Concours in Ommen dit weekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Concours in Ommen dit weekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 21:35

Hoi Allemaal!
Wie gaat er nog meer as weekend naar Ommen op concours?? Het wordt weer mijn eerste buitenconcours en tevens de 2e x Z2. Ik moet op zondag starten. Wie gaat nog meer??
Sjaantje

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:58

Ik ga niet, maar veel succes in ieder geval, spannend 2e x Z2!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:06

Is er ook een concours in Ommen dan? Ik ben er niet, ben zondag naar SGW Roden. En zaterdag ga ik met een stalgenootje mee naar Markelo.

Succes iig! Lachen

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:05

Ik ga ook naar Ommen.
Ik rijd er voor de 2e x L1.
Ook voor mij is het weer het eerste buitenconcours maar mijn pony wil binnen absoluut niet lopen dus ik heb er weer een mega-zin in!! OK dan!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 11:09

Dank je Anoukie.
Ja er is ook concours in Ommen, en in Nieuw-Heeten, en in Markelo. Best raar eigenlijk. Maar ik moest kiezen, dus ik ga naar Ommen. Veel succes Matthanja!

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:29

Dank je Sjaantje!
Jij ook veel succes!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:31

Dank je wel!! Misschien zie ik je nog wel! Hoe laat moet je??

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:34

Ik moet zaterdag rond half drie.. en jij moet zondag toch?

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:50

Aha, ja ik moet op zondag, om 12.22 uur en om 12.37 uur. Ik kon je al niet vinden op de lijst van zondag Haha! Blond

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:54

haha.. kan gebeuren toch?
Ik wou ook graag op zondag maar dan is m'n oma jarig dus dat kon helaas niet..

Maar iig heel veel succes zondag!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 16:33

Ja jij ook zaterdag he!
Vertel je nog even hoe het gegaan is??

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:58

Ik ga de 25 e naar ommen! De paarden zijn dan!! Heel veel succes!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 18:14

Ja jij ook veel succes!! En nog gefeliciteerd met je 4e en 7e prijs in Exloo (zie je onderschrift Knipoog )

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:20

Dank je!! Hopen dat inrijden in Ommen iets beter gaat!! Ben nu als laatste, dus hoop dat het iets rustiger dan is. Hij moest erg wennen aan zo'n groot veld met zoveeel paardjes!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:54

Een stalgenootje van mij doet voor de eerste keer mee aan een concours........wel in Ommen!
Ze start B en moet rond 10 uur, ze rijd op een heel dik haflingertje en ze is nu al vreselijk zenuwachtig, dus dat wordt nog wat!

Ik kan niet mee want ik heb zaterdag zelf concours in Dalfsen en ik moet ook rond 10 uur *LOL*

Veel succes OK dan!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:37

ik ga morgen vrijdag dus naar markelo m2 en zondag naar nieuw-heeten maar iedereen veel succes

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 21:48

Dank je wel, jij ook heel veel succes en Jaike ook in Dalfsen!!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:53

en hoe is het gegaan met jullie.. nou ik ben dus net thuis. en ik ben bekaf. maar het inrijden ging dus maar klote om het zo maar ff te zeggen. ben ik maar weer ff helemaal opnieuw begonnen met inrijden en toen ging het wel goed. ik moest dus de ring in was echt een supper proef was mijn beste proef wat ik had gereden in de m2. toen nog maar ff gestapt moest ik de volgende ring in nou begin was ook supper maar. toen ineens ging in de lange zijde op en kwam er een meisje aangegalopeerd en promises moest daar wel weer van schrikken. ik kreeg haar niet meer aan de hand ze zat de hele tijd met haar hoofd in de lucht. de galop was wel weer heel netjes maar jah.... toen heb ik haar uitgestapt en ging ik mijn punten op halen.

voor de eerste proef had ik dus 148 punten was heel erg onterecht maar niemand had bij die jury een wp. en de 2de proef had ik 139 nou is wel erg laag maar wel terecht was echt een klote proef... maar jah morgen dus naar nieuw-heeten hopen dat het dan wat word..

maar hoe ging jullie proef ben wel benieuwd *LOL*

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 10:37

Wat jammer zeg dat je zo weinig punten had! Tja, je hebt wel vaker van die juryleden die verschrikkelijk laag punten, maar goed als het voor jou gevoel maar goed ging! De ene jury beoordeelt je nou eenmaal te hoog, de ander te laag, en soms ook nog wel eens goed Haha! .
Veel succes morgen dan maar! En ik moet ook morgen...

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:26

sjaantje schreef:
Vertel je nog even hoe het gegaan is??


Tuurlijk.
Ik vond dat de proeven waardeloos gingen. Verdrietig
Ik had maar 20 minuten ingereden en dat was eigenlijk te kort. Hierdoor liep Loryen nog niet helemaal lekker in de hals en ze maakte zich tijdens de proeven ook heel sterk waardoor ik haar slecht weer terug kreeg. Bij de tweede proef had ik zelfs nog een paar keer verzet terwijl ik dat anders eigenlijk nooit heb. De oefeningen gingen ook niet helemaal lekker en ik verwachtte dus ook slechte punten. Ook ging ik bij de jury om commentaar vragen en toen stapte ik van de pony af maar toen bleef ik haken ofzo aan het zadel waardoor de onderste twee knopen van m'n jasje eraf vlogen Clown en ik moest dus nog een proef rijden met alleen boven nog maar één knoop dicht.. Scheve mond dit was dus een heel onnozel gezicht. Haha! Maar goed toen had ik Loor uitgestapt en afgezadelt en nog ff lekker laten grazen en haar nog een appel gegeven en toen heb ik haar weer op de kar gezet en toen ging ik mijn coupons ophalen. De punten vielen mij nog heel erg mee want ik had bij de eerste proef ongeveer 145 punten verwacht en bij de tweede proef had ik iets van 150 punten ofzo verwacht want die vond ik zelf beter gaan.
Nou bleek dat ik bij de eerste proef 156 punten had OK dan! en bij de tweede proef 150 punten. Ik heb nu dus wel m'n eerste winstpunt binnen en daar ben ik wel blij mee.. Maar ik hoop dat alles 30 april wat beter gaat want ik was zelf niet echt tevreden over de proeven maar ja de punten vielen me dus nog wel mee. Ik had bij de eerste proef een 9 voor halsstrekken Lachen en ze scheen wat onregelmatig te zijn bij de eerste middendraf wat me een drie opleverde en het wijken vond ik zelf wel aardig maar de eerste keer was het een 5 waard en de tweede keer stond er zie 7 (dat was de eerste keer wijken) en toen had ik een 3 Verward terwijl ik zelf eigenlijk het gevoel had dat ze wel netjes alle 4 de benen meenam. Maar ach, hij gaf tenminste ook wel zevens als het wel netjes was. Bij de andere jury had ik 2x een 6 voor het wijken terwijl hij daar voor mijn gevoel een beetje over de schouder weg viel Bloos maar ach het was weer de eerste keer sinds 2.5 maand dat we weg waren geweest (binnen durft ze nergens langs ) en de eerste keer buiten dus ik ben al met al nog wel een beetje tevreden.

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:27

Owh sorry.. Ik zie dat het wel heel erg lang is geworden Bloos!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:59

Nou toch mooi een winstpunt erbij, matthanja Lachen Hoe ist bij jou gegaan, chantal?