14 maart eerste keer starten :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

14 maart eerste keer starten :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 17:36

heeeeeeeeeej!!!!!!
Nou 14 maart ga ik voor het eerst starten bij ons op de manege in de b met mijn jonkie (3.5) dus ben echt benieuwd hoe het zal gaan Lachen Heeft iemand nog tips misschien? ik laat jullie het trouwens wel horen hoe het is gegaan Lachen


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 18:18

Nou het proefje heb ik ook al een aantal keren geoefend en opzich gaat alles goed, alleen ze kan af en toe nog zo heet worden vooral na de middendraf, maar ik kan het de laatste tijd al veel beter oplossen

ik start in Heukelom

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 01:01

jezus doe niet hele tijd zo stom, mijn paard loopt nog geen Z ze kent alleen de oefening, galop->stap, stap->galop, stap->contragalop. dus ik neem aan dat dat geen hele z proef is, maar houd voortaan je domme opmerkingen voor je..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 10:42

nou het lijkt net dat ze het niet positief bedoelde maar als je het wel positief bedoeld, dank u Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 20:10

en alweer zijn we het samen eens Knipoog nee maar ik snap ook niet waarom hier nou zo banketstaaf wordt gedaan, een B proefje is natuurlijk wel makkelijk, maar ik weet dus niet of mijn paardje bang is, ik denk en hoop het niet natuurlijk, maar ookal kent ze wel een paar moeilijkere oefeningen, om een 3,5 jarige een B proefje door te laten lopen is toch nog moeilijker dan je denkt, ze kan de oefeningen dan wel maar in een proefje moet toch alles achter elkaar, en dan is het toch anders. maar we kijken wel wat we er van maken, ik verwacht er niet te veel van, als het goed gaat komen we er van zelf wel..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 09:29

ja dat ze al die oefeningen kent, maar in een proef moet je meteen alles achter elkaar doen en dat is moeilijker, snappie? de oefeningen zo zijn geen probleem, maar dan moet alles achter elkaar, maarja we zien wel hoe het gaat, we doen ons best.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 23:31

ja was kei leuk dat je er was, wist eigenlijk helemaal niet dat je kwam, anders had ik haar wel wat mooier gemaakt Knipoog maar goed de les was wel kei druk maar ze liep wel fijn ja... ik hoop gewoon dat ze zondag voor mijn gevoel fijn loopt, en dan zien we vanzelf wel wat de jury er van vind.. maar Jij weet dus hoe ze is haha... xx


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 10:50

ja morgen is de dag Lachen ik ga vanmiddag nog maar eens oefenen tussen de hekjes, maar gisteren in de les liep ze echt super!!!!!!! helemaal netjes bovenin, en ik kon zo een proefje rijden Lachen maarja dat was gisteren, en ze verschilt met de dag haha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 22:21

nou,
ik kom net terug van de manege en ik was 2e met 173 punten, ze liep echt heel fijn, alleen 2 keer met galop aanspringen maakte ze een vreugde sprongetje. maar goed het commentaar van de jury was dat ik een hele nette zit had en dat we een super combinatie waren,we vormen een combinatie met toekomst! en dat ik maar snel de B uit moest gaan want dit was te makkelijk voor ons, een ander meisje was 1ste met 174 punten, en ze vond dat ik mijn paard al heel mooi bovenin kon rijden en toch los door het lijf kon laten bewegen, dus ik was dik tevreden op mijn jonkie Haha!:D:D:D:D:D

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 22:25

ja ik ben ook echt heel trots op mijn paardje Haha! aankomend weekend weer een wedstrijdje bij ons op de manege, dus ben benieuwd, maarja zoals ik al zeg ik verwacht er nog steeds niet te veel van want ze kan met de dag veranderen haha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 19:47

dus nu gaan we weer hard trainen voor aankomend weekend Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers