Een geweldige L2 wedstrijd... *ahum*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Een geweldige L2 wedstrijd... *ahum*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:05

Ik ben naar Zunderdorp in Noord-Amsterdam geweest en het was echt drie keer niks
Wel grappig daar op zich, het was van die veengrond dus de bodem bewoog een beetje Haha! Maar verder woei het heel hard dus het (kapotte) plastic hek om de buiten bak kraakte als een gek, very scary dus. Ook was natuurlijk het jury hokje, de hijskraan en de letters van papier eng >;)
Binnen was het ook al niet veel soeps, er waren 2 inhammetjes met deuren, doodeng dus. Ik probeerde van te voren hem er een beetje normaal langs te krijgen, was erg moeizaam ging. Op de protecol stond: "rijbaan verkennen duurt te lang!!" >;) Ook had hij erg last van zijn mond ivm doorkomen van ruinentand. Normaal heeft hij een vrij stille aanleuning maar nu had ik allerlei aantekeningen zoals: nageeflijk houden, onrustige aanleuding, teen de hand, meer nageeflijk, meer zakken, contact houden blabla. Het enige wat hij nu wel deed was middendraf daar had ik 2x een 7 voor. Verder erg vaak ver springen voor het inhammetje, vooral bij de b, waardoor hij bijvoorbeeld omsprong in middengalop, wat ie normaal nooit doet.
Dit waren dus echt slechte proeven voor Pride's doen.
Uitslag: 1e proef: 148 en 2e proef: 156
Toch nog een winstpunt, waarschijnlijk vond ze dat wel waard omdat ik zag dat ze later een 5 in een 6 had veranderd. Toch blij dat ik niet voor niks ben begaan, maar het waren echt bagger proeven. De punten waren sowieso laag, vooral bij de 1e proef: in de 1e proef geen winstpunten en de 2e was het hoogste iets van 167.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:08

Nouja het kan niet altijd even goed gaan he. Lachen Nog best netjes, met al die enge dingen! En toch nog een winstpunt, gefeliciteerd hoor.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:09

njah de 2e proef was dan wel positief 167 haal je niet zomaar meer in de L2.

Je hebt toch een wp, moet je nagaan als het wel goed gaat gekke henk!
Gelukkig nog een wp!En volgende keer gewoon in allebei de proeven 1 ( of meer Schijnheilig haha Tong uitsteken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:11

Tja, in ieder geval gefeliciteerd met de winstpunt...

Omstandigheden klinken wel verre van ideaal zeg (om het maar even heel netjes uit te drukken)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:14

Ctal schreef:
njah de 2e proef was dan wel positief 167 haal je niet zomaar meer in de L2.

Je hebt toch een wp, moet je nagaan als het wel goed gaat gekke henk!
Gelukkig nog een wp!En volgende keer gewoon in allebei de proeven 1 ( of meer Schijnheilig haha Tong uitsteken


Ja inderdaad 167 is inderdaad niet slecht. Maar mijn vader wist het niet zeker op het 167 was, het kon ook lager zei die. Ik had 't niet gehoord, ik kwam net binnen.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:15

Gefeliciteerd. Tóch nog die ene wp he! zeker met zulke omstandigheden.
Mijn wedstrijd ging helaas niet door vanwege Rhino-besmettingsgevaar.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:28

toch nog een winstpunt in zo'n enge bak, vind ik nog erg goed gedaan hoor en met zn tandje wat doorkomt want daar had ie met rijden nogal last van!
hmm iig geen aanrader om er met At heen te gaan dus Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:05

Nou misschien valt het voor atje wel mee. Het woei natuurlijk ook erg hard en hij had last van zijn mond waardoor het alleen maar erger werd.
At zou het misschien nog aankunnen Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:32

Is nog niet verkeerd die punten, als er zoveel fout ging!
MIjn paard vind ook altijd alles eng... Vervelend is dat Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26504
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:58

ook al ging het dan niet fijn
je bent nu wel L2!
gefeliciteerd Liza

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:03

Nou toch gefeliciteerd met je winstpunt hoor!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:07

Toch gefeliciteerd met je wp!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 20:35

Ja ik ben toch wel blij met mijn winstpunt, dan ben ik tenminste echt L2 startgerechtig(en van dat stomme sterretje af bij de combinatiestanden Schijnheilig )

Zofy

Berichten: 766
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:25

Hoi, ik was er ook alleen dan in de L1 Haha! Maar het waaide inderdaad erg hard! Jammer dat het bij jou allemaal net iets minder ging, mij paard reageert nooit zo op wind en dat soort dingen, ik had 164 en 172 punten en twee keer de eerste prijs! (voor mij dus super goed!) Maar je schreef dat de grond bewoog?? Bedoel je in de buitenbak? Ik geen last van gehad.. Maar volgende keer beter en toch nog gefeliciteerd met je winstpunt!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:17

Zofy schreef:
Maar je schreef dat de grond bewoog?? Bedoel je in de buitenbak?!


Is waterland daar toch? Vind het ook erg grappig dat type grond.. Asterix loopt ook in Amsterdam Noord zomers..Als die paarden dan gaan renne voel je de hele grond bewegen idd Tong uitsteken

Maar zonde dat je weinig punten had..Maar goed ,volgende keer beter toch?? Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 22:16

obelix"]
[quote="Zofy schreef:
Maar je schreef dat de grond bewoog?? Bedoel je in de buitenbak?!


Is waterland daar toch? Vind het ook erg grappig dat type grond.. Asterix loopt ook in Amsterdam Noord zomers..Als die paarden dan gaan renne voel je de hele grond bewegen idd Tong uitsteken

Maar zonde dat je weinig punten had..Maar goed ,volgende keer beter toch?? Knipoog
[/quote]
Ja het was inderdaad daar in de buurt En Zofy, misschien ben jij er al aan gewend ofzo, maar ik had nog nooit op zulke grond gestaan Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:19

Heyyy,

Naah is toch netjes van Pride Lachen
als ie het zooooo eng vond... en je weet hoe eng jury hokjes en vlaggetjes kunnen zijn
en dan toch nog een wp halen Lachen netjes joh Haha!

Je moet ook gewoon hier in de buurt komen rijden, is het helemaaal niet zo eng Haha! Schijnheilig

Zofy

Berichten: 766
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:13

Citaat:
[/En Zofy, misschien ben jij er al aan gewend ofzo, maar ik had nog nooit op zulke grond gestaan Haha!
[/quote]


Oh nou ja.. ik heb het een keer eerder meegemaakt was ergens anders is inderdaad erg gek rijden vreemd gevoel.. maar ik ben er niet aan gewend ofzo Haha! kan zij ndat ik er niet zo op gelet heb was beetje in de stress omdat ik te laat was