2e x M1, 1ste wp binnen en 2x prijs :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

2e x M1, 1ste wp binnen en 2x prijs :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 08:54

K had gister een wedstrijd gewoon lekker in Kootwijkerbroek, dus 5 minuutjes rijden en we waren er, ideaal OK dan!
Het was de 1ste keer weer buiten, maar gewoon op zand dus wel fijn.
Eerst binnen inrijden want de andere buitenbak was veel te los.
Daar ging het matig, maar buiten aangekomen ging het iets beter.

En de 1ste proef ging super!Beter dan de vorige 2 proeven.Op 1 sb en het a.w na was ik tevreden!
Dat bleek ook uit mn punten, 167 punten en een eerste prijs!
Vooral leuk omdat ik die jury ook weleens in de L2 had gehad en toen nog lagere punten had, er zit dus schot in Haha!

2e proef was walgelijk, de bak was scheef aan 1 kant, en de bodem was heel slecht.
Expres een beetje in gehouden omdat Ches anders snel taktfouten maakt, de hele proef ging slecht slecht slecht.

Waarom ik er nog 154 punten en een 2e prijs voor kreeg weet ik niet, maar er waren dus meer mensen die er last van hadden, maar dat zag je eigenlijk bij iedereen in de punten, de 2e proef was lager.

Ook was xxlisaxx er, zij reed in de M2 mee, haar precieze punten weet ik niet maar ze had iig ook een wp OK dan!

Maarja, al met al zijn we nu officieel M1, en ben ik weer 22 euro rijker, dus altijd goed Haha!


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 00:27

liza van loon schreef:
Nou goed gedaan Chantal Haha! Eindelijk officieel M1 he, ik wist wel dat je het kon *LOL* Toch ook knap nog dat je 154 hebt gereden in zo'n poedersuikerbak.
Tot in Beekbergen he, lisa komt dat ook dus wordt wel gezellig Haha!


Haha idd Haha! mooi meeten!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 00:29

Bettine schreef:
Soow! ALs het zo doorgaat zit jij echt snel in het Z!! *LOL*
Super Chantal!


Hopen dat het zo doorgaat ja haha Haha!
Of ik ooit Z wordt betwijfel ik Tong uitsteken Maar ik had ook niet verwacht dat ik M zou worden en al helemaal niet binnen een jaar..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 21:01

Echt niet voor mijn 17e gekke henk Tong uitsteken
van de zomer M1, hoop van de winter M2..en dan volgend jaar winter misschien Z1 Tong uitsteken maar dan zou ik nog n jaar Z kunnen rijden, maar dat zijn allemaal wilde dromen haha Tong uitsteken Of t werkelijkheid wordt..dat denk ik niet.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 15:38

Danku Haha! en ja t gaat wel snel haha maar in de M wordt dat wel minder Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Exorcizamus, JenniferU, Nickeltje, Plonspony, willievdh en 15 bezoekers