wie weet er kleine wedstrijden in omgeving Tilburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

wie weet er kleine wedstrijden in omgeving Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 15:17

ik ben op zoek naar leuke gezellige maar kleine dressuurwedstrijden in tilburg en omgeving, om mijn zenuwachtige merrie te laten wennen aan de spanning ´drukte´ enz enz.
wie weet er iets in de buurt waar ik met mijn paard lekker op wedstrijd kan!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:24

Riel, Waspik, Kaatsheuvel... erg leuk allemaal Haha!

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 15:28

met waspik heb ik ervaring, ben er regelmatig met een vriendin te vinden als zei op wedsrijd gaat daar is het inderdaad erg leuk en goed geregeld allemaal!! en kaatsheuvel bedoel je de duykse hoef ofniet? ben daar laats gaan kijken maar dat vond ik nogal een rommeltje met die dressuurwedstrijden daar, en riel ken ik niet, waar ergens is dat dan??

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:56

haaren is ook wel klein, weet alleen niet wanneer daar paardenwedstrijden zijn. zal eens kijken in ons clubblad wanneer paarden wedstrijden zijn.

14/15 feb. OWMiddelbeers
6/7 maart Spoordonk (oirschot)
13/14 maart Boxtel (weet niet of het in de buurt genoeg is, voor pony's wel mooie wedstrijden)
20/21 maart Heukelom de gulle ruif

en anders moet je gewoon eens op www.startlijsten.nl kijken. Veel succes. Laat je horen als je eens een keertje start?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:14

Duykse hoef (Kaatsheuvel) de buitenwedstrijden zijn heel fijn.
Verder ben je bij de Ponhoeve al bekend las ik.
Ben je ook wel eens in Hulten geweest bij VTR de 5 eiken? Dat is bij Pas de Deux (ligt tegen de Reeshof aan Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:35

29 februari oostelbeers
is nog plaats

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:31

Boxtel is wel leuk, maar om dat nou klein te noemen? Da's toch een normale winter-indoor-wedstrijd?

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 22:35

hartstikke bedankt voor jullie reacties, hoef me geen zorgen te maken dat er geen leuke fijne kleine wedstrijden zijn hier in de omgeving OK dan! duykse hoef vond ik een paar maanden geleden wat rommelig een vriendin van me moest daar rijden maar ja dat kan komen omdat het spring en dressuur was misschien! enne dat ik daar niet aan gedacht heb ja, pas de deux, dat is lekker dicht bij en een hele mooie locatie, ben daar gaan kijken voor stalling maar was niet op mijn salaris afgestemd Bloos
nogmaals dank jullie wel en laat zeker weten wanneer ik een keer start!!

kuzz donja

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:17

imker schreef:
Boxtel is wel leuk, maar om dat nou klein te noemen? Da's toch een normale winter-indoor-wedstrijd?


ja, ik dacht zet hem er maar bij, wel mooie wedstrijd. Maar wat s wel echt klein?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:59

Klein noem ik een wedstrijd met van iedere rubriek maar een inschrijving of 10-15.

Hier in de omstreken zit je al gauw (zie Den Dungen als voorbeeld) met 2 groepen B, 2 groepen L van ieder een man of 30. Dus flinke rubrieken, vind ik een grote wedstrijd.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:12

Boxtel is best klein, volgende week zondag telt onze rubriek 15 starts DE-L2.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:32

Esbeek is ook fijn! grote bak, voorin losrijden achterin de proef rijden, dus geen gestress dat je naar een aparte bak moet etc, verder is het geen kijkerige bak(al ligt t aan de vereniging die t organiseert, ene zet alleen hekjes neer, ander kleed de bak compleet aan)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:11

Bij ons in Breda zijn het ook altijd wat kleinere rubrieken Lachen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:14

21 maart in heukelom is ook wel een fijne wedstrijd, ik ben laatst met iemand naar Hulten gegaan en vond het daar minder fijn want toen moest je daar buiten in rijden, maarja als je na april gaat is het toch allemaal buiten geloof ik... maar toen vond ik het minder...

trouwens, ik sta op die manege in Heukelom haha daarom zet ik het er maar ff bij ik rijd in ieder geval 14 maart en 21 maart mee.

ooh ja misschien omdat je dus een jong kijkerig paard hebt is 14 maar wel fijn om mee te rijden op onze manege want dan is het meer onderlinge zeg maar en dan is 's avonds de KNHS nog en dan tellen de punten wel gewoon mee en dan kunnen er nog een paar meerijden van buiten af dan is het minder druk als een open wedstrijd...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:42

rockey schreef:
21 maart in heukelom is ook wel een fijne wedstrijd, ik ben laatst met iemand naar Hulten gegaan en vond het daar minder fijn want toen moest je daar buiten in rijden, maarja als je na april gaat is het toch allemaal buiten geloof ik... maar toen vond ik het minder...

Bij ons is het ook buiten losrijden (met goed weer!) Maar ja, kan ook niet anders als je alleen een 20*40 bak heb. Met slecht weer is het wel binnen losrijden, per groep dan.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:16

Heb trouwens ook in Vught gereden, leuke wedstrijd niet te groot. Wel veel aankleding.