Regio Kampioenschappen ZH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Regio Kampioenschappen ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 22:09

Hey,

Vandaag was dan de grote dag.... Sandra moest met K.Sweden kampioenschappen rijden. Het losrijden was echt niets hele kleine binnenbak en in de buitenbak was het zwaar. Ondanks dat ging het losrijden wel aardig hij liep best goed. In de proef ging er echt van alles fout hij vond de muurschildering ineens wel heeeeeeel eng!! Ook Second Edition en Pleasure vonden het heel eng Second ging ook nog eens leuk stijl omhoog (was het een bokker die net ff patat ging bestellen Boos! )! Met 3 paarden ging het dus mis en dat was ook wel te zien aan het aantal punten Sandra had 150 punten Verdrietig Jeroen weet ik niet maar inidergeval geen 'winst' (kan niet bij de regio duh)!!! Deze wedstrijd vergeten we maar even Haha! Hoe ging het bij de andere bokkers???
Heb trouwens niemand gezien Verdrietig

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:33

Heej ik was 11e met 165 punten en daar ben ik heeeeeeeeeeel erg blij mee! Bloos In de L1 was dat dan he. Zeker omdat ik pas twee dagen van tevoren te horen had gekregen dat ik mocht starten en ik was dus als laatste geplaatst. 11e van de 24, wauw dat klinkt best goed.

Die buitenbak had erg rare plekken, hier en daar heel zwaar. Ik ben niet in die kleine binnenbak geweest. Ik heb jou ook niet gezien, wél jullie veewagen, want die viel nogal op. En voor wie nu denkt, wie was jij dan, ik was diegene die d'r kop stootte toen ze de bak binnen kwam *LOL* Nou was dat ook niet zo moeilijk, want het was een nogal kleine doorgang...maar toch, dat had ik weer! was wel errug komisch, want ik bleef een beetje hangen, en Ragne stapte door, dus lag ik achterover eenbeetje lenig te zijn, whahaha Haha!. Ja ik kon er wel om lachen en de jury vond het ook wel grappig, dat zag ik met groeten Knipoog
Hele proefje met een smile gereden, want ik had niets te verliezen! Wauw, wat was het gaaf vandaag zeg. Echt leuk, zo'n kampioenschap! OK dan!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 23:40

gefeliciteerd hoor je hebt ons eruit gereden Haha! viel de veewagen heel erg op????

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:43

Ja best wel! de Korstendrukkers! whaha in grote letters! Ja jammer dat ik jullie niet heb zien rijden, ik hoorde wel dat er eentje gigantisch was geschrokken, maar toen was ik nog bezig met Ragne.
Ik ga trouwens 28 februari naar Zoetermeer, dus dan kunnen we Ragne vs. K. Sweden opnieuw testen! misschien tot dan! Lachen

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 00:04

dat zal Second wel zijn geweest die ging kaarsrecht omhoog Haha!

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:12

Hallo! Ik ben gisteren met 171 punten op een gedeelde derde plaats uitgekomen in de B *LOL* Maar, omdat die andere ruiter op de laatste onderdelen meer punten had, kreeg ik de vierde prijs Lachen . Maar daar ben ik hartstikke blij mee, want ik had nog geen blauw lint Knipoog . Sowieso ben ik echt onwijs blij dat ik in de prijzen viel, want mijn paard, die nog weinig ervaring heeft op wedstrijden op vreemd terrein, vond alles eng. Ze liep vanaf het moment van uitladen totdat we gereden hadden, naar alles en iedereen te hinniken, heel lief. En omdat ze zo gespannen was, had ik echt moeite om haar "er doorheen" te houden. Bij die geschilderde wand, was ze ook bang, maar volgens mij meer van de vogeltjes die erachter zaten te flapperen en te kwetteren. Het losrijden in de buitenbak was idd minder zeg, vooral aan de zijkanten . Maar ja, ik vond het een leuke dag, en de sfeer vond ik gezellig OK dan! Groetjes, Astrid

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 14:22

Ze hadden het vond ik beter op prinsesnstad konden doen bijna alle paarden ging moeilijk door de doorgang naar de bak! He maar Rosanna dan heb ik je waarschijnlijk gezien Haha! zag toen ik aankwam net een meisje met een blauwe rozet en een beker weglopen Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:32

Ragne schreef:
Heej ik was 11e met 165 punten en daar ben ik heeeeeeeeeeel erg blij mee! Bloos In de L1 was dat dan he. Zeker omdat ik pas twee dagen van tevoren te horen had gekregen dat ik mocht starten en ik was dus als laatste geplaatst. 11e van de 24, wauw dat klinkt best goed.

ik was diegene die d'r kop stootte toen ze de bak binnen kwam *LOL* Nou was dat ook niet zo moeilijk, want het was een nogal kleine doorgang...maar toch, dat had ik weer! was wel errug komisch, want ik bleef een beetje hangen, en Ragne stapte door, dus lag ik achterover eenbeetje lenig te zijn



Oei, stoot ze d'r hoofd Frusty Ach gut
Maargoed misschien ook mede dankzij dat heb je lekker vrolijk gereden Haha!

Echt goed hoor 11-de worden van de 24!!! En 165 punten is niet niets!! Toppie!
Wel grappig dat jij en Sandra de 28-ste weer tegen elkaar moeten, een mini kampioenschap Haha! Knipoog

Ik kom dan denk ik wel effe spieken, alvast kijken hoe de L2 werkt Tong uitsteken

Tot dan!!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 19:55

super!!

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:51

Passoa schreef:
Ze hadden het vond ik beter op prinsesnstad konden doen bijna alle paarden ging moeilijk door de doorgang naar de bak! He maar Rosanna dan heb ik je waarschijnlijk gezien Haha! zag toen ik aankwam net een meisje met een blauwe rozet en een beker weglopen Haha!


Hé Passoa, wat leuk dat je mij gezien had Lachen . Ik was al naar jou op zoek omdat je eerder op bokt had gezet dat je een trui aan zou hebben van jullie stal. Dus ik om me heen kijken .... ik vond het wel leuk om bokkers tegen te komen. Maar later dacht ik idd dat je wel later zou komen omdat Sandra en Jeroen (toch?) in het L startten. Jammer dat ze geen prijs hadden! Ik ben het trouwens met je eens dat ze het veel beter op de Prinsenstad hadden kunnen doen . Daar hebben ze ook twee rijhallen. Stel je voor dat het echt rotweer was geweest, zoals we dat de afgelopen winter vaak genoeg gehad hebben, dan kun je iig droog losrijden. En die deur van die bak is best wel link idd. Als je paard schrikt en zijn hoofd omhoog gooit .... ai, dat wil je niet weten .

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:58

Heeft iemand nog een paard gezien genaamd Rovonda? Is een koffievos met 4 hoge witte benen en een brede bles. Starte in de B. Amazone heet Kim Tessnher (ofzoiets)

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:12

Rosanna schreef:
Hallo! Ik ben gisteren met 171 punten op een gedeelde derde plaats uitgekomen in de B *LOL* Maar, omdat die andere ruiter op de laatste onderdelen meer punten had, kreeg ik de vierde prijs Lachen . Maar daar ben ik hartstikke blij mee, want ik had nog geen blauw lint Knipoog .


Heej dan heb je mij vast gezien! Want ik reed mijn proef tijdens jouw prijsuitreiking! Ik reed nl als 2e in de L1.

Ineke 2:
Kimberley Teschner Rovonda 157 60,38% 18e plaats in de B
Ik heb haar niet gezien.
De volledige uitslag staat op KNHS Zuid-Holland onder Uitslagen

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 09:36

Zat net ff op die site te kijken en Willy v/d Akker (met die rare tuiger :S) is nog voor Sandra geeindigd Haha!!!!

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:46

Ragne"]
[quote="Rosanna schreef:
Hallo! Ik ben gisteren met 171 punten op een gedeelde derde plaats uitgekomen in de B *LOL* Maar, omdat die andere ruiter op de laatste onderdelen meer punten had, kreeg ik de vierde prijs Lachen . Maar daar ben ik hartstikke blij mee, want ik had nog geen blauw lint Knipoog .


Heej dan heb je mij vast gezien! Want ik reed mijn proef tijdens jouw prijsuitreiking! Ik reed nl als 2e in de L1.

Ineke 2:
Kimberley Teschner Rovonda 157 60,38% 18e plaats in de B
Ik heb haar niet gezien.
De volledige uitslag staat op KNHS Zuid-Holland onder Uitslagen
[/quote]

Heey Ragne, ja ik heb idd stukjes van je proef gezien (ik moest ondertussen op de prijsuitreiking letten)! Ik had nog even gecheckt bij je profiel of ik de goede voor me had! Is het goed gegaan?

Na mij kwam een grote koffievos met witte benen en een bles de bak in, dus misschien was dat Kimberley. IK heb haar dus niet zien rijden, want toen was ik aan het uitstappen.

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:54

Ragne, had je trouwens geen last van de prijsuitreiking? Of kon je het geklap enzo niet horen in de bak?

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:16

Passoa"]
Zat net ff op die site te kijken en Willy v/d Akker (met die rare tuiger :S) is nog voor Sandra geeindigd Haha!!!!
[/quote]

Was dat die vos die door de bak heenvloog met losrijden? Zij had em al gelongeerd van tevoren en al superlang losgereden en nog ging-ie aan de kletter! Ik zat nog ff met haar te praten en dat paard krijgt maar 1 kg bix per dag. Wat een energie! Trouwens die pensionpaarden die daar stonden gingen ook lekker tekeer toen ik aan het uitstappen was..
Tot in Zoetermeer he, Passoa!

[quote="Rosanna schreef:
Ragne, had je trouwens geen last van de prijsuitreiking? Of kon je het geklap enzo niet horen in de bak?


Neej hoor, ik heb pas achteraf gehoord dat er prijsuitreiking was tijdens mijn proef. Dus echt geen last van gehad. Nou is Ragne ook geen felle, dus daar schrikt ze ook niet zo gauw van. De proef ging echt onwijs fijn (misschien wel door het appplaus! Haha!) en aangezien we als reserve mee mochten doen ben ik superblij met mijn punten en plaats. Jij hartstikke gefeliciteerd met je 3/4e prijs! das een mooie prestatie OK dan!!

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:02

Hoi Ragne, Dank je wel, ik zie idd dat jij ook onwijs mooie punten hebt gehaald! Gefeliciteerd!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:07

Ragne schreef:
De volledige uitslag staat op KNHS Zuid-Holland onder Uitslagen


Jammer, maar ik krijg alleen de uitslag van de B proef 8 te zien en niet de L Verward

Zal wel weer iets mis zijn bij de KNHS Knipoog

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:19

Ik krijg gewoon alle uitslagen. Je moet wel het tabje onderaan de pagina aanklikken voor de verschillende rubrieken.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:20

Wha DOM

Helemaal niet gezien.... laat maar Knipoog

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:54

goooo cinzano!! *LOL*

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 18:18

haha, maar tijdens de prijsuitreikingen mog er niet geklapt worden Haha! al deden een aantal mensen dan wel

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 01:06

Neej dat klopt (of klapt Haha!). Maar tijdens de B uitreiking werd er eerst wel geklapt en later op verzoek van de organisatie niet meer. Heb ik gehoord hoor achteraf. Niet in de bak gehoord dus. Bij de L1 uitreiking werd het van tevoren al gezegd dat er niet geklapt mocht worden. Hoewel het voor sommige wel het klappen waard was! applaus!
zoo nu genoeg geklapt....

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 20:02

Haha!