wedstrijd afgelast ivm rhino

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 12:30

Hey jij ook weer op bokt!

Bij ons is de wedstrijd ook afgelast(21-3), maar de mensen van stal kunnen wel starten(telt mee voor de KNHS) dus ik heb start wel.



Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:56

Haha, ja wij mazzel Tong uitsteken. En we mogen ook een klasse hoger nog een proef starten buiten mededinging als oefening, omdat er toch zo weinig starten.(maar ga ik denk ik niet doen)

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:02

Leuk! dan mogen we vast samen inrijden!

Ik had 2 keer 160...

Laat het een troost zijn: dat inrijden in de buitenbak was niet zo'n pleziertje..Het waaide ongeloofelijk hard, er waaide allemaal zand(van naast de bak) in je gezicht enzo...Toen ik moest inrijden('s ochtends) ging het nog wel, maar later toen ik een ander paard reed kreeg ik helemaal pijn in m'n gezicht ervan....Leve de binnenbak!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:24

lippo schreef:
2 wp gefeliciteerd... ja het waaide echt hard..... ik ging vandaag longeren..en toen schrok hij ook regelmatig van alle wind etc. had je ook nog een L2 proefje gedaan? eerste wp in de L1? Ik vond het wel erg jammer hoor.. maar met de trailer met die wind is ook beetje eng... nou gr.
beetje off topic allemaal oops


nee, ik had geen L2 proef meer gedaan. Vond het een beetje onzin, aangezien we er toch nog niet klaar voor zijn en ik nu pas L1+2 ben dus mijn L2 debut nog ver in de toekomst ligt..

Inderdaad, met de trailer is ook niet fijn...Ik dacht nog: als hij niet afgelast was door de rhino was hij misschien toch afgelast door die wind!!Er waren trouwens nog wel mensen gekomen die het niet wisten..heel erg banketstaaf.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:58

Er waren trouwens ook wedstrijden redelijk in de buurt die wel doorgingen, vind ik helemaal raar. Zeker als je bedenkt dat het zo'n ernstige variant is.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:41

Wij mogen nog steeds het erf niet op of af, ook al zijn er geen nieuwe gevallen bekend. Dit is op advies van een dierenarts(niet onze eigen geloof ik)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers