gisteren B dress Heikant..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

gisteren B dress Heikant..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 10:51

hey
gisteren was er op onze manege nog een wedstrijd dressuur, kon op het allerlaatste moment nog inschrijven, nog steeds B dressuur. Ben namelijk maar terug 4 weken aan het trainen met hem. Daarvoor heeft hij 2 maanden niks gedaan. (we hadden enkele communicatieproblemen Knipoog en hij maakte daar dankbaar gebruik van om me geregeld zand te doen happen)
Maar goed; ik moest als allerlaatste starten van de dag. 's Middags had ik hem al even rondgeslingerd aan het halster, met als gevolg dat hij 's avonds rustig en heel los was. Bij het inrijden ging alles vrij goed. Toen de ring in. Begin was netjes, overgangen goed gelukt, figuren ook. Bijna op het laatste in linkergalop viel hij op de cirkel uit galop, heb meteen gecorrigeerd, maar goed, een 5 daarvoor. Daarna van hand veranderen in middendraf. De eerste midendraf was al goed gelukt (volgens de jury niet, want ik kreeg een 5 met commentaar "te weinig" terwijl Lutin echt wel strekte) maar toen ging het mis. Ik gaf met m'n ene been meer druk, en hij galoppeerde aan. Daar kreeg ik dan ook een 5 voor. De logica was echt ver te zoeken hoor! dat had toch een 4 moeten zijn, terwijl de eerste diagonaal middendraf wel een 6 had mogen zijn.
Maar goed. Was vrij tevreden met deze proef. Resultaat: 157 punten. Plaats weet ik nog niet, moet nog effe opzoeken op internet. Had toch net iets meer verwacht. maar toch weer een winstpuntje. Binnenkort startkaart aanvragen en dan maar voor echt gaan rijden..
xxx

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:53

Netjes!
Gefeliciteerd!!!

Hoe is het met je andere paardje? Heb je die al verkocht???

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 10:56

hey bedankt!
ja Gigi die is een tijdje geleden (spijtig genoeg) verkocht aan een handelaar. Heb er echt ontzettend weinig voor gekregen, maar ik moest van m'n moeder. Ik had geen tijd voor 2 paarden, en Gigi stond dan op een wei alleen te niksen, en dat was ook niet zo diervriendelijk...
xxx