Verslag van de Regiokamp. Noord-Holland M2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 08:31

Gefeliciteerd, zeer knappe prestatie.

Ik ben alleen s avonds wezen kijken naar het overkampen van de Z. Ik weet meteen weer dat ik er niets van snap/begrijp, punten dan he Haha!

In de Z1 gaat in ieder geval Lotje schoots naar de kamp. en Monique Keizer. n de Z2 is het annemiek hulshof,ze wint volgens mij alles wat er te winnen valt, zwart supermooi paard. Haar puntenvoorsprong was ook enorm. 7% in de gewone proef en ruim 2 punten in de kur geloof ik. De 2e overkamper weet ik niet meer.

Het overkampen van de Z1 gaf heel verschillende paarden in verschillend nivo van africhting. Monique heeft een heel mooi paard, (zo te zien een stuk verder in africhting dan de Z1) maar het beeld in de proef was niet zo fijn vond ik. Het paard werd vaak te kort in de hals wat opgelost werd door een flinke ophouding in plaats van het paard van achteruit rijden. Bovendien vind ik het paard van achter niet altijd voldoende meekomen. Lotje reed een wat gespannen proef, haar paard was af en toe net boven de teugel en ik had het idee dat er flink aan gereden moest worden. Het 2e paard dat moest starten, een zwarte met een iel halsje maar zeer goede gangen gaf voor mij het mooiste beeld. Dit paard zag er wat slungelig uit maar werd heel mooi met de hals op lengte met een heel fijne aanleuning gereden. Het paard ging echt met swung door de baan. Natuurlijk begrijp ik dat het beeld vanaf de jurytafel anders is dan wat je als toeschouwer ziet, ik heb natuurlijk niet mee zitten punten maar wat beeld betreft had ik Monique zeker niet op de eerste plaats staan, hoewel dit paard wat africhting betreft waarschijnlijk wel het verst was. Uiteraard petje af voor iedereen die gereden heeft. Het is natuurlijk lekker makkelijk om vanaf de zijlijn alles te bekijken en commentaar te leveren Clown


Het was overigens lekker druk, wel leuk voor de ruiters lijkt me. Alles liep super op tijd (s avonds in ieder geval) en de prijsuitreiking was heel snel na de laatste combinatie OK dan!

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel



astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:53

Het paard van Monique was inderdaad een koffievos, ik heb niet opgelet of het een merrie was.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers