Dressuur niveau in Drenthe gezakt de laatste jaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 11:08

Ik vind dit altijd wel zo flauw..
Het komt erop neer dat mensen hun eigen regio het zwaarst vinden en andere delen van het land kun je je winstpuntje krijgen als je alleen maar een regelmatig paard laat zien.
Er zal heus wel wat verschil zijn, maar zo groot kan dat nooit zijn.
Wil niet zeggen dat ik me niet kan verbazen over hoe combinaties zo ver zijn gekomen, als ik bv het Z1 bekijk. Ik vraag me dan wel eens af hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om het M door te komen, maar goed, dat is weer wat anders.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:43

CGJ12"]
[quote="irene01 schreef:
even grof gezegd; de meeste mensen komen na jarenlang wedstrijden rijden vanzelf in de M1. Dus niet alleen in Drenthe. Alleen daar worden iets moeilijker dingen gevraagd zoals het rijden van een schouderbinnenwaarts. Hier blijven ze dus hun leven lang in..... Sorry voor mijn uitspraak, het is niet mijn bedoeling iemand te krenken. Als je er maar plezier in beleeft...


M1 ???
Ik dacht dat L-klasse de "L" van Levenslang was.................
[/quote]

Nu helemaal met 10 winstpuntenregeling als je niet elke 2 weken een wedstrijd rijdt.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:23

Toch blijf ik het een vreemd verhaal vinden, dat de laatste jaren opeens het niveau gedaald zou zijn..

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:30

Lovely"]
[quote="KarinvdM schreef:
Ik heb 1 1/2 jaar in Barendrecht gewoond, en ik had juist verwacht dat in het "westen" het niveau hoger zou liggen als hier. De mensen hebben daar vaak hogere inkomens en ik had er dus ook betere paarden verwacht.

Wat een rare gedachtengang. De inkomens zijn hier wel hoger, maar alle kosten van levensonderhoud ook hoor, om nog maar niet te spreken van de stallingskosten e.d. Bovendien heeft niet iedereen hier een opa of vader die dure paarden voor ze koopt.
[/quote]

In Drenthe wel dan Verward
Over rare gedachtengang gesproken.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:08

Lovely"]
[quote="essie79"][quote="Lovely"]
[quote="KarinvdM schreef:
Ik heb 1 1/2 jaar in Barendrecht gewoond, en ik had juist verwacht dat in het "westen" het niveau hoger zou liggen als hier. De mensen hebben daar vaak hogere inkomens en ik had er dus ook betere paarden verwacht.

Wat een rare gedachtengang. De inkomens zijn hier wel hoger, maar alle kosten van levensonderhoud ook hoor, om nog maar niet te spreken van de stallingskosten e.d. Bovendien heeft niet iedereen hier een opa of vader die dure paarden voor ze koopt.
[/quote]

In Drenthe wel dan Verward
Over rare gedachtengang gesproken.
[/quote]
Je woont in Drenthe???
Nee, CJG12, valt reuze tegen hier in de Randstad, waar de NBVR vroeger floreerde!
[/quote]

Nee hoor.. maar mag ik het op zijn minst vreemd vinden dat jij denkt dat iedereen buiten het westen een opa of vader heeft die dure paarden koopt?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:11

Lovely schreef:
Je leest de zin verkeerd Essie79.


Leg dan jouw interpretatie aan mij uit, want ik zie het niet.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:43

Lovely schreef:
Uh, dat niet iedereen hier zomaar een paard cadeau krijgt van een rijk familielid. CJG12 had 'm wel door.


Ben nog steeds benieuwd waar dat wel het geval is dan.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:57

Lovely schreef:
Toch is en blijft het van de zotte om maar te roepen dat ze in het westen wel poen hebben. Ik wist wel dat die boeren rare ideeën hadden over ons uit de Randstad, maar zo dom had ik ze nog niet voorbij zien komen.


Andersom gaat het ook op.
Ik woon in een plaats waar nogal rare ideeen over bestaan, geloof ik.
Toen ik bij de Fortis Bank in Utrecht werkte dacht men dat ter hoogte van mijn woonplaats "alleen maar tractoren in de file stonden"

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:14

Lovely schreef:
Maar dan wel een tractor van het laatste type in een trendy kleur neem ik aan?


verlaagd met spoilers Cool

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:42

Lovely schreef:
Dat kan nog net, maar het moet geen Ordi-Trac worden hoor Haha!.


In de randstad is dat misschien al ordi, maar hier ben je dan pas echt stoer. Tong uitsteken Qua personenauto gaan wij dan dan ook voor de Bieemdubbeljoe uut de zeuven-serie Haha!

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:44

superlenie schreef:
geblindeerde achterruit. een swah erin...met 30 cruisend door het dorp...nelly of 50 cent op soundsystem, goede subwoofers erin.


vergeet daarbij niet je elleboog uit het raam te laten hangen..

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Oehlala, Rosan1995 en 76 bezoekers