wedstrijd en startkaart info gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

wedstrijd en startkaart info gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 12:40

Hallo penny's!
Ik zit nog niet zo lang op bokt, ( dit is zelfs mn eerste berichtje ) en wou gelijk even zeggen dat ik nu al verslaafd ben:S
Sinds 5 maanden heb ik een Anglo-Arabische merrie van 17 en nu wil ik volgend jaar graag wedstrijden gaan starten.
Mijn paardje komt uit Belgie en staat nog op de naam van de fokker, vandaar dat ik wil weten hoe ik het dan moet regelen met paspoort enz.
Ook ben ik nog niet lid van de KNHS, ik hoor wel overal verhalen over startkaarten aanvragen enz. maar ben erg benieuwd wat dit precies inhoud en wat de kosten ( ongeveer ) zijn.
Jammer genoeg zit ik niet ruim in mn geld en heb ik dus geen geld om te lessen met mn paardje:( Maar als ik nu eerlijk moet schatten denk ik dat we ongeveer wel L1 zijn.
Binnekort ga ik op stage naar duitsland( Haha! ) met mn paard en ik hoop natuurlijk daar ook veel rijervaring op te doen en ook krijgen we( mn MissMuts en ik) daar samen les.
Een trailer is ook al bijna geregeld maar ik heb dus nog weinig ervaring qua wedstrijden.
Alle info is welkom!
Alvast heel erg bedankt!


Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:02

Ok dan, das alvast een begin! Nu nog hard sparen want ik vrees dat t me veel geld gaat kosten!
Ben jij ook van plan wedstrijden te gaan rijden?

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:13

mmm, moet je leren laarzen hebben voor die wedstrijden? help dat word nog n groot probleem dan!
Mijn paard moet ook nog gechipt worden, dat word dus heel veel werken van de zomer!
Maar ik wil het wel heel graag gaan doen, ook i.v.m. de Orun cursus die je via school kan doen!

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:19

few dat scheelt!
Ik wil graag de 1e fase doen, is zo zonde om eerst voor 350euro basis te doen en dan daarna voor nog eens 350 euro 1e fase als je ook in 1x eerste fase kan gaan doen!

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:30

Ja klopt, maar ik wil m pas in t laatste schooljaar gaan doen dus ik hoop dat ik dal wel zo ver ben!

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 7 bezoekers