oefen eventing te Chaam (NB)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nasheeta

Berichten: 601
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Belgische grensstreek

oefen eventing te Chaam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 21:16

er zou binnenkort een oefenwedstrijd eventing/cross zijn te Chaam, weet iemand hier er iets meer van, wanneer het is en of je ervaring moet hebben?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:23

28.02.2004 Oefencross << Terug

Op zaterdag 28 februari wordt er een terreinrit/oefencross georganiseerd voor degene die nog geen of weinig ervaring hebben. De rit staat onder begeleiding van de commandanten en vele ouders. De oefencross op 28 februari telt mee voor het jaarprogramma.

Het begint om 12.30 uur en het is op de heide bij Theeuwes in Ulicoten. Voor koffie en fris wordt gezorgd. Op zaterdag 14 en 21 februari wordt het bos opgeruimd en de terreinrit uitgezet en hiervoor kunnen we nog wat mankracht gebruiken. Wie van de ouders???

Opgeven bij:
Helene Oomen tel. 0161-493058 of
Ton Theeuwes tel. 013-5199675

Groetjes
De activiteitencommissie


www.trouwekameraden.nl

Bedoel je dit?

nasheeta

Berichten: 601
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Belgische grensstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 21:28

ja dankje! ik ben alleen al 32 jaar, mag je dan ook meedoen aan de terreinrit? ik heb geen enkele ervaring in cross maar wil heel graag hiermee beginnen (voorzichtig). Betekent de aanwezigheid van commandanten ook dat ze je helpen als je paard weigert of zoiets? het klinkt wel ontzettend interessant.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:29

Gewoon een mailtje sturen naar de club daar

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:30


nasheeta

Berichten: 601
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Belgische grensstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 21:33

de trouwe kameraden dus?
ik zoek nog een rijvereniging bij welke ik me kan aansluiten ivm startkaart dressuur. dan moet je namelijk verplicht lid zijn van een vereniging. ik wil echter wel 'stil' lidzijn dus niet mer natinediensten, corvee etc, omdat ik toch niet van de faciliteiten van de vereniging (bak, les) gebruik ga maken (te weinig tijd om op en neer te rijden). is dit bij uw weten mogelijk? zijn de tarieven van de verenigingen allemaal hetzelfde? Ik ken nl wel een vereniging in hilvarenbeek, was ik vroeger lid van, maar dan krijg je oproepen voor kantinediensten waar ik niet op zit te wachten. enfin, ik mail de club wel even, bedankt voor de tip