Eerste keer B-springen->val+trap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Eerste keer B-springen->val+trap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 19:14

Hoi,

Ik had vandaag eerste springwedstrijd met mijn pony (wel tussen paarden, ik ben 18). Inspringen ging goed, hindernis 1/2/3 ook. Op 4 had ik een weigering, echt mijn schuld. 5 ging goed, 6 een triple..ook weigering. Weer mijn schuld. 7 de dubbel, weer weigering (en weer mijn schuld) en toen lag ik er opeens naast.

Naar buiten gegaan en uitstappen. Stapte mooi naast clubgenoot, draait dat paard zich opeens om en trapt voluit naar die van mij. Nou dus recht tegen mn been. Is nu behoorlijk dik en pijnlijk. Ben niet naar dokter geweest, maar als het zo blijft of erger word toch maar wel. Zou het 2de parcour nog springen, maar was nogal misselijk en duizelig, dus maar niet gedaan.

Met springen had ik mijn been er gewoon veel te weinig bij, vandaar die weigeringen. maar ben nu wel overtuigd dat ie het wel kan. Dus wat dat betreft ben ik wel tevreden, maar baal wel van die trap :S



Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:59

Ja, meteen. Nou ja, mijn buurvrouw zou pony op de trailer zetten, maar hij wil alleen met mij trailer op. Maar t gaat niet zo goed, maar morgen is in dezelfde manege oefenparcours. Als het kan om mijn voet ga ik dat doen en dan gewoon wat lager.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers