Geboktmeet en WEER eerste met Pjelk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Geboktmeet en WEER eerste met Pjelk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 17:54

Gisteren had ik een wedstrijd bij manege de Waddenruiters (thuis dus) en dat was een erg leuk dagje! Ook omdat ik Kim (kimmy op Bokt) weer eens gemeet heb en dat was erg gezellie.

s`Ochtends heb ik bij de jury geschreven (voor het eerst Wow! ) en daarbij mocht ik ook Kims protocol invullen en dat was niet verkeerd want die reed een nette proef met Mirk en had 162 punten .
Daarna was het mijn beurt en gingen we Pjelk poetsen en vlechten.
Voor het losrijden had ik door een paar uitvallers niet zoveel tijd meer maar desondanks kreeg ik Pjelk toch heel fijn aan het lopen. Ook de overgangen terug waarbij hij nog wel eens uit elkaar valt bleef hij er nu mooi rond door.
Ik had dus wel zin in mijn proef en die ging erg goed. Ik heb echt lekker gereden en de jury was helemaal weg van Pjelks middendraf (daar hadden we een 8 op Bloos! ). Minder was de eerste middendraf omdat ik even dacht dat Pjellie aangalopperen zou (doettie wel vaker) dus Pjelk hard afgeremd en hup zijn hoofd omhoog Scheve mond . Ook het binnenkomen ging weer eens scheef. Maar mijn proef was toch 163 punten waard EN een eerste prijs Party!! !

Een tijdje terug waren we ook eerste in de L1 onderling, daarna op een officiele wedstrijd in Delfzijl en de eerste wedstrijd daarna weer! Ik ben dus wel even HEEL trots op mijn kleine stoere Fjordenpaardje Party!! !

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:05

Gefeli!! Hyper! gaat hartstikke goed zo te lezen.. *LOL* volgende keer weer 1e en ik vind het heel goed van zo`n fjordje! Haha!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 00:17

Dank je! Ja, we moesten maar eens proberen deze tendens voort te zetten Haha! . Al is zo af en toe eens tweede worden ook niet heel erg Schijnheilig . Nou ja zonder gekheid; ik ben gewoon heel trots op min paardje.

Na mijn proefje was een kennis van me trouwens ook nog zo lief om een paar foto`s te maken van Pjelk en mij in het netjes EN in actie in de buitenbak. Die zijn echt heel mooi geworden . Echt leuk want ik had nog geen mooie actiefoto`s van Pjelk onder het zadel.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:38

Super gedaan!!! Ben trots op jou en Pjelk! Op naar de L1!!! Daar ga je ook vast als een speer door, gezien dat de B ook super gaat! Party!!

Kom snel maar eenk eertje langs, dan kan je op mijn witte reus rijden!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:00

Super! Lachen een 8 voor een middendraf is heel veelbelovend vinnik! Lachen

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 14:19

kimmy schreef:
Super gedaan!!! Ben trots op jou en Pjelk! Op naar de L1!!! Daar ga je ook vast als een speer door, gezien dat de B ook super gaat! Party!!

Kom snel maar eenk eertje langs, dan kan je op mijn witte reus rijden!


Dat lijkt me wel cool als de L1 ook zo lekker zou kunnen gaan ! Wie weet als ik nog wat punten in Kloosterburen haal (en de wedstrijden daarvoor) misschien ga ik daarna dan wel over.
Enne dat lijkt me leuk Mirk eens te testen!
Kom jij dan een keer met Pjelli rijden?
Nog leuker zou zijn als we beide paardjes op een plek kregen en samen konden rijden.