Fries Kampioen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Fries Kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 12:01

Nou, toch maar even vertellen natuurlijk!!!! Ik moest als eerste van cat. D/E klasse L2.. Dus had eigenlijk al verwacht dat ik het zoiezo niet zou worden... Maar de jury;s dachten daar blijkbaar anders over. Het proefje was vrij netjes maar van alles net niet genoeg (jaah ik ben verwend want met trainingen ging het laatste tijd zo super).

Maar goed, het proefje ging verder vrij netjes, wel hele verschillende punten van beide jury's (bij de een een 5 en de ander een 7..) maar goed, toch een super puntentotaal van 336 punten; namelijk 172 van de hoofdjury en 164 van de "bij" jury dus gemiddelde van 168 (wp erbij!)...
.... EN HET KAMPIOENSCHAP!! Wauw!!! Echt superblij of course Haha! dik lint mee naar huis!!

Helaas kan ik niet naar de Nederlandse omdat we int noorden dan vakantie hebben en ik met mensen mee mag op wintersport!!! Maar nu mag nr. 2 Elyse Hofman dus toch wel weer sportief leek mij:D

Veel groetjes een trotse kampioen Haha! hester!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:08

SUPER!!!

Heel erg gefeliciteerd!!! Lachen Lachen

Zijn er nog foto's gemaakt van de proef? Lachen

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:28

Jeetje..wat goed zeg! Wel jammer dat je niet naar Ned. kan! Weet je ook hoe Annewies Visser gereden heeft? Zit bij mij op club..moest L2 met C-pony.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:14

hesterv schreef:

Maar goed, het proefje ging verder vrij netjes, wel hele verschillende punten van beide jury's (bij de een een 5 en de ander een 7..) maar goed, toch een super puntentotaal van 336 punten; namelijk 172 van de hoofdjury en 164 van de "bij" jury dus gemiddelde van 168 (
wp erbij
!)...
.... EN HET KAMPIOENSCHAP!! Wauw!!! Echt superblij of course Haha! dik lint mee naar huis!!

Helaas kan ik niet naar de Nederlandse omdat we int noorden dan vakantie hebben en ik met mensen mee mag op wintersport!!! Maar nu mag nr. 2 Elyse Hofman dus toch wel weer sportief leek mij:D

Veel groetjes een trotse kampioen Haha! hester!!


Hey super! Maar volgens mij tellen winstpunten niet hoor op een kampioenschap . Bij ons tenminste niet (drenthe) Ik geloof dat ik lekker daag tegen die wintersport had gezegd en wel was gegaan, maar goed. Echt gefeliciteerd!!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:59

Wat goed zeg!!!
Echt super, maar ik zeg wel dag tegen de laatste dag vd wintersport hoor! Ik ga eerder terug...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:04

he super joh! ben je helemaal in de dressuurstemming.......
lekker joh! ik kreeg net een smsje van Yvonne dat ze Fries kampioen in de Z1 was geworden!

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:19

superrr! GEFELICITEERD!!!!!!!!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:37

Proficiat!!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:39

Gefeliciteerd!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:49

reddytobias schreef:
he super joh! ben je helemaal in de dressuurstemming.......
lekker joh! ik kreeg net een smsje van Yvonne dat ze Fries kampioen in de Z1 was geworden!


Yvonne Philipse?

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:59

Wat goed zeg, ik heb je niet gezien, maar ik was Fries kampioen M2.

MakeMyDay

Berichten: 67
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Harlingen Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:06

jaaaaa Yvonne Philipse ja...
Ik ben er echt blij mee kan ik je vertellen!Dit kwam als een verassing, het was het laatste wat ik verwacht had..Na 1e proef nog met 19pnt achter staan op 2e plaats en na finaleproef met 9 pnt voor staan en winnen(dus heb 28pnt meer gehaald dan de reservekampioen!!!wat er al niet kan...kan de overwinning nog steeds niet geloven...de reservekapioen was nog NK van t zomer in de M2!! En dit was de 3e x nog maar dat ik m Z startte!!nu 3 wp en gaan lekker verder prutsen zegmaar....Groetjes Yvonne *LOL* Haha!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:52

MakeMyDay schreef:
jaaaaa Yvonne Philipse ja...
Ik ben er echt blij mee kan ik je vertellen!Dit kwam als een verassing, het was het laatste wat ik verwacht had..Na 1e proef nog met 19pnt achter staan op 2e plaats en na finaleproef met 9 pnt voor staan en winnen(dus heb 28pnt meer gehaald dan de reservekampioen!!!wat er al niet kan...kan de overwinning nog steeds niet geloven...de reservekapioen was nog NK van t zomer in de M2!! En dit was de 3e x nog maar dat ik m Z startte!!nu 3 wp en gaan lekker verder prutsen zegmaar....Groetjes Yvonne *LOL* Haha!


Dan ken ik jou , jij mij ook Knipoog . Maar wie was reservekampioen dan?

Iljar

Berichten: 98
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:03

WAUW!! super man!! Ik moet zaterdag ook mee doen aan de Friese! Doe mee met springen Klasse M! Ik heb der wel zin in! Maar fries kampioen worden we toch niet haha! Maar toch super dat jullie wel kampioen zijn geworden !! OK dan! Haha! Gefeliciteerd Tong uitsteken

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:06

Dubbel feest voor de fam Philipse!!!Ook de aan ons uitgeleende pony Kwintelooyens Wendy met Cas O.M in het zadel werd in de L2 Cat B Frieskampioen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:11

MakeMyDay schreef:
jaaaaa Yvonne Philipse ja...
Ik ben er echt blij mee kan ik je vertellen!Dit kwam als een verassing, het was het laatste wat ik verwacht had..Na 1e proef nog met 19pnt achter staan op 2e plaats en na finaleproef met 9 pnt voor staan en winnen(dus heb 28pnt meer gehaald dan de reservekampioen!!!wat er al niet kan...kan de overwinning nog steeds niet geloven...de reservekapioen was nog NK van t zomer in de M2!! En dit was de 3e x nog maar dat ik m Z startte!!nu 3 wp en gaan lekker verder prutsen zegmaar....Groetjes Yvonne *LOL* Haha!


he yvonne! heb je ook nog zoiets als een email Tong uitsteken
moest je zussie nog rijden? hebben jullie al springkampioenschappen gehad?

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:21

hey hester! gefeliciteerd!!! egt super! nu ga je m1 starten zeker..

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:23

Pinacolada"]
[quote="MakeMyDay schreef:
jaaaaa Yvonne Philipse ja...
Ik ben er echt blij mee kan ik je vertellen!Dit kwam als een verassing, het was het laatste wat ik verwacht had..Na 1e proef nog met 19pnt achter staan op 2e plaats en na finaleproef met 9 pnt voor staan en winnen(dus heb 28pnt meer gehaald dan de reservekampioen!!!wat er al niet kan...kan de overwinning nog steeds niet geloven...de reservekapioen was nog NK van t zomer in de M2!! En dit was de 3e x nog maar dat ik m Z startte!!nu 3 wp en gaan lekker verder prutsen zegmaar....Groetjes Yvonne *LOL* Haha!


Dan ken ik jou , jij mij ook Knipoog . Maar wie was reservekampioen dan?
[/quote]
Eva Maria Wijers is reserve kampioen in de Z1

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 23:00

Gefeliciteerd Meiden

En Yvonne welkom op bokt *LOL* Wanneer komen jullie weer te springen in Noord-Holland, heb jullie al een tijd niet gezien (december bij RAP voor het laatst)

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 08:45

Thanx allemaal!!! Ik moet nou inderdaad M1 starten Scheve mond oh ooh.. Maar ik ga eerst nog lekker 2 maandjes trainen. 'k Zou het werkelijk zonde vinden om in de M1 echt vast te lopen. In april, de eerste outdoor kringwedstrijd ga ik dan M1 starten.

Yvonne jij ook gefeliciteerd!!! 'k Geloof dat het met Natasja wat minder ging of neit?? Nah jah, in ieder geval verder niks over gehoord verder.

Veel groetjes Hester die nu overal moet trakteren Schijnheilig Tong uitsteken