Open voor welke klassen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Open voor welke klassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 20:40

Ik rijd nu dan eindelijk wedstrijden en wil er dus ook zoveel mogelijk rijden. Maar op de wedstrijd kalender staan heel veel wedstrijden waar niet achter staat voor welke klassen het is opengesteld, hoe weet je dan of je je ervoor kunt inschrijven? Of moet je er gewoon van uit gaan als er niks achter staat dat het voor alle klassen bedoeld is?

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:43

Ja klopt, staat er niks achter, moet je ervan uitgaan dat het voor alle klassen is.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:53

HOi Janke,


Hoeveel punten had jij eigenlijk in Leeuwarden heb een klein stukje van je proef gezien wat wel netjes leek, Goldy liep mooi door de hals , wat ik heb gezien leek goed, dus ik was eigelijk wel benieuwd of je een winstpunt had gehaald.....

Sigrid

Oja ik heb ook nog wle een lijst met alle B wedstrijden er op, als je wilt kan ik je die wel PBen. IK had nl een vrij duidelijke lijst , die ik op stal ook aan iedereen heb uitgeleend, want sommigene hadden ook lijsten van het outdoor seizeon die niet duidelijk waren.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 21:08

Jah Gol liep netjes, het ging super voor haar doen. Zelfs dr galop begon ergens op te lijken, maar daar gaan voorlopig nog wel wat uurtjes tijd in zitten.. Scheve mond

Ik had trouwens 153 punten, geen winstpuntje dus, maar heb aankomende zaterdag weer wedstrijd in Sonnega als t goed is, heb de startlijst nog niet gezien. Maar dan gaan we daar weer even ons beste beentje voor zetten.

Jij nog gefelici met je eerste prijs trouwens! OK dan!

En als je die lijst even kunt pben, heel graag! OK dan!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:17

Nou dan zie ik je daar wel want ik start daar ook....

Nou 153 is hartstikke netjes , en helemaal als je met een ponie bij de paarden rijd.....ik had vorige week m'n 1e wedstrijd en had 150 punten.....en een stuk commentaar van de jury .....en nu de 169 pt.....niet te geloven.....en dat met mijn houding...die echt slecht is...

Ik zal de lijst even inscannen of overtypen en dam mail ik je z s m.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 21:34

Ja, ik hoorde eerst dat de jury nogal streng was, maar ik vond het eerlijk gezegd heel erg meevallen.
Ik wist wel wat mijn zwakke punten waren, dus daar verwachtte ik in ieder geval al niet veel van (de galop dus) en de rest ging ook niet perfect door de spanning. Ze was hier en daar wat tegen de hand en het tempo was ook niet echt lekker regelmatig. Maar dat komt nog wel. Ze moet eerst maar even een beetje wennen aan de wedstrijden en weer vaker op de trailer staan. (Heb nu bijna alleen maar aan huis les, dus kwam met de trailer niet vaak meer weg.) Maar ik was inderdaad heel erg te vreden met hoe het is verlopen en met mn punten natuurlijk. Voor haar eerste wedstrijd ging het super. (als je ziet wat voor zenuwpees het is Tong uitsteken Daarom ben ik er al vroeg bij met inrijden Knipoog)

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:19

Nou, 153 is goed toch?? Voor de 1ste keer!! Heb je foto's??

In welke groep zat je? En welke jury? Weet je zo nog wie er gewonnen hebben? Ben ff benieuwd..

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:44

Jah, heb wel foto's maar die zijn niet echt mooi gelukt
Ik zat in groep 4, de jury weet ik zo niet meer, zal zo wel ff kijken, en Sigrid1182 (hierboven) was eerste in groep 4, van die andere groepen weet ik het niet meer.
Maar het ging inderdaad super voor de eerste keer! Haha!