Wedstrijd afgelopen zaterdag :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Wedstrijd afgelopen zaterdag :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 10:15

Nou zwaar klote ging die dus Boos! Ik heb volgens mij nog nooit zo beroerd gereden.... totaal geen ontspanning, bokken in de galop, echt helemaal niets... Wist het eigenlijk al na het losrijden... is ook best een verschil of je nou in je eentje of met zeven mensen in zo'n losrijbak rijdt.... 141 en 145 punten en dat zijn er nog echt gewoon 20 te veel voor beide proeven. Ze was niet nageeflijk, totaal geen stelling en buiging, en een klein beetje aan het been.... Het enige dat echt goed gelukt was waren de vlechtjes die Karin in de manen en staart heeft gedaan.... Ik had me ook niet ingesteld op het scoren van punten ofzo, ze is per slot van rekening nog maar weer twee weken onder het zadel... Ik weet in ieder geval nu hoe het is, vooral ook met het losrijden etc. De volgende keer ga ik pas weer op wedstrijd als het L1 niveau in het gewone rijden der aardig inzit..... Wat wel een beetje opluchte was dat ik niet eens laatste was... for whats it worth....

Karin en ik hadden dus ook een minimeeting die dag, was erg gezellig! Karin heeft Nikita heel mooi gevlochten en me luid en duidelijk voorgelezen! Waarvoor dank! (ben daar zelf nog steeds erg slecht in!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, DotBot en 36 bezoekers