Ik wordt echt wanhopig nu! ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Ik wordt echt wanhopig nu! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 12:05

Ik ben nu al 7 keer gestart in de L2 en heb nog geeneen winstpunt!! Boos!

De 1e proeven die ik reed gingen dan ook echt slecht, meneer werd ineens kijkerig! Maar de laatste 4 proeven vond ik best goed gaan, maar daar haal ik weer geen punten op!
Gister had ik na een maand weer een wedstrijd en had ik dus 148. De jury heeft echt super gejureerd, elk taktfoutje, elk tegen de hand foutje en ja echt elk foutje stond op de coupon en hij gaf daar ook een goed cijfer naar. En dan rij ik een keer een lekker actieve proef (aangezien ik daar commentaar op had gehad) en dan krijg ik 151 en dan wint er een meisje waarvan ik vond dat ze best iets actiever kon. Ik word er echt wanhopig van... Ik had altijd wel binnen 3 wedstrijden me 1e winstpunt binnen, maar nu...

Nou ja, een geluk, ik weet dat ie het kan en hij gaat elke les nog vooruit, dus het zal vanzelf allemaal wel komen...?? Hoop ik!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:07

he das vervelend..Maar niet opgeven hoor. Gewoon doorzetten en waarschijnlijk komen jullie er wel OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:08

Laat eens een proef op video zetten en kijk er kritisch naar samen met iemand die weet waar hij naar kijkt. Ik durf te wedden dat je nog heel veel dingen vind die je kunt verbeteren.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:10

ja, dan is het allemaal niet meer zo simpel als de B waar alles nog mag!!vanaf het L is de nagevelijkheid ook erg belangrijk!!
gewoon blijven oefenen!!!en goed les nemen!!
ik ken mensen die er een jaar overdoen om een wp in de B te halen, dus zo slecht ben je niet hoor!!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 12:12

Ja er zijn een paar dingen ja die nog niet echt lekker gaan, bijvoorbeeld de verruimingen, dat zijn dus steeds al 4 5-en (vaak) Maar over 1,5 week hebben we onderlinge ws en dn zet me intructrice me ff op video en dan bespreken we dat! Dus daar wacht ik maar ff op!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 12:37

O ja, wat ik ook niet snap; De basis die ik nu met dit paard heb is zoveel beter dan met mijn pony (waar ik Z2 mee heb gereden!) Met die pony fluitte ik de proeven door, hij deed de onderdelen netjes en tadaa weer een winstpunt! En nu, rij me dood (bij wijze van) en niks... Nou ja ga zo lekker buitenritje maken en dan lekker veel verruimen en schakelen! Hahah! Haha!

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:50

ja dat is best vervelend.

zelf rijd ik nu bijna een jaar in het B en heb ook pas 1 winstpunt gehaald. achja denk ik altijd maar ik doe het voor de lol.
soms wel irritant omdat ik toch wel steeds tegen de winstpunt aanzit Boos! 153/154 enso..

maarja gewoon veel oefen dan kom je er vanzelf dat weet ik zeker *LOL*

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:50

ik denk dat ik weel weet hoe het komt Haha!
maar joeylover en ik komen wel ff kijken in ruinerwold en wie weet kunnen we je wat tips geven Haha!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:51

alja schreef:
ik denk dat ik weel weet hoe het komt Haha!
maar joeylover en ik komen wel ff kijken in ruinerwold en wie weet kunnen we je wat tips geven Haha!


Ja zeker komen we wel kijken. En Alja heeft altijd goede tips

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:54

YvonneS schreef:
O ja, wat ik ook niet snap; De basis die ik nu met dit paard heb is zoveel beter dan met mijn pony (waar ik Z2 mee heb gereden!) Met die pony fluitte ik de proeven door, hij deed de onderdelen netjes en tadaa weer een winstpunt! En nu, rij me dood (bij wijze van) en niks... Nou ja ga zo lekker buitenritje maken en dan lekker veel verruimen en schakelen! Hahah! Haha!

Bij de pony's word milder gepunt dan bij de paarden.
Vergis je je daar niet in.
Er zijn veel ruiters die de overgang hebben gemaakt naar de paarden, die er ff flink de balen in hebben.

Maar idd op video zetten is heel leerzaam
En als er veel overeenkomstige punten op je coupon als minder beoordeeld worden, kun je daar in de les extra aandacht op leggen.

Succes.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 16:30

alja schreef:
ik denk dat ik weel weet hoe het komt Haha!
maar joeylover en ik komen wel ff kijken in ruinerwold en wie weet kunnen we je wat tips geven Haha!


Nou vertel, waar denken jullie dat het door komt?? Heb jij mij met dit paard weleens zien rijden?? Dan heb ik er misschien ook wat aan? En hoe weten jullie nu weer dat ik in Ruinerwold mee doe????

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 16:32

runningkawa"]
[quote="YvonneS schreef:
O ja, wat ik ook niet snap; De basis die ik nu met dit paard heb is zoveel beter dan met mijn pony (waar ik Z2 mee heb gereden!) Met die pony fluitte ik de proeven door, hij deed de onderdelen netjes en tadaa weer een winstpunt! En nu, rij me dood (bij wijze van) en niks... Nou ja ga zo lekker buitenritje maken en dan lekker veel verruimen en schakelen! Hahah! Haha!

Bij de pony's word milder gepunt dan bij de paarden.
Vergis je je daar niet in.
Er zijn veel ruiters die de overgang hebben gemaakt naar de paarden, die er ff flink de balen in hebben.

Maar idd op video zetten is heel leerzaam
En als er veel overeenkomstige punten op je coupon als minder beoordeeld worden, kun je daar in de les extra aandacht op leggen.

Succes.
[/quote]

Heb je idd gelijk in... In de les zijn we nu heel erg met basis bezig, rechtrichten en ontspanning (mn in de galop houd ie zich erg vast soms) Heb nu 5 a 6 lessen gehad van me nieuwe instructrice en hij gaat echt met sprongen vooruit (met dat rechtrichten en de ontspanning enzo) De middengangen komen dan vanzelf (ga ik vanuit) omdat ie zich daarin ook wel is iets vast wil houden.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:26

YvonneS"]
[quote="alja schreef:
ik denk dat ik weel weet hoe het komt Haha!
maar joeylover en ik komen wel ff kijken in ruinerwold en wie weet kunnen we je wat tips geven Haha!


Nou vertel, waar denken jullie dat het door komt?? Heb jij mij met dit paard weleens zien rijden?? Dan heb ik er misschien ook wat aan? En hoe weten jullie nu weer dat ik in Ruinerwold mee doe????
[/quote]

Daar laat ik met niet over uit, aangezien ik je nog nooit heb zien rijden!
En wij weten zoveel Haha! Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:29

Lekker slap dan om hier neer te zetten (alja dan) dat ze weet waar het aan ligt, maar het dan niet zeggen . Wat ik wel erg grappig vind dat alja mij met dit paard nog nooit heeft zien rijden (tenminste nietdat ik weet...) en dat ze dan meent te weten waar het aan ligt. Of ze zegt maar wat, kweet t ook niet!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:34

dan vergis je je akelig want heb je meerdere keren zien rijden met dit paard

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:37

Waar dan?? En wat hebje aan te merken?? Vertel!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:12

Nou ja, t is dus duidelijk dat Alja maar zo wat loopt te blaten hier, aangezien ze toch niet met argumenten komt! Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:14

YvonneS en alja bokt is niet bedoeld om ruzie te maken.
Misschien dat jullie via pb even kunnen kijken of er opbouwende kritiek te geven valt.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:16

Heb ik gedaan, maar geeft ze ook geen antwoord op! En ik vind het gewoon kinderachtig dat ze hier iets neerzet en er vervolgens geen argumenten voor geeft = Dus nergens op gebaseerd!

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 01:01

Bijna alle ruiters blijven in de dressuur wel eens ergens hangen hoor... wees blij dat je het nu in de L2 hebt. Waarschijnlijk schiet je straks de M en de Z door. (En niemand die dan meer vraagt hoe lang je over de L2 hebt gedaan)

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 21:01

OK dan!
Laatst bijgewerkt door YvonneS op 08-03-04 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 21:02

Haha dat had ik idd vroeger met me pony ook, in de L haalde ik steeds net 156, 157, 158 en heel soms laag in de 160. In de M1 haalde ik dikke punten en soms dubbele winstpunten en stroomde ik snel door naar de Z2, je hebt dus idd gelijk!! Thanxx, hier heb ik tenminste wat aan!

Net weer les gehad en hij liep super! Hij moet alleen nog iets meer op eigen benen leren lopen, maar verder doet ie alles braaf!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:11

Ach troost je, ik het het afgelopen jaar in de B pas 2 wp gereden ofzo en de afgelopen 3 maanden 11, ergens moet het knopje even omgaan, heb geduld....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:27

Johan schreef:
Bijna alle ruiters blijven in de dressuur wel eens ergens hangen hoor... wees blij dat je het nu in de L2 hebt. Waarschijnlijk schiet je straks de M en de Z door. (En niemand die dan meer vraagt hoe lang je over de L2 hebt gedaan)

Niet mee eens.
Dat zijn de mensen die overgaan als ze mogen, niet als ze moeten, maar de dingen nog niet voor elkaar hebben.
Heb je dat wel, blijf je nergens hangen.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:32

YvonneS schreef:
Haha dat had ik idd vroeger met me pony ook, in de L haalde ik steeds net 156, 157, 158 en heel soms laag in de 160. In de M1 haalde ik dikke punten en soms dubbele winstpunten en stroomde ik snel door naar de Z2, je hebt dus idd gelijk!! Thanxx, hier heb ik tenminste wat aan!


Hier heb je helemaal niets aan, want je bent nog steeds de L2 niet uit, maar dit terzijde.. Knipoog

Vraag je instructrice eens mee te gaan op wedstrijd? kan zij zien wat er in de ring 'fout' gaat en hier in de les op ingaan..