wij als amateurs halen de winst binnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

wij als amateurs halen de winst binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:30

Haha! Gomir en ik waren vandaag op de springwedstrijd van mijn vereniging, maar Gomir laat ik lekker achterwegen,die mag haar eigen verhaaltje doen Haha!

ik startte vandaag met Oeterma in het L springen, het klassieke parcours ging echt lekker(ik weet me god niet meer hoe het parcours ging Verward ) maar ik was in ieder geval foutloos. ook de barrage ging foutloos en had tot dan toe de snelste tijd(ik was startnummer 16 ofzo Tong uitsteken ) en nadat er 26 ruiters waren geweest, waar toch grotendeels de broodruiters tussen rijden bleek dat ik de 1e prijs had gewonnen *LOL* ik helemaal happy en de eigenaresse zat met BIG SMILE in het juryhokje te schrijven, er werd achteraf nog wel even gemeld dat ze het wel eerlijk had gedaan Cool
ik heb een deken gewonnen en 40E Knipoog
toen het 2e parcours, dat was progressief, de laatste sprong kon je kiezen tussen een gewone oxer of een verhoogde oxer met een waterbakkie(zonder water Lachen ) daar kreeg je dus extra punten voor, of extra eraf...als er een balk vloog
Oeterma was nu wat rustig en werd wat vlakker, maar ik was weer foutloos (+de joker gesprongen)en werd uiteindelijk weer 1e!!! Haha! Haha!
sorry Gomir Bloos
en weer heb ik een dek gewonnen(van de dierenartspraktijk, de eigenaresse van het paard is ook dierenarts, en ook zelfde praktijk...dus die heeft ook al zo'n deken Tong uitsteken ) en weer 40 E en ik won ook nog de extra prijs(beste over 2 parcoursen) 50E...
dus ik heb winst gemaakt geloof ik 130 Euro en 2 dekens

daarna moest ik met Tobias nog in het M, iedereen vond het maar al te leuk(hoorde ik achteraf) dat ik met een pony tussen die grote paarden sprong Lovers
1e parcours ging super!!!! bij 6 kwam ik iets de dicht eronder dus daar nam hij de balk mee, en in de 3 sprong bleef die mooi in het ritme, maar de pootjes hingen wat naar benee Schijnheilig dus daar gingen er ook 2, maar hij liep verder gewoon super!!!!!! dus ik was heel erg tevreden
2e parcours was progressief, nu weer met die joker hindernis, maar hij stond echt op 1.30!!! en aangezien Tobias water/zeilvrees heeft heb ik besloten om de andere te nemen! 1.30 is toch ZZ voor hem Lachen het springen ging lekker, 1 balkje, maar in totaal waren er maar 2 foutloos ofzo
dus heb verder ook geen idee hoeveelste ik ben geworden
maja ik heb weer een leuke maar vermoeiende dag gehad! Knipoog

en nu geef ik het woord aan GOMIR Haha!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:34

Super hoor!! Altijd leuk als je professionals eruit hebt gereden Lachen
Waar was het concour?

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:35

Haha, weet je hoe goed!! Gefeliciteerd, zo dat is zeker winst zeg!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:48

Ojasper schreef:
Super hoor!! Altijd leuk als je professionals eruit hebt gereden Lachen
Waar was het concour?


Middenmeer(NH)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:59

gefeliciteerd!
Zo kun je nog is op concour gaan! haha lekker hoor al dat prijzengeld en dekens, beter als bij de pony's he!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:19

Gefeliciteerd !
Echt een superprestatie hoor, daar kun je mee thuiskomen OK dan!
Met dat prijzengeld kun je trouwens ook leuk thuiskomen, daar weet je vast wel raad mee (en zo niet: ik help je graag Knipoog ).

En uiteraard zijn we ook benieuwd naar het verhaal van Gomir.
Gomir, kom d'r maar in *LOL*

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:25

Wat leuk echt super gelijk een mooi zakcentje verdiend super
Gefeliciteerd hoor !!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:28

Ik heb het topic gevonden Haha!

Otje ging super vandaag Lovers Ik had 's ochtends thuis al even een kwartiertje gereden(was er twee dagen niet aan toegekomen nl Bloos! ) en hij was redelijk relaxed met losrijden
Eerste parcours ging super. Had een hele flinke paal op hindernis 1, maar dat was helemaal mijn fout Bloos! Ik wilde te graag in dat mooie rustige tempo van woensdag in de les rijden en dat kan ik met deze op concours gewoon nog niet Zat iets teveel in zijn mond voor de sprong en stak in de afzet juist iets mijn hand toe Blond Die had hij dus vol te pakken Bloos!
Daarna ging het trouwens echt super. Ondanks de lange lijnen bleef hij wel fijn te controleren
Tweede parcours ging super! Ik kon hem heel fijn controleren ook al werd hij wat heet en kon overal mooi binnendoor. Alleen op 5 had ik een rotsprong, hij schoot weg voor de finishlijn en we gingen bijna overdwars over die oxer Bloos (en dan is het best wel hoog). Ik beet flink op mijn lip en reed spontaan op 1 galopsprong maar naar de dikke oxer met 'sloot'. (dat was die ene seconde Tab Knipoog ) Heb heel lang 1 gestaan, maar natuurlijk moest reddytobias me er nog even afrijden *LOL*

Ach, ben evengoed tweede geworden en heb mijn startgeld er weer uit Haha! En wat belangrijker is; ik had voor het eerst het gevoel dat ot en ik samen door het parcours gingen ipv hij met mij *LOL* Kon hem ook meteen een stuk beter uitzitten

Vond het trouwens wel erg leuk Oeterma en Otermo naast elkaar met de prijsuitreiking Haha! Bokkers aan de top! Party!!

reddytobias schreef:
en weer heb ik een dek gewonnen(van de dierenartspraktijk, de eigenaresse van het paard is ook dierenarts, en ook zelfde praktijk...dus die heeft ook al zo'n deken )
In dat geval kun je hem wel aan dat lieve meisje dat heel erg haar best deed schenken Schijnheilig Tong uitsteken (jij hebt er toch twee, kun je toch niet tegelijk gebruiken )

Gefeliciteerd hoor Tab! Het is je van harte gegund. Vind het echt supergaaf dat het zo goed gaat met jou en Oet
We hebben er met onze boerenponies(en ik ook nog paard) hard zat voor moeten werken Knipoog Dan mag het met een fijn paard weleens wat makkelijker gaan
(heb met Flap in 2,5 jaar niet zo vaak in de prijzen gezeten als met otermo in 5 wedstrijden Clown )

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:34

Carien jij ook gefeliciteerd lekker dat hij goed liep
daar gaat het om goed hoor OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:40

ja idd, wat heb ik aan 2 paardendekens als ik geen paard heb Knipoog zal er eens over nadenken *LOL*

als ik een paard ga kopen moet het paard wel in de dekens passen, anders koop ik hem niet Tong uitsteken

jij ook nog eens gefeliciteerd(we blijven bezig) en idd super dat deze familiepaardjes 1 en 2 zijn geworden!!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:43

Gefeliciteerd! Dat is nog eens prijs op een wedstrijd!
Ga zo door! Allebei

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:52

We kunnen trots zijn op onszelf *LOL*

Sommige mensen gaan met hun zadel naar een paard toe, jij neemt een stapel dekens mee *LOL*
Tobi verzoop er trouwens in Bloos! Ik was even bang dat hij er met de ereronde zijn hoef in zou planten, gelukkig ging het goed. Hij was er alleen niet zo erg blij mee geloof ik Knipoog


We gaan binnenkort gezellig samen Roden onveilig maken Tab Party!!
Heb er nu al onwijs zin in

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:53

zo dat is even binnen Tong uitsteken
Gefeliciteerd! goed gedaan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:53

gomir schreef:
We kunnen trots zijn op onszelf *LOL*

Sommige mensen gaan met hun zadel naar een paard toe, jij neemt een stapel dekens mee *LOL*
Tobi verzoop er trouwens in Bloos! Ik was even bang dat hij er met de ereronde zijn hoef in zou planten, gelukkig ging het goed. Hij was er alleen niet zo erg blij mee geloof ik Knipoog


We gaan binnenkort gezellig samen Roden onveilig maken Tab Party!!
Heb er nu al onwijs zin in



haha, ja wenda had even snel Tobias gehaald, ach ff snel ombouwen, kon Tobias mooi aan het parcours wennen, en idd, hij verzoop er echt in! Bloos maja tis ook heel eng als de dierenarts het dek erop legt....hij kent immers die man, pony is neit gek! Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:11

Hij sprong ook alle kanten op toen hij in de buurt kwam met die deken...Ga weg engerd, ik wil geen spuit Haha!

Ik zag Wenda aankomen wandelen met hem. Oet had ook wel genoeg rondjes gelopen en je moest Tobias toch losrijden

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:22

hardstikke leuk allebei! gefeliciteerd was het eerste buitenparcour ofniet?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:24

Het was nog indoor Nimber. Was ook wel fijn, want het heeft hier nog behoorlijk geregend en gemiezerd vandaag

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:27

super om die profesiconele ruiters eruit te rijden!!!
heel erg Gefeliciteerd hoor !!
en inderdaad heel goed dat je met een pony bij de paarden start!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:47

super meiden! Dat is wel een heel goed gevoel, om zo de grote namen eraf te rijden en dan lekker 1 en 2 te staan bij de prijsuitreiking. VOlgende week gewoon omdraaien Knipoog

En heel veel plezier in Roden!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:02

Super gedaan!
Op naar de volgende dekens Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:05

goed gedaan meiden, toppie OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:13

Gefeliciteerd voor beiden! Lachen

Die dekens moet je niet te vaak doen hoor, waar laat je die dingen Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 12:15

thanx allemaal

Ellende schreef:
Gefeliciteerd voor beiden! Lachen

Die dekens moet je niet te vaak doen hoor, waar laat je die dingen Knipoog



nou moet eerlijk zeggen, mijn aller eerste springwedstrijd in mijn leven met mijn C-pony won ik een deken, daarna heb ik nooit meer wat gewonnen!!!

dus ik vind het niet erg!! Haha! maar idd de volgende keer gun ik zeker een ander een deken, naja een amateur dan!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:10

Dan rijd je dus niet net een seconde sneller begrijp ik *LOL* Daar houd ik je bij deze dus aan Tong uitsteken