Regiokampioenschap springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Regiokampioenschap springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:44

Na mijn duikeling van donderdag zag ik het eigenlijk niet zo zitten om naar het kampioenschap te gaan. Ik had sinds 22 januari niet meer gesprongen en die lage sprongetjes van donderdag waren niet echt een succes Schijnheilig
Maar ik heb me over laten halen om toch te gaan en eigenlijk heb ik er geen spijt van Knipoog

Het parcours viel me alles mee. Ik had het hoger en technischer verwacht. Maar andere mensen vonden het juist weer erg hoog en breed staan, waarschijnlijk had ik dus een worst-case-scenario in mijn hoofd Knipoog En dan valt alles mee natuurlijk
Er waren wel wat lijntjes waar je echt zelf wel de afstand moest rijden, maar dat lukt inmiddels wel aardig Knipoog

Hij was met opzadelen redelijk braaf en ik kon er zelfs zonder kunst- en vliegwerk opkomen. Losrijden viel me alles mee, hij staat wel loeivlug andersom als hij wat ziet, maar hij heeft niet(of bijna niet Clown ) gestuiterd. Dat hele jolige viel nu wel mee gelukkig.
Ik mocht vrij snel de ring in, want er vielen er ineens een hoop uit.

Toen ik door de start reed keek hij wat en reed ik eigenlijk wat te afwachtend. Had daarom meteen een balk aan de benen, maar dat lag niet aan het paard Bloos Op hindernis 2 hetzelfde verhaal, ik ging veel te veel terugprutsen en kwam daardoor wel iets te dicht Bloos
Daarna hoorde ik een stemmetje in mijn hoofd roepen dat ik moest blijven galloperen en toen ging het super. Dubbelsprongen en lijntjes waren geen enkel probleem en ik kwam supertevreden door de finishlijn.

Paard op de trailer gezet en even koffie gaan drinken. Ik was één van de snelste 4-fouters en mocht het tweede parcours lekker aan het einde starten(29 van de 42).
Met losrijden voor het tweede parcours was hij echt superbraaf. Parcours ging ook super. één keer iets dicht onder een oxer, maar verder liep het als een trein. Ik was foutloos en redelijk snel, maar er waren er al 2 sneller en er moesten er nog 12 rijden(de beste 12 Knipoog ).

Ot lekker afgezadeld en mezelf omgekleed. We zouden nog even koffie gaan drinken en dan na de bekendmaking van de kampioenen naar huis gaan. Word ik ineens omgeroepen om me gereed te houden voor de prijsuitreiking...Clown (had ik niet echt op gerekend Knipoog )
Mezelf weer in het pak gefrummeld en Ot weer van de wagen geplukt. Zadel op, hoofdstel in, beenbeschermers om en snel weer naar de bak. Ik was 7de het tweede parcours en met de prijsuitreiking en ereronde was hij ook erg braaf.

De afgelopen twee weken kon ik Otje wel in de worst stoppen, maar nu vind ik hem wel weer lief Knipoog Lovers Misschien dat het toch nog wel goedkomt met hem en hij ook gewoon een normaal paard wordt Haha!
Ik ben iig erg tevreden en heb er geen spijt van dat ik me over heb laten halen *LOL*

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:49

Netjes hoor!
Zeker na zo'n val kan je idd behoorlijk bang zijn en dan toch nog een zevende plek! Gefeliciteerd.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:56

thanx

Ik was ook erg blij dat het nu zo lekker liep. Had er echt een hard hoofd in van tevoren. Was gister zelf nog steeds niet overtuigd dat het een goed plan was toen ik mijn spullen bij elkaar ging zoeken Bloos
Ik had de schrik echt even goed te pakken donderdag, hij bleef net zolang stuiteren tot ik eraf ging Verward Dat kende ik helemaal niet van hem

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:03

Gefeliciteerd OK dan!

waar had je gereden anders had ik wel even
mee gegaan als persoonlijke groom Knipoog

wel super dat hij niet zo druk was

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 17:06

In Blokker(vlakbij Hoorn).
Ik had je eerst mee willen vragen, maar was er eigenlijk pas gisteravond zeker van dat ik echt ging Bloos (tegen half een...)

Heb je zin en tijd om de 29ste mee te gaan naar Assendelft Verward Dat is altijd een superleuke wedstrijd

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:08

ow haha geeft niet hoor Haha!

lijkt me hartstikke leuk als ik tegen die tijd geen andere
verplichtingen heb (lees verjaardagen ect.) dan ga ik graag
met je mee

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:54

Wat goed! OK dan!
Dit is natuurlijk ook weer lekker voor je zelfvertrouwen.

Nog bekenden gespot? Haha!
En hebben er nog bekenden gewonnen? Zal vast wel weer Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:01

super gomir! lekker dat het goed ging! netjes!!!!!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:31

Super zeg, echt hardstikke goed van jou en Ot. Mag hij toch nog blijven Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:03

Goed gedaan joh, gefeliciteerd! Dat moet wel een heel fijn gevoel zijn na zo'n 'voorbereiding'!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 19:41

Antoinette schreef:
Wat goed! OK dan!
Dit is natuurlijk ook weer lekker voor je zelfvertrouwen.
Zeker weten

Citaat:
Nog bekenden gespot? Haha!
En hebben er nog bekenden gewonnen? Zal vast wel weer Knipoog

Helemaal niemand Tong uitsteken Bijna alleen maar eigenlijk Knipoog
De kampioen in het L kende ik trouwens niet, de reservekampioen en twee reserves voor Ermelo wel

En de meeste in het M, Z en ZZ ook wel, maar toen ben ik naar huis gegaan. Ben wel benieuwd wie er gewonnen hebben. Staat morgen vast wel op de regiosite Pony's staat er al op


Welke 'voorbereiding' Karin *LOL* Maar ik ben inderdaad heel blij en tevreden over vandaag

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:02

Daarom ook die aanhalingstekentjes... Knipoog

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 20:19

Dat snapte ik *LOL* (alleen die vielen me pas na het posten van mijn bericht op...Computer was wat traag met leestekens en smiles Clown )