Onze eerste oefencross...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Onze eerste oefencross...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 19:48

...viel helemaal niet tegen Lachen. We hadden nog nooit eerder gecrosst en ik was altijd al blij als ze een gewoon "standaard" parcourtje wilde springen. Dus met de intentie dat we er niks van zouden bakken zijn we begonnen. We hadden echt veel te kort losgereden, ik zat er net op en toen moest nummer 1 de ring in (ik was nummer 3, oeps...). Dus zo gauw mogelijk nog even spiertjes losgemaakt, hindernisje gesprongen en hup de bak in. Tjody's oogjes werden helemaal groot toen ze de hindernissen zag en ik vond ze ook wel errug spannend. Dus wij vol goede moed van start. Ze sprong hardstikke braaf, wel hier en daar een stop, alleen de rieten manden vond ze eng, en de fontein naast de brug. Hindernis 9 t/m 12 stonden in een andere bak, waar ze dus helemaal niet wilde springen. Maarja, als het baasje vooruit rent dan durf je natuurlijk wel .Haha! Dus Andy had de laatste hindernissen voor ons uit gerend, en toen sprong ze wel alles.
Tweede parcour ging al veel beter, ze stopte minder, maar weer moest Andy de laatste hindernissen vooruit rennen . Bij zo'n cross merk je gewoon nog het gebrek aan vertrouwen, wat al wel een heel stuk opgebouwd is maar nog lang niet 100%. Je voelt wel dat er op sommige punten vooruitgang zit of juist nog behoeft, dus we gaan nu vrolijk weer met manegelessen oefenen (al is het dan alleen maar het feit dat ze in een binnenbak moet springen). Tjo is gewoon zelf ook nogal onzeker, en tja zo veel springervaring heb ik nu ook weer niet dus ik moet nog heel veel leren. Maar voor een eerste cross was ze wel hardstikke braaf, ben weer supertrots op knollie! Lovers
En we hebben natuurlijk Taco en Kelly gezien, en Anneke en Sandra met Tasja en Beauty. Nienke was helaas ziek dus Sandra ging nu ook me Tasja crossen. Alleen heb ik voor haar Tasja losgereden en met Beauty gelopen als zij bezig was met Tas. Tas is echt een leukerd! Kan hardstikke goed springen (en Beauty ook trouwens) maar rijdt wel heel anders dan Tjo. Moest weer even omschakelen
Maar het was wel onwijs gaaf hoor! Super organisatie ook, volgende keer weer Lachen .

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:42

Heeeeee
Toch wel een leuke manier om ervaring en vertrouwen op te bouwen OK dan!

Jouw verslag lijkt veel op de ervaring die ik had met Gracy vorig jaar Haha! , volgende jaar willen wij ook weer meedoen!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:03

Super meid

Jammer dat jij zo vroeg zat, ik moest bijna aan het einde starten...Weer een meeting misgelopen Verdrietig
Ik heb er ook een supergevoel over

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:34

Foto's Haha! ?

Ik was er pas smiddags en vond het wel jammer te horen dat jullie smorgens al geweest waren want had jullie wel willen zien

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:42

Ik reed om tien over vijf en tien voor half zes ofzo *LOL*

Verkeerde topic Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:44

Ik denk het wel, als het goed is liep er maar 1 bruin paard rond met een mintgroen dekje rond die tijd Haha!
En of het jouw capding was weet ik niet, maar weet wel wat ik me nog af zat te vragen of die dingen er nog in meerdere kleuren zijn voor als ik volgens jaar ook mee wil doen Tong uitsteken

Ehmsz...volgens mij zitten er nu 2 topics door elkaar hahahahaha

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:51

Volgens mij ook *LOL*

Ze zijn er trouwens in meerdere kleuren Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:52

gomir schreef:
Volgens mij ook *LOL*

Ze zijn er trouwens in meerdere kleuren Haha!


Grijnsz, spreken we volgend jaar een kleur af zodat we elkaar herkennen? Knipoog
Alle bokkers in het ......... Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:58

Wel een kleur die ik heb dan *LOL* Anders moet ik er nog meer rotzooi bijkopen Clown

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:00

gomir schreef:
Wel een kleur die ik heb dan *LOL* Anders moet ik er nog meer rotzooi bijkopen Clown


Heb je felblauw? *geloof dat ik al gezegt heb dat ik in het turquose of fel blauw ga volgend jaar Tong uitsteken

Of gewoon een ander kleurtje toch?
Altijd een goed excuus om te shoppen Haha!
KNalrood of knalgeel valt ook wel lekker op

We zitten weer in het verkeerde topic..ik ga eff copieren naar jouw topic, anders zo banketstaaf voor youknowwho Ach gut

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:43

Leuk dat het wel goed is gegaan voor de eerste keer! Lachen
Ik was op zaterdag nummer 3 (zeker ook geen startnummer ?? Tong uitsteken )