waarom 1 proef?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:51

ja hier is het vroeger idd NKB geweest, en ik vind het ook minder dat hier overal maar 1 proef te rijden valt, want het kost evengoed benzine en nu we ook nog eens 10 wp moeten halen, duurt het allemaal nog langer.
daarom start ik ook wel eens in brabant, als ze daar eens 2 proeven uitschrijven, dan heb je tenminste 2 x kans om punten te scoren.

Vippie bij jouw in de regio maar max. zo weinig! in mijn ogen dan, zeker in de lagere klasses (no offence) zitten ze hier al bomvol. trouwens ff tussendoor je kunt wel merken dat er veel langer blijven steken door de 10 wp regeling, want als je bijvoorbeeld kijkt naar de wedstrijd waar ik dit weekend heen ga, zijn er in totaal rond de 50 combinaties in het D-B en 29 in het D-L1, en dan kom je in het C,D,E M2 aan kijken en dan zijn het er nog maar 8 en het C,D,E,Z1/Z2 zijn er ook maar iets van 10.
maarja we mogen hier dan wel maar 1 proef rijden, vaak is de concurrentie wel sterk en er is altijd concurrentie genoeg!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:57

kleintje daar kan ik jouw idd geen ongelijk in geven nee, zover had ik nog niet eens nagedacht, wilde trouwens niet zeggen dat de rest van nederland niet sterk is kwa rijden hoor Knipoog
ik zou het graag zien dat er hier ook meer wedstrijden waren, met mogelijkheden om 2 proeven te rijden, maar het is niet anders.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers