M-dressuur en Z-springen bij de pony's. het is een echte springpony, al hadden ze hem aangekocht voor te wandelen, het is een springpony, maar gaat ook goed op wandeling. springt met gemak 1m20, dat is al hoog voor een kleine D!! maar ik heb er ook 1X mee gesprongen en het is een superbeestje met veel pit, dus volgens mij is het mogelijk om ook met bonte paarden wedstrijden te rijden en winstpunten te halen, gewoon niet te vroeg opgeven.....

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:01

Ik heb een bonte pony (zie profiel) waarmee ik wedstrijden rijd en dat gaat eigenlijk heel erg goed. Is nu 8 maanden zadelmak, paar maanden wedstrijd en al L2+4 wp. (ben in de L1 begonnen). Heb nooit himder ondervonden van het feit dat ie bont is, eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad.

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:40

Kennis van mij rijd met een bonte merrie. Ze start nu M1 dresuur. Ze krijgt altijd leuke reacties, valt ook op natuurlijk.

strandloper

Berichten: 39
Geregistreerd: 28-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:01

Ik rijd met een bonte KWPN-er, en ga over een paar weken de overstap naar de M1 dressuur maken.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:39

Natalie heeft de startkaart binnen voor haar Missy om te starten en ook Ruby gaat ze starten. Beiden B dressuur..ben benieuwd...