Trainen bij de toptrainers = slavernij.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Trainen bij de toptrainers = slavernij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:34

Op advies van Nistria heb ik de diverse topics eens bekeken over Wendy v.d Helm en Danielle v. Aalderen. Er zijn veel meer gevallen te noemen. Het probleem lijkt mij te zitten in de arrogantie van de toptrainers. Toen Sonja Galema van Coby naar Anky ging was het rotzooi. Toen Antoinet van Arjan naar Coby ging, Danielle van Coby naar Anky en van Anky weer naar Arjan en nu dus Wendy v.d. Helm. Wat mij daarbij opvalt is dat niet de trainers er een probleem van maken, maar juist de leerlingen van die trainers en alles wat er om heen loopt. Ik heb begrepen dat Antoinet destijds van Arjan naar Coby is gegaan omdat zij een Ferro afstammeling heeft, en Coby dit soort goed kende. Ik denk dat Wendy met Michigan bij Arjan wilde trainen en met Inspecteur bij Coby wilde blijven, maar waarschijnlijk vonden beide dit niet goed. Alles of niets, wat natuurlijk gezien de voorafgaande scholing van een paard belachelijk is. Maar het topic gaat eigenlijk over het feit waarom dan altijd leerlingen van een bepaalde trainer telkens in de ban springen, en met oogkleppen op (en zeker nooit gewenst door hun trainers) de knuppel in het hoenderhok gaan gooien. Is dit bedoeld om een wit voetje te halen, of in een goed blaadje te komen. Sorry hoor maar als ik dingen lees van
Citaat:
zo zielig voor Coby en Marlies dat Inpecteur nu weg is
, dan denk ik twee dingen a) het is voor Arie van Baalen het ergste, maar b)dan hadden ze maar niet voor het grote geld moeten kiezen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers