Vanavond wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Vanavond wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 10:14

Maar ik zit een beetje (erg veel) met het weer in mijn maag.

Waar ik heen moet, is ongeveer 40 minuten rijden, dus dicht bij huis is het zeker niet. Daarbij komt nog dat ik 2 paarden meeneem, dus een volle trailer over een glibberige weg mee moet trekken.

Het andere paard dat meegaat, wordt gereden door een andere amazone, dus als ik niet ga, zou zij alleen moeten gaan, of ook niet. En ik weet niet wat zij precies wil. Als ik af zou bellen, kan ze me aan de ene kant een zeur vinden, aan de andere kant kan zij er misschien precies hetzelfde over denken.

Dilemma, dilemma....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:37

Ik me toch niet zo druk maken over hoe een ander wel niet over me denkt...Doe gewoon wat jou het beste lijkt.Als jij het niet bekwaam vindt om te rijden,niet doen dan!
Als je toch nog gaat, succes! Knipoog

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:05

Ja ik zit er dus ook mee! Ik moet eigenlijk alleen en ben net wezen kijken hoe het bij die manege eruit ziet en de weg erheen. Hier is de straat een grote ijsbaan en bij die manege ook..... Heb net iemand gevraagd of ie meegaat anders denk ik niet te gaan.In het donker in mijn eentje glibberen met mijn paard vind ik niks. Ik kan daar wel binnen opzadelen dus dat is al iets en mijn paard heeft geen ijzers.....

Ik wil zooo graag gaan en heb morgen OOK al wedstrijd....ben ik eens alleen wordt het zo'n weer :S :S...

Hier is het dat ze wel gestrooid hebben maar het lijkt niet veel geholpen te hebben.....was gister zo blij dat ze bij ons gestrooid hadden maar je ziet er niks meer van.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 28-02-04 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 11:07

Orionneke, mijn probleem is juist nu dat we met zijn tweeen zijn, als ik alleen moest, had ik al afgebeld. Geen zin om te verongelukken... Maar nu we trailerpoolen, weet ik niet meer wat te doen.

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:11

imker schreef:
Orionneke, mijn probleem is juist nu dat we met zijn tweeen zijn, als ik alleen moest, had ik al afgebeld. Geen zin om te verongelukken... Maar nu we trailerpoolen, weet ik niet meer wat te doen.



Als je anders niet ging, nou ook niet gaan!! Ik zou sowieso niet het paard van een ander vervoeren........als daar iets mee gebeurt.....

Voor mij is het "om de hoek". Denk dat ik straks ff bel hoe het met de afmeldingen zit....en ff afw88 of die jongen met me mee kan. Anders krijg ik mijn trailer niet eens meer binnen enzo.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:52

Als jij het niet verantwoord vindt om met die paarden op pad te gaan (waar ik je groot gelijk in geef) moet je gewoon je trailerpooler bellen en zeggen dat je het echt vertrouwt met het weer. Dan kan zij altijd nog zeggen hoe ze erover denkt en kom je er vast sneller uit.

gewoonIsa

Berichten: 309
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:02

Ikzelf heb geen trailer en ga daarom vaak met anderen mee. Klinkt misschien raar, maar als ik met jou zou meerijden, dan zal ik het juist fijn vinden als je met dit weer afbel! Ik vind je dus absoluut geen zeur Haha! Dan maar een andere keer, toch?? Misschien denkt zij er wel precies hetzelfde erover. Heb je haar al gebeld?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 12:10

Ja, ik heb inmiddels gebeld. Mijn poolster wil wel gewoon gaan. Waarschijnlijk gaat ze nu alleen, ze had er best begrip voor, dat ik het niet zo zag zitten om te gaan.
Vanmiddag bellen we nog even, en dan meld ik me ook officieel af.

gewoonIsa

Berichten: 309
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:12

Zeker een pak van je hart?? Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:03

Het is hier wel fijn dat de zon schijnt en het dooit nou, dus onze straat is begaanbaar. Waar moe jij eigenlijk heen Imker?? Ik hoef maar een paar kilometer op zo ongeveer 1 weg... dus vindt het dan toch ook anders omdat het voor mij bekend terrein is.

Had de manege gebelt en ze zijn bezig en laadplaats te maken door zand te strooien bij de ingang. Toch wel netjes vind ik zo! Ze had eigenlijk nog geen afmeldingen voor vanavond.

Als het maar niet gaat sneeuwen nu dan is het nog te doen voor mij dat kleine stukje.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 13:08

Ik moet 25 kilometer rijden ongeveer....

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:48

Ja dat is nogal een eindje, dat is van mij naar centrum den bosch....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 20:12

't Zou nu mijn starttijd zijn, maar ik zit nog lekker thuis. Het vriest hier zijn best en ik ben eerlijk gezegd blij dat ik thuis ben. Ik stap zo wel even op de homotrainer en dan ben ik ook weer fit voor vandaag.

Imker zal ik morgen op de club gaan rijden, als het een beetje gedooid heeft.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:18

Tsjaa jammer dat je niet bent gegaan! Maar t was je eigen keus!
Hier waren de wegen goed begaan baar en niet gevaarlijk ofzo!
Heeft dat andere meisje nog vervoer kunnen gaan of is ze ook niet gegaan??

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 20:22

Het is wel jammer, maar niet echt erg, vind ik. Imker loopt nu heel fijn, dus als ik dat voor mezelf al weet, is het wel goed.

Mijn trailerpoolster is met haar eigen trailer gegaan (wij poolen samen omdat we vaak toch naar dezelfde wedstrijden gaan in dezelfde klasse, dus onzin om met 2 wagens en 2 trailers te rijden.
Als het goed is, start zij NU ongeveer.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:26

En hoe had je trailerpoolster het gedaan? Hier waren de wegen goed schoon gemaakt, maar als je zo ver moet rijden weet je het nooit zeker. Als ik het niet vertrouw dan ga ik ook zeker niet.
Je moest naar Uden he? Ze hadden ong. 130 afmeldingen gehad hoorde ik van een clubgenoot.

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:33

Het was alleen mistig toen we naar huis gingen verder had de zon overdag er mooi voor gezorgd dat de wegen weer goed waren.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:43

Waar moest je heen?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 14:55

Ik moest eigenlijk naar Uden. Vandaag is er toch wedstrijd in Berlicum? Ik was bij ons op de vereniging (Den Dungen) en toen kwamen er verdwaalde mensen die de weg naar Berlicum zochten.
Met een geintje heb ik gezegd, pak mijn proevenboekje maar, dan rij ik wel een proefje voor jullie (Imker liep ERG fijn), maar toen heb ik ze maar even de weg uitgelegd naar de Schutskooi.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:33

Ja daarom ik moest namelijk mee schrijven bij berlicum. Het is een 2 daagse wedstrijd geloof ik (of 3 daags) Wel leuk gelukkig viel het aantal afmeldingen mee.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 15:42

Van de 37 combinaties die gister mee zouden rijden, hebben er 10 zich afgemeld...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:25

Ik ben gisteravond (laat) naar Middenbeemster gereden met de trailer (ong. 60 km) en heb nergens last van gehad, niet glad en goed zicht. Als het twijfelachtig was geweest, dan was ik uiteraard niet gegaan, maar daar was geen enkele reden toe.
Was het in het zuiden dan zo anders?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 16:29

Ik moest 's middags beslissen of ik zou gaan of niet. Toen was het flink aan het dooien, de weg was hier echt niet begaanbaar.
Vandaar dat ik me afgemeld heb. Over 2 weken weer een wedstrijd en dan gaan we iedereen eens een poepie laten ruiken!