Cross helm of Pikeur gpa???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:26

Ik hoorde anders afgelopen weekend van Elaine Pen (EK selectie) dat hen was gesommeerd om een crosshelm te kopen omdat de GPA niet meer toegestaan is. Dit omdat er aan de GPA een harde rand zit, waardoor je je nek kan breken als je daarop valt.

Ik weet niet of dit al officieel is, maar in het buitenland schijnen ze al heel moeilijk te doen over een GPA...


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:53

Ik neem aan dat dat ook voor die andere caps geldt...er mag gewoon helemaal geen rand aanzitten. Je kunt alleen zo'n caphoesje gebruiken zodat je een heel flexibel randje hebt...kijk alleen uit dat die niet voor je ogen komt te hangen Knipoog

Het lijkt erop dat iedereen nu aan de bloempot moet...

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 10:48

Wij hebben de medical card gekocht bij de eventing shop. www.eventingshop.nl en dan onder kleding. Daar kost hij maar 14 euro Tong uitsteken

Je zou er ook zelf een kunnen maken.


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:21

gomir schreef:
Ik heb er nog niets over gehoord, maar ik heb een aparte crosshelm. Alleen wel met klepje...(het is de oude helm van Katja Marieke, mag die dan ook niet meer Verward )


Lijkt me niet inderdaad...Maar Katja heeft er nog 1, wel een echte crosshelm, zonder klep, misschien interesse? Haha!

Ik weet niet of het al officieel is, maar dat merken we snel genoeg...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fangio, Julia_Romeo, Miriam91, Trendiction en 32 bezoekers