Wel of niet wedstrijden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Wel of niet wedstrijden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 22:00

Hallo allemaal
Ik had een vraagje aan jullie. Ik rij op een Haflinger merrue van 8 jaar die elk jaar een veulentje kijgt. (ze is niet van mij)En nou zou ik wel wedstrijden willen rijden maar ik heb een paar puntjes en twijfel nog wat zouden jullie doen als jullie merrie elk jaar een veulentje kreeg en als ze 1.38/ 1.40 hoog is zelf zit ik zo rond de 1.70m. Zouden jullie het proberen bij de paarden Verward Ben benieuwd op jullie reactie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:38

ik weet niet precies hoe het bij paarden zit en een haflinger maar je mag alleen met een e-pony bij de paarden starten endat is hij niet van jou. Maar zoals ikzij, ik weet niet hoe een haflinger wordt gerekend. Ga anders eerst een onderlinge wedstrijden starten en kijken hoe het bevalt.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:40

Titsie schreef:
ik weet niet precies hoe het bij paarden zit en een haflinger maar je mag alleen met een e-pony bij de paarden starten endat is hij niet van jou. Maar zoals ikzij, ik weet niet hoe een haflinger wordt gerekend. Ga anders eerst een onderlinge wedstrijden starten en kijken hoe het bevalt.



IS dat zo? Alleen E pony`s?
Volgens mij is dat niet waar!!


Als jij denkt dat het lukt zou ik het gewoon proberen!
Succes!! OK dan!

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:41

bij ons op stal is er namelijk iemand met een d pony in het Z en die mag als ze 18 is geworden niet met haar pony starten bij de paarden.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:48

Titsie, dat is onzin. Je mag met iedere pony bij de paarden starten, ukkiepuk hier op bokt start met een shetlander.
wedny, als het je leuk lijkt, zeker doen. Maar houd er wel rekening mee dat je door de drachtigheid er regelmatig een aantal maanden uit ligt.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:15

Titsie schreef:
bij ons op stal is er namelijk iemand met een d pony in het Z en die mag als ze 18 is geworden niet met haar pony starten bij de paarden.


Nou dan zal er een andere reden zijn, maar volgens mij mag je met alle maten bij de paarden starten! Verward

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:16

gewoon doen! het ziet er niet raar uit ofzo!
Je kan niet het hele jaar door starten i.v.m. de veulentjes maar daar moetje dan maar even rekening mee houden!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:22

Gewoon doen!
Mijn paardje is ook 1m40 en ik start lekker tussen de paarden, is hardstikke leuk!
Veel succes Haha!

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 20:29

Nou bedankt allemaal voor de reacties ik zal er nog even over nadenken
Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:53

Als je het leuk vindt en je vindt het niet erg dat je af en toe een paar maandjes niet kan rijden vanwege het veulen, dan zou ik het gewoon doen. Als het natuurlijk mag van de eigenaar.