Moet dat nu elke keer ?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
zeihetpaard
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-02-04

Moet dat nu elke keer ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 00:31

Mijn angstige Boos! vermoedens werden waarheid toen ik op zaterdagmorgen om 06.15 uur plotseling mijn baasje de stal in zag komen met elastiekjes en touwtjes. Vrolijk merkte zij op dat we aan het werk moesten, en begon aan me te plukken en trekken om me overeind te krijgen. Even dacht ik er nog aan om de paarden vakbond te bellen om te vragen of dit wel allemaal in mijn C.A.O. stond. Het werd alleen maar erger Boos! toen ik zag dat ze dat rotjong dat naast me op stal stond ook al wakker maakte om van vlechten te voorzien. De hele dag met die uitslover op stap leek me echt helemaal niets. Vaak schaamde ik me dood voor hem, want hij floot naar elke leuke merrie Lovers die langs kwam. Als hengst en macho vond ik het ook maar niks dat ik telkens weer van nagellak en lippenstift werd voorzien, als ik mijn kunsten moest vertonen aan iemand die mijn baasje jurylid Clown noemde. Dit keer waren het er zelfs twee die voorzien van de verkeerde eau de cologne cijfers gingen geven voor mijn kunstjes. De geur die deze juryleden verspreide was voor mij aanleiding om zo ver mogelijk bij hen uit de buurt te blijven. Maar omdat die ene zo vriendelijk met zijn hoed naar mijn zwaaide toen ik op X even mocht halt houden, dacht ik dat is een toffe peer, die zal ik eens wat laten zien. Terwijl ik door de baan liep te huppelen, vond mijn buurman het nodig om elke keer te gaan fluiten, om aan te geven dat ik weer een mooie merrie had gemist. Toen ik eindelijk aan het eind van mijn proef, een paar klappen op mijn schouders kreeg en die man bij C zijn hoed weer voor me afnam, dacht ik zo… dat hebben we ook weer gehad. Snel naar huis, maar nee hoor dat rotjong naast me moest ook nog. Dus lekker pesten en hem tijdens zijn proef laten horen wat hij allemaal aan mooie merries misten. Toen hij eindelijk aan de hand van zijn bazin weer op de vrachtwagen werd gezet, dacht ik hoi! Lekker naar huis. Maar nee hoor die uitslover had weer zo zijn best gedaan dat hij ’s avonds de kür moest rijden. Nou die zou ik wel even te pakken nemen. Mijn bazin had tot vervelens toe zijn muziek al een week ik onze stal gedraaid, dus toen dat rotjong aan zijn kür begon ben ik even hardop mee gaan zingen. Maar zelfs dat heeft niet mogen helpen, want we moesten nog langer wachten want dat rotjong had een prijs gewonnen. Ik werd steeds kwader omdat het erop begon te lijken dat ik mijn favoriete programma Idols zou gaan missen. Terwijl we samen op de vrachtwagen stonden zei ik nog tegen hem, “waarom heb je niet gezegd dat je je zo zou gaan uitsloven, dan had ik de videorecorder ingesteld”. Terwijl we zo naast elkaar in de vrachtwagen stonden te babbelen, zei hij tussen neus een lippen door, sorry ik wist niet dat ik nu ook nog een keer naar Wanroy moet, en wees jij maar blij dat je bij het ene jurylid maar 60% kreeg, want als hij ook 70% had gegeven , zoals het ander jurylid had je ook mooi mee gemoeten naar Wanroy. Maar misschien kunnen we nog ruilen, want die ene merrie viel duidelijk op jou, en ik hou toch niet van die verwaande types !

ZeihetPaard


zeihetpaard
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 02:16

De volgende morgen ......

Hé slaapkop, wakker worden, want ik hoorde net dat je je gisteren voor Jan met de korte achternaam heb lopen uitsloven, want de bazin gaat met dat grote monster daar in de hoek naar Roozendaal, en dat is gelijk met Wanroy. Dus je kunt die mooie merrie wel op je buik schrijven. Leuk hé dat de KNHS dat allemaal zo georganiseerd heeft. Geen Idols, geen leuke meiden, en straks gaat die grote ook nog winnen in Roozendaal, en kunnen we weken lang tegen die arrogante kop van hem aankijken. Maar misschien kunnen we dat weekend stiekum gebruiken om het spandoek op te hangen dat we nu eindelijk eens een merrie op stal willen.

ZeihetPaard


zeihetpaard
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 02:42

Weer een dag later......

Goedemorgen buurman, heb jij toevallig het telefoonnummer van diegene die derde geworden is tijdens de selectiewedstrijden, want dat bel ik ze even op om te vertellen dat ik voor een leuk bedrag wel net wil doen of ik geblesseerd ben, waardoor zij naar Wanroy kunnen gaan. Voor dat bedrag gaan we dan samen een leuk avondje naar Ach gut Yap Yum Vingers aflikken . Dan hebben we in ieder geval nog iets aan al die selectiewedstrijden over gehouden.

ZeihetPaard

zeihetpaard
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 00:09

Een paar dagen later......

Goedemorgen buurman, je weet dat ik je een verwend rotjong vind, maar ik hoorde net dat door die uitsloverij van jou op de provinciale kampioenschappen, vanmiddag een Duitser Huilen met een tas met geld naar je komt kijken. Kun je er niet een beetje met de pet naar gooien, ongeveer zoals je elke maandag loopt te klieren, want eigenlijk wil ik helemaal niet dat je weg gaat Ach gut , en zeker niet naar die worstenvreters Boos! . Ik kan je natuurlijk ook een rot schop geven als we straks onder de zonnebank staan. Je mag zelf kiezen.

ZeihetPaard

zeihetpaard
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 17:52

Vandaag....................

Goedemorgen buurman, wat kan jij snurken zeg. Heb je het al gehoord vandaag komt er iemand naar dat jongste broertje van je kijken Huilen . Nee, niet die worstenvreter uit Duitsland, maar Ronald Koeman, want die schijnt problemen te hebben met van der Vaart, en hij zoekt een opvolger *LOL* . Die kleine broer van je kan voetballen als de beste, hij doet de hele dag niets anders . Trouwens, nu we toch staan te keuvelen, jullie hebben dezelfde moeder en dezelfde vader maar lijken totaal niet op elkaar, misschien is het toch die melkboer geweest. Nou, macho, dat moet jij nodig zeggen, je vader is een schimmel en jij bent pikzwart, maar je bent wel net zo'n eigenwijs baasje als je vader, dus er zal toch wel iets van waar zijn. Hoe ging het trouwens met die show voor die worstenvreter gisteren, je hebt je toch niet te veel uitgeslooft hoop ik, want ondanks dat je zo eigenwijs ben en de hele nacht lig te snurken, denk ik niet dat ik zonder je kan. En jij al helemaal niet zonder mij.

ZeihetPaard


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _bloempje01_, lovemyhorse1, Seventeen, xSCWx en 15 bezoekers