eerste keer starten : tips graag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

eerste keer starten : tips graag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 23:34

Als het goed is ga ik de 27ste van deze maand voor de allereerste keer in mijn "paardrijcarriere" een dressuurwedstrijd starten.
Zijn er dingen waar ik op moet letten, moet doen van te voren, juist niet moet doen van te voren etc.?
Hoe gaat het er aan toe tijdens wedstrijden? Ben er wel eens wezen kijken maar zelf meedoen is een ander verhaal....... Verward

Wie heeft er dus tips of kan mij een beetje uitleg geven over het reilen en zeilen tijdens een wedstijd.....

Veni, vidi, vici


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 13:50

Vippie schreef:

FF offtopic: heb jij toevallig les van Brenda


Nee, van Hester, welke Brenda bedoel je, misschien geeft ze wel les op de manege......

Veni, vidi, vici


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 13:51

alja schreef:
he spannend hoor....
weet je al hoe laat je moet rijden, ik wel Haha!
ben wel benieuwd naar je paardje


Nee, moet wachten op uitvallers, was net te laat met inschrijven Schijnheilig
welke klasse moet je starten, gewoon in de B weer??

Veni, vidi, vici

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 23:24

imker schreef:
Zorg dat je een lijstje hebt met spulletjes die je mee moet nemen (die kan ik je evt. wel doorgeven).

Verder gewoon zorgen dat je je proefje uit je hoofd kent, dat je ruim op tijd aanwezig bent en RUSTIG blijven (da's voor mij erg moeilijk geweest in het verleden).

Succes OK dan! !


Ik hoef in principe niets mee te nemen, ik start een "thuiswedstrijd", maar misschien zijn er dingen die ik komende week dus mee naar stal moet slepen.... Knipoog Zou je mij een lijstje willen doorgeven.

Hoe gaat het verder met betalen van de proefjes, waar, wanneer en aan wie moet je de startkaart afgeven etc???

De zenuwen in bedwang houden zal voor mij ook moeilijk worden, ben met nieuwe dingen altijd een enorme zenuwpees, gelukkig is mijn paard 8van de 10 keer cool in zijn hoofd.
En hij heeft al wel wedstrijdervaring....misschien moet ik me door hem maar even moet in laten spreken voor de aanvang....

Veni, vidi, vici


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers