Red Bull en Maikuh op Fjovrili concours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Red Bull en Maikuh op Fjovrili concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 16:14

Ja ook Red Bull heeft zijn beste beentje voortgezet gisteren. Toen ik en Roger daar aankwamen waren Maike en aanhang er al een tijdje. Toen Maike de ring in moest (na super Tasja ) begon het net te regenen, maar het was gelukkig maar een buitje. Het was pas Maike's tweede wedstrijd maar het ging heel netjes vond ik. Hij liep al meer omlaag als de eerste wedstrijd. De tweede proef ging iets minder (vonden Maike en ik allebei)

Toen het behendigheid. Oh wat heb ik gelachen zeg. Maike wordt superfanantiek van dit soort dingen daar ben ik sinds gisteren wel achter. En wie was weer de nuchterheid zelve...juist RB. Ga jij was ophangen? Hang maar over mijn hals hoor ik wacht wel. Puzzelen? Best hoor ik blijf wel staan. Toen het water. Tja RB had dorst dus hij nam even een slokje Echt geweldig ging het en de man die in de bak stond zei: dit was een hele goede.

Tonnenrace...Maike had van te voren even met Bobby, Yvette en Saskia een race in de buitenbak gemaakt (RB ging haaaaaaaaaard) dus de spiertjes waren goed warm. En inderdaad Maike en RB gingen als een speer

Tot slot het springen. helaas vergat RB op hindernis 5 dat hij niet door maar over de hindernis moest Nou ja jammer dan het was ook zijn eerste parcours en voor een eerste keer ging het best goed vond ik

Toen na lang wachten de uitslag. Voor de dressuur 2x 160 punten dus hoppa weer twee winstpunten Voor de behendigheid een mooie 4e plaats en voor de tonnenrace een 3e plaats. Al met al een geslaagde dag dus

Dorothea en Wies nogmaals bedankt voor het halen en brengen. Jullie zijn toppertjes!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke



deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 17:02

Nee dat was onderling, maar als je aan minimaal 3 onderdelen mee deed had je kans op het dagkampioenschap.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 17:15

Stelletje scheurmonsters! Haha! Maar Maike op naar de volgende 7 hè?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 10:58

Jammer dat ik er niet bij kan zijn de 12e maar zet hem op Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, lina1998, Melzazu, PeerAppel, Roulette_ en 39 bezoekers