concours Saasveld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

concours Saasveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 18:29

Hoi hoi
ik heb zondag concours in Saasveld en ik ben benieuwd of er ook mensen van hier aan meedoen????
Ik moet 's ochtend om 9.40uur en 9.56uur, ik start L1 Lachen

Ik weet direct weer wat voor sport ik doe want mijn wekkertje gaat al om 5.30 uur, maar het is dan ook ruim een uur rijden, is mijn chauffeur ook errug blij mee Bloos Schijnheilig Tong uitsteken

Het zijn twee proeven en ik hoop dat ik dit maal twee keer wp heb, het is tevens de laatste indoor!!!
De vorige keer had ik in Saasveld 158pnt en 154 pnt, niet echt super, maar Jaike was dan ook net hersteld van een blessure, dus wat dat betrefd Tong uitsteken Cool

We gaan ervoor *LOL* Haha!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:34

Ik ga er niet heen, heb daar wel eens concours gehad. Is een mooie manege, staat ook altijd een super oefenparcours (maar daar kan je weinig mee met een Fries Tong uitsteken Clown ) Staan ook met de dressuur altijd veel bloempotten en boompjes enzo- das wat minder. Maar je was er al eens geweest dus dat wist je al Schijnheilig
Iig heel veel suc6!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 21:31

Concorde schreef:
Ik ga er niet heen, heb daar wel eens concours gehad. Is een mooie manege, staat ook altijd een super oefenparcours (maar daar kan je weinig mee met een Fries Tong uitsteken Clown )


Jaike is toevallig een superspringfries hoor Haha! Tong uitsteken Clown

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:59

Nouja, dat kan, ze zijn er wel. Op m'n stage zei ik ook een x iets in die richting, toen kreeg ik naar mn kop geslingerd dat ze toevallig wel een Fries op stal hadden gehad die in het L had gesprongen. Ik heb ook nog een heel cool plaatje van een springende Fries, maar dat die staat in de USA. Bloos

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 22:24

Haha, kreeg je direct zo'n scheve blik van wat weet jij er nou van!!! Clown

Nee ik hou het maar bij de dressuur, ik ben niet zo'n held en Jaike is ook niet echt gebouwd voor het springen, ze is echt nog een ouderwets type, mooi rond, kort en breed (is mijn mening dan hé Bloos ) Lovers

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 23:19

Neuh, ze zitten al wel langer in de paarden hoor, was de enige Fries die ze kenden die echt goed sprong (en Susan werkte bij het Fries Paarden Centrum, dus dan kom je dr best wel wat tegen Haha! )
Ik vind you Jaike idd wel een onwijs lekker ding
maargoed, zal niet meer offtopic gaan Bloos

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:31

Iemand bij mij van stal rijdt ook mee daar... In het L2! Thea Bonten heet zij. Misschien ga ik nog wel even mee!! Wat moet je vroeg zeg!!! Thea moet om 13.00 en om 13.16 .
Veel succes!!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 21:39

Oh jammer zeg, dan denk ik niet dat ik je nog zie........
Tenzij m'n punten natuurlijk zo enorm hoog zijn dat we moeten wachten op de prijsuitreiking Knipoog Haha!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:03

hihihi nou dat hopen we dan maar wel!!!!!!!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:40

Helaas ,
ik hoefde niet te wachten voor de prijsuitreiking Knipoog

Ik ben ook totaal niet tevreden met het rijden, Jaike liep gewoon niet Boos!
Met losrijden liep ze lekker en ze was lekker ontspannen en los door d'r lijf, toen de ring in (ships, oude kerel, die willen geen Fries in de ring zien) Jaike keek even en vond het toen wel best, proefje ging redelijk, maar jaike was zo traag als dikke boter, ze sluit zich op de één of andere manier af en reageerd totaal niet meer op de hulpen
Afijn verder geen grote fouten en op naar de volgende proef, ik jaike even flink oppeppen en toen de baan weer in, spontaan was alles eng (was niet dezelfde baan hoor) ze wou absoluut niet langs de A kant (later hoor en zie ik dat ik zeker niet de enige was) jaike flink aangepakt en nu bleef ze wel wat vlotter, maar nu was alles ook slordiger en er was behoorlijk wat spanning Boos!

Ik alweer balen, voor niets vanochtend om 5.30 uur m'n bed uit en een uur met de trailer rijden om in Saasveld te komen............

1e proef 143 pnt
2e proef 156 pnt Verward

Snap jij het nog, ik iig totaal niet, bleek later dat de jury's een discussie over mij hadden (er waren heel veel uitvallers en jury kon even koffie gaan drinken en ze zaten aan het tafeltje naast m'n ouders hihi Knipoog , de jury van de 2e proef vond dat ik goed had gereden en met name het halsstrekken, er was er maar één die kon halsstrekken en dat was die Fries OK dan!
Die man vond halsstrekken niet zo nodig en belangrijk Verward

Ik heb weer een winstpuntje erbij, maar ik had eerder bij de 1e proef die winstpunt verwacht en zeker niet bij die tweede, maar ja jurysport hé Knipoog

Ben wel erg blij met m'n puntje nog 4 te gaan voor de L2 Tong uitsteken Haha!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 14:37

sjaantje schreef:
Iemand bij mij van stal rijdt ook mee daar... In het L2! Thea Bonten heet zij. Misschien ga ik nog wel even mee!! Wat moet je vroeg zeg!!! Thea moet om 13.00 en om 13.16 .
Veel succes!!


Hoe heeft zij gereden Verward

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:51

Ja zij heeft ook nog gereden. Het ging alleen helemaal niet goed. De dag ervoor reed ze nog mee in Hellendoorn en had toen 164 punten, terwijl ze nog wel fouten had. Zondag in Saasveld had ze 2x 153.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:52

Balen suus, jammer dat Jaike in de ring ineens in dut.
Toch weer een winstpuntje erbij OK dan!
Kan ik er niet 3 van jouw lenen Bloos

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 19:35

Jammer voor d'r het schijnt dat de punten sowieso niet zo hoog waren Verward
Beide proeven net geen winstpunt, dat is wel balen zeg

Helaas Peet, ik ben m'n puntjes zelf nog te hard nodig Knipoog
maarre jij ligt nog steeds een puntje voor op mij, dus misschien wil ik wel een puntje van jou lenen Haha! (of 4 natuurlijk, kan ik zeker in Wierden L2 Cool ) Haha!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:38

Ga je ook naar Wierden dan? Halverwege mei dat concours?
Dan kun je 4 proeven rijden. Ik was wel van plan om er heen te gaan, maar het is op donderdag en zaterdag. Ik moet dan donderdag nog even kijken of Jan kan. Moet toch lukken om dan een winstpuntje te rijden Haha!
Maar eerst nog naar Ommen, Havelte en Dwingeloo.

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 20:45

ja, ik ga naar Wierden, ik geloof dat het op 14 mei is (vrijdags) Verward
De L1 was vrijdag en zaterdag maar ivm werk kan ik alleen vrijdags Bloos

De L2 is ook vrijdags en zaterdag, dus voor het geval dat..... Schijnheilig

Ik ga 17-04 nog naar Dalfsen en 02-05 naar Raalte, dus heel misschien mag ik in Wierden L2 Knipoog Cool

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 20:46

Jaike liep vandaag trouwens weer super, ik heb haar dan ook flink achter de broek aan gezeten en veel afwisseling gedaan, haha!!!