Haflinger wedstrijd in tolbert.Was SUPER!(verslag)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Haflinger wedstrijd in tolbert.Was SUPER!(verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:12

Ik had er heel veel zin in om een keer aan wedstrijd mee te doen waar alleen maar haffies aan meededen, rij namelijk altijd wedstrijden tussen de grote paarden, dus dit leek me wel leuk!

Gisteren ging om kwart over 6 mijn wekker, en kwart over 7 gingen we richting de paardjes, wendy deed voor et eerst mee aan een wedstrijd en wiets onze groom was ook weer mee.. als in de auto gedaan paardjes op de trailer en richting tolbert!!

om kwart over 9 negen waren we er ongeveer, heb me gemeld en betaal en nog ff een paar zien springen, moest om 10uur mijn eerste parcourtje springen had ik nog nooit eerder gedaan, dus vond et best spannend! het in springen wou niet echt super, het was best druk en er waren ook wat menners dus het was eigelijk een beetje tedruk.. maar toch ff wat kunnen springen. en toen was et zo ver, kmoest et parcour springen het was een b parcourtje. was best zenuwachtig, maar wat ik niet echt had verwacht steffen spong alles, we waren foutloos OK dan! Lovers Wat heb ik toch een super paardjes!! jammer was dat we de tijd niet kregen.. dus we moesten de prijsuitrijking afwachten.

steffen afgezadeld en toen zijn we bij de hoogte sprong weze kijken, en daar zag ik emma van bokt, echt super mooie haflinger heeft ze Knipoog vond et best eng om naar te kijken als k eerlijk mag zijn, zou et zelf niet durfen om zo hoog tespringen, emma won met een hoogte van 1m40
meid echt toppie dat je zo hoog kan springen met je haffie OK dan! en leuk je ff gesproken te hebben.

Daarna hebben we ff wat gegeten en en naar de anderen natuurlijk gekeken.en toen was de prijsuitrijking van het springen, had jammer genoeg geen prijs maar zat er denken ik net naast, had gesprongen in 43.18sec best snel volgens mij!!maar toch super van stef dat ie gelijk foutloos sprong!!
om +/- 10 voor 4 zijn we naar wendy haar haffie vrony gegaan op
te zadelen
maar toen we vrony van de trailer haalden werd steffen
helemaal gek, begon te stijgeren enzo.. dus vertrouwde het niet en heb stef er toen ook maar ff afgehaald, wou niet dat er iets met hem gebeurde!!Ik moest wendy ook voorlezen dus heeft wietske zolang ff op steffen gepast toppie meid OK dan! Nou vrony gezadeld en op naar de inrij bak.. en toen was et zo ver wendy moest haar eerste wedstrijd rijden, de proef was netjes er waren een paar kleine foutjes en ik was op et laatse ff de weg kwijt met et voorlezen..maar dat is allemaal weer goed gekomen, steffen en wiets stonden mooi langs de bak rand et proefje te bekijken wel een leuk gezicht!!Ik vond het een netjes ze proef.. maar we moesten natuurlijk de punten afwachten.

En toen was het weer mijn beurt, steffen nog ff gepoetst en opgezadeld en het inrijden ging lekker, er deden maar 3 mee dus ik was altijd 3de Knipoog toen mocht ik de proef gaan rijden ging best netjes vond ik zelf, het schouderbinnenwaarts ging ook al een stuk beter, alleen er moet nog aan gewerkt worden.er zaten een paar kleine foutjes in.. maar ik was super tevreden over de proef, dus we moesten de punten afwachten.. steffen afgezadeld en op de trailer gezet..

Nog ff wat gegeten en de z en de hengsten competitie nog even gezien, om +/- half 9 was de prijs uitrijking!! in de l1 had wendy geen prijs maar toch 150 punten, heel knap voor de eerste keer!! toppie OK dan! toen de m1 en mijn naam werd omgeroepen, ik was 2de met 156 punten! super! dit was de 2de keer dat ik m1 starte..
ik ben heel erg trots op mijn haffie Lovers *LOL*

Om 9uur reden we naar huis, naar een lange maar toch hele leuke en gzellige dag..We doen zeker de volgende keer weer mee!!
Laatst bijgewerkt door geartsje17 op 15-02-04 16:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:17

lijkt me een hele toffe dag geweest Haha!
gefeliciteerd met je 2e plaats OK dan!

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:49

Het was idd heel erg gezellig
Ik heb je jammergeneog niet zien springen of je dressuurproef gezien, was wel heel benieuwd.
Nog gefeliciteerd met je prijs OK dan!

Voor mezelf was het ook een zeer geslaagde dag Haha!
Ben 1ste in M-springen geworden, en 1ste met de reuzensprong met 1,40m (het was dus wel gelukt om 1.40m te springen want ik mocht het twee keer proberen, tweede keer lukte het Knipoog )
Had ook meegedaan in de L1 dressuur wat naar mijn gevoel helemaal niet goed ging, toen we de ring inreden was alle concentratie weg terwijl het inrijden echt super ging, heel jammer dus.
Weet alleen nog niet hoeveel punten ik had want heb de prijsuitreiking s'avonds gemist.

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:53

Oow de 1m40 is du wel gelukt, had ik niet meer gezien Scheve mond Echt super dat je zo hoog kunt springen!! Je had trouwen 151punten bij dress heb stiekem op je briefje gekeken! Knipoog

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:57

geartsje17 schreef:
Oow de 1m40 is du wel gelukt, had ik niet meer gezien Scheve mond Echt super dat je zo hoog kunt springen!! Je had trouwen 151punten bij dress heb stiekem op je briefje gekeken! Knipoog


Oh mooi voor de info over hoeveel punten ik had Lachen
Dat valt opzich nog mee, had erger verwacht.

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 16:59

siesti"]
[quote="geartsje17 schreef:
Oow de 1m40 is du wel gelukt, had ik niet meer gezien Scheve mond Echt super dat je zo hoog kunt springen!! Je had trouwen 151punten bij dress heb stiekem op je briefje gekeken! Knipoog


Oh mooi voor de info over hoeveel punten ik had Lachen
Dat valt opzich nog mee, had erger verwacht.
[/quote]

Ik heb ff gekeken bij je proefje en het was niet een slechte proef hoor, zag er netjes uit!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:53

ik heb je zien rijden echt super want die anderen lieten niet veel zien in de schouderbinnen en buitenwaarts jij wel.
Echt mooi paardje mooie donere kleur.
Ik zag je wel lopen maar je had het zo druk met andere dingen dat ik dacht ik stoor je maar niet.
de nummer 1 die won die kon strekken zeg!!!!
Maar jij komt ook wel verder.
Ik heb me lidgemaakt en wil volgend jaar ook daar komen met As nou we spreken me kaar wel weer

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:10

He Geart ook maar een forum aangemaakt Knipoog Lekker lang verhaal Haha!
En wat hebben we ons vermaakt he met al die mooie haflingers.
Blijven we nog wel even over na praten haha

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:55

Dribbelkont schreef:
ik heb je zien rijden echt super want die anderen lieten niet veel zien in de schouderbinnen en buitenwaarts jij wel.
Echt mooi paardje mooie donere kleur.
Ik zag je wel lopen maar je had het zo druk met andere dingen dat ik dacht ik stoor je maar niet.
de nummer 1 die won die kon strekken zeg!!!!
Maar jij komt ook wel verder.
Ik heb me lidgemaakt en wil volgend jaar ook daar komen met As nou we spreken me kaar wel weer


Bedankt voor je compiliment, alleen jammer dat k je niet gesproken heb.. heb je echt niet herkent! de volgende keer spreek je me maar gewoon aan Knipoog

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:59

Wedny schreef:
He Geart ook maar een forum aangemaakt Knipoog Lekker lang verhaal Haha!
En wat hebben we ons vermaakt he met al die mooie haflingers.
Blijven we nog wel even over na praten haha


Idd hier blijven nog lang over na praten

Wietskuh

Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: Stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:04

haihai meiske!!
leuk verhaal, heel erg lang!!
en trouwens graag gedaan hoor dat ik effe op stef moest passen!! hihi..
doe ik graag voor je hoorz..!! Knipoog maar dat weetje wel nou!!
kvond et ook een hele gezellige dag, volgende keer ga ik zker weer mee om te kijke!!
Gefeliciteerd he met je 2e prijs in de dressuur
&
en met je 5e prijs met springen, jmmr dat je er net buiten zat!!
toppie gedaan!! OK dan!

leuke video hoorz Cheese! !!